vineri, 6 octombrie 2023

Fise de lectura IX

 48 de necazuri lumești 

Izvoarele de har sunt disponibile tuturor dar acestea au caracteristica soborniceasca iar întâietatea este o caracteristica a excluderii din comunitate întinderea mâinii către prima bucata rupe din dreptul tuturor pentru ca împărțirea se face după folosul tuturor ca o înmulțire a hranei doar prin împărțire de aceea tainele se săvârșesc având in centru hrana dătătoare de viața care unește vindeca curată si investește in responsabilități in jurul mesei când totu se aduna oamenii împărtășesc din experiențele personale si din responsabilitățile evenimentele si reușitele lor la masa se poftesc călătorii inserați înfometați si obosiți de pe drum unde ritualurile de curăție si de primire sunt o necesitate fizica dar si de integrare socială astfel deducem ca ritualul spălării botezului este un ritual de primire in casa bisericii ritualul mirungere este cel al îngerii corpului și vindecării și revigorării de pe drum dar și parfumerii de aceea astăzi săpunul este parfumat datorită uleiurilor parfumate folosite in vechime înainte de masa omul este primit cu o destăinuiri a greutăților de pe drum a poveștilor peripețiilor reușitelor locurilor și oamenilor întâlniți dar și o stabilizare emoțională prin care omul este adus la o stare de relaxare din încordarea călătoriei biserica este o casa primitoare iar după spovedit este invitat la masa iar in capul mesei stau gazdele Dumnezeu maica domnului și Sfinții iar cei ce au grija de gospodărie și de cei ce intra in casa îngeri ocrotutori oamenii se întors acasă când sunt bolnavi tot in jurul unei mese cu mai mulți oameni care se roagă și cu pomenirea tuturor rudelor vii și adormite  la cununie oamenii primesc încununarea acestei vieți și primesc cum au primit și primii oameni Creșteți și va înmulțiți și aveți grija de pământul ce ci s a dat in grija sau încununarea maturității și a independentei de familie devin o națiune in sinea lor și li se încununează voința  de a se uni și a deveni independenți  de a-și face granițe in jurul lor și de a creste împreuna independenți de grija părinților cununiile fiind autocefaliei iar inelele semnele de dăruire și recunoaștere al unuia pentru altul adică monogamia sau slujirea in iubirea interfamiliale

 Comportamentul uman este integrat in ritualurile cultului iar comportamentul divin este împrumutat de om cum ar fi odihna in ziua sacra iar comportamentul productiv al omului devenind o însușire a divinului pentru a se asigura o continuitate a comportamentului pozitiv


Preoția este jugul la care preotul trage aceasta fiind munca lui

P.s audio... ori alo alo da unde să plecăm ce mai zicea de unde ha ha ha ha ha ha uite scrie ce zici tu nu nu înțelegeIarăși uite mă poate înțelege cu ea vorbește frumos vorbește clar nu este numele tău. ... audio eu și eva


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu