sâmbătă, 2 martie 2013

Portretul amurgului

 O să mă doară capul, mă leg la cap cu 48 de noduri...

 Viața are un motiv palpabil să fie trăită, eu sunt doar vesel să o trăiesc. Teoretic, dezlegat de post-traumele cercetărilor din domeniul cunoașterii a sosit momentul să iau valul cu mine și să mă las dus în liniștea chircită a odihnei. Prudent, înțeles din prime impresii lăsate ca definiții inițial fictive plec pe lângă drum. De la nivelul din jos unde stau, ca pietrele aruncate în sus ce vor să zboare dar cad greoi și se întorc departe pe pământ. Mă pui la locul meu, nu sunt de-acolo eu sunt mic din cel ce sunt și tind să mai rămân. Ca un apus ce grandios imaginat e doar un punct privit cu lupa. Ca o secundă îmi e frică să fiu mic sau mare sau să dezamăgesc sau să înșel aparențe iluzorii.
 Ca un dezamăgit mă las uimit de ceea ce-i lăsat să mă uimească și stau un pic posomorăt de vremea ce inevitabil vrea să crească din moarte la viață. Sunt singur, sau nu sunt destul, să fiu, ceea ce vreu să fiu. Complet sau incomplet mă simt destul și-atât. Prea mult alerg spre cum am fost și vreau să fiu mai bun ca mâine. Când scriu leg litere cu laț legat de mâini ce curg de la izvor în aer, ei bine, acum, nu scriu, eu doar tastez în gol. Mai am pân la sfârșit destul cât să termin de zis puținul din nimic. Să mai ajung la cel ce-am fost, am fost nimic, ce pur și simplu se ascultă când a spus ce vrea să lase-n non-valoare totul sau nimic. A inventa înseamna a găndi, eu nu găndesc eu încerc să imit ce vreau să zic.

 Aleg frumosul din caracter sau caracterul din frumos?


3 comentarii:

  1. Putem alege frumosul din caracter sau caracterul din frumos daca ne luam dupa context.Toate sunt din nimic si nimicul e in toate daca ne luam dupa forma.Daca ne luam dupa fond, unele au intotdeauna ceva si altele niciodata nimic.Suntem tentati sa alergam dupa cele care mereu au ceva si foarte rar dupa cele care nu au nimic,adica nimic de spus.Toate au ceva de spus daca sunt privite cu sufletul deschis si fiecare suflet cauta ceva-ul ce i se potriveste.P.S. Notele optimiste sunt cele mai bune, indiferent de context,doar ca noi nu avem tot timpul puterea si inclinatia sa vedem pozitivul din lucruri.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Așa e nimeni nu are niciodată nimic eu doar mă contrazic din inconstiență cu ceea ce se potrivește prea perfect.

      Ștergere
    2. Încerc să gândesc pozitiv ca să îmi intre în obișnuință.

      Ștergere