miercuri, 25 octombrie 2023

Fise de lectura XXIII

 48 de retururi

Este posibil ca Dumnezeu sa ofere un răspuns echivalent valențelor liberului arbitru acesta fiin pus in slujba binelui slujind binelui primind libertatea in urma alegerii binelui dar omul renunța cu voie sau fără voie conștient sau cu o presimțire in umbra inconștienței răpusă de voința umbrita conștient de contrariile moralei intrinseci in urma folosirii libertății arbitrului in folosul răului libertatea arbitrului este orbita de principiile alegerii răul având in slujba lui distrugerea si moartea arbitrul devine legat deciziile lui rele libertatea de a alege binele fiind limitată de legăturile râului căruia s a lăsat robot de buna voie cel care dezrobește liberul arbitru pentru reintrarea lui in slujba binelui fiind făcută de cel ce ii da libertatea adică cel ce ii cunoaște scopul pe care i l a oferit la creație 

Departandu ne puțin de la subiect pe lângă toate calitatile pe care femeia le deține cel al iubirii natural împărtășite si așa mai departe dacă înțelegem mai atent vedem ca următoarea generație de oameni deja exista in femeile care s au născut cu toate ovulele pe care le va avea in viața asta înseamnă ca bărbatul in conlucrare cu femeia aduc pe lume o celula preexistentă acum dacă ne gândim la Buna-Vestire mai mare pare taina conlucrării

Întorcându-ne la ceea ce vorbeam observam ca Dumnezeu intervine in viața omului când acesta cere o ridicare din robia liberului arbitru răpus de deraierea de la calea cea dreapta aceasta intervenție artificiala pentru a arunce in mod natural la starea naturală a omului de conlucrare cu binele Vedem ca moartea din om care este o consecință nenaturala si nedreapta prezenta in viața omului Dumnezeu vindeca aceasta moarte si coase liberul arbitru si decizia omului de a cădea orbește de pe calea naturală a binelui cu o alta moarte prin care el ca reprezentant creator si deținător al vieții trece in mod deplin si natural prin ea pentru a o abuce ca o a doua buna vestire pentru a o transfigura pentru cei drepți in Înviere sau vindecare si apendic la liberul arbitru prin care se re vine la viața tot el fiind calea căderii 


P s binele făcut atrase binele si unește oamenii dar in același timp îl aduce si pe Dumnezeu mai aproape de omul care săvârșește binele așa cum si oamenii care au nevoie de ajutor si care au fost ajutați intra intr un spațiu confident familiar mai aproape de conștiința si voința celui care face un bine deci binele ne unește in bucurie comuna pe care o Creează in mod natural si este doar o emanație ca un parfum din floare care atrage Insectele folositoare așa bucuria atrage oamenii care au nevoie de ea starea de bine fiind naturală conlucrare a binelui care este o autosustenabilitate  nu un chin civilizator ci o definiție a socializarii binele comun fiind cel ne tine uniți in societate si nu o robie comuna in scopul menținerii socializarii 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu