vineri, 8 martie 2013

Să fii cine ești, să vrei ceea ce poți

Rămân tot eul ce mă schimb în cel ce sunt, 48.

 Mințile limpezi se adună lângă ape line pentru a gândi clar, gândurile tulburi caută munții ce împart cerul cu statornicie în granițe umblate prin cărări din rugăciuni. În inamic descopăr cel mai bun prieten prin sinceritatea lui tranșantă. Văd vremea trecând fără rost iar eu îmi câștig efemerul timpului cu o viteză de un zâmbet pe secundă. Ca un fost împuținat al păcatului stau sec lipsit de dialog divin în cautarea unui vas ales de care sunt nevrednic. Cu o logicitate compromisă mă oglindesc în aproapele reflectat în golul în care descopăr ceva ce mă reprezintă. Privind spre orizont cu ocii-nchiși îmi prostesc inima să bată iubind lumina caldă a apusului din primele raze ale soarelui din diminețile iluzorii. Ocazional sunt sigur pe necesitățile ce îmi sunt vitale pentru normalitate.Conștient de veșnicia lumii prin care trec până voi da colțul din lumea ce într-un sfârșit inevitabil vine. Trec prin viață evitând micile momente de mare importanță...
 Profit de ocazia scurtului articol și trimit cele mai mari și calde mulțumiri îmbrățișate mămicii mele care mult muncește pentru dragii ei copii. Un La mulți ani! Mămicilor din toată lumea. O primăvară frumoasă, rodnică precum toată natura care revine la viață.

P.S. Spor și ajutor de la Domnul.




2 comentarii:

  1. Da, un La multi ani! tuturor mamicilor care muncesc din greu pentru a-si vedea puii chiar si mari fiind,fericiti si impliniti. E o calitate a tuturor mamelor autentice sa lupte pentru propriul camin si pentru propriile odrasle..Spun mame autentice pentru ca din pacate exista si mame nemame( fara sa judec, doar constat), care nu stiu efectiv ce sa faca pentru copilasii lor ce le-au venit ca niste daruri de mare pret din cer si prefera sa-i paseze la altii care poate s-or pricepe sa-i ajute in drumul vietii.

    RăspundețiȘtergere
  2. Să speram că intalnim din ce in ce mai rar mai putin mame, am scris urarea pentru ca nu aveam credit să o sun și era opt martie...

    RăspundețiȘtergere