vineri, 11 ianuarie 2013

Golan responsabil.

48 de responsabilități inutile.

Îmi asum responsabilitățile strictului necesar de înaltă importanță.
Nu respect promisiunile care nu mă privesc strict personal.
Urăsc persoanele care se folosesc de mica mea responsabilitate pentru a-și rezolva probemele.
Rar îmi asum responsabilități în afara strictului necesar.
Mă eliberez de responsabilități plecând în lume unde anturajul își asumă responsabilitatea de a fi prieteni buni.
Nu refuz, dar detest iresponsabilitatea celor ce ajung să aibă nevoie de iresponsabilitatea mea.
NU sunt responsabil decat atunci când este prea târziu ca problema să se rezolve de la sine.
Folosesc cuvantul 'te rog' doar pentru a crea sentimentul de egalitate în echipa.
Îmi 'cer scuze' doar pentru a-mi camufla nemernicia.
Folosesc cuvantul 'multumesc' pentru că dupa urmeaza mai lejer cuvantele:'La revedere'.
Nu contează cât de tarziu mi se activeaza responsabilitatea pentru că niciodata nu e prea tarziu ci întotdeauna în momentul critic.

Ps. Știu că esti supărat.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu