sâmbătă, 2 februarie 2013

Descopăr eul.

Liber și neliniștit, 48-ul.

Am multe de spus și puține de dat spre înțeles. Înspirația îmi este eclipsată de tupeul cu care vreau să spun constant... nimic. Ca un detector de gânduri îmi descopăr înțelesul zvâcnirilor dintre neuroni punându-le într-o lumină invizibilă. Mă delectez cu traducerile unor gesturi subtile ajungând la îndepărtata concluzie că sunt demne de ignor. În dialoguri prezint probleme standard ce se sfârșesc în Do major plictisitor. Pun întrebări surprinzător de ne la locul lor care ridică mult mai multe întrebari ce vor răspunsul care dovedește ipocrizia discursului.  Sunt într-o continuă căutare a gândului pierdut. Vreau să știu de unde am plecat și dacă ajung să mai rămân. Când mi se oferă o a doua șansă trișez barbar pentru a promova conform așteptărilor, având experiența primei șanse și fiind dinainte în gardă cu atenția distributivă activată pentru o eventuală a doua rundă. Îmi plac numerele să le văd simetric sau consecutive pentru că cineva mă iubeste o dată sau la dublu ori am noroc. Dar nu îmi place să le calculez, cercetez, socotesc sau alte chestii ce se fac din numere. Sunt foarte superstițios și reactionez involuntar cânt văd ceva care îmi aduce ghinion, de exemplu: pisica, numărul 13 și galeata goală. Când detectez o superstiție caut imediat contra-superstiția ce îmi activează imediat norocul. La numărul 13 caut un alt numar 13 pentru că negativ plus negativ se transformă în pozitiv. Când văd o pisică o fugăresc până se razgândește să îmi taie calea ori dacă e prea tarziu sau e prea departe sa o întorc din drum ea fiind încapățânată ignorând strigătele mele disperate îmi verific memoria și buzunarele sparte că poate am uitat ceva important și trebuie să mă întorc din drum. Sau pur și simplu nu am chef de ceea ce vreau să fac și pisica mă aprobă. Când văd o găleată goală de apă știu sigur că voi avea probleme cu drumul sau drumul nu e bun sau e plin de gropi. Contra superstitia este o galeată plină care dezactivează ultima atenționare.

P.S. Enumăr cuvinte pentru a nu-mi ieși din mână.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu