joi, 12 octombrie 2023

Sidequest 6

 48 relații interumane

Se pare ca pana acum bărbatul s a mulțumit sa spună ca femeia este un fenomen neînțeles iar când asocietatea a reușit sa deslușească si sa rezolve problema înțelegerii si acomodării au unicitatea manifestărilor feminine a început sa radicalizeze personalitatea ei si sa o pună in vrăjmășie cu bărbatul la fel si relațiile interumane bazate pe diferențe ale trăsăturilor specific moștenirilor. genetice dobândite in urma expunerilor la diferite medii de a lungul dezvoltării geosociale radicalizare pe cei Dezavantajați smulgandule orice șansa de integrare si afiliere sănătoasă la felse capitalizează si pe slăbiciunile manifestărilor sentimentale profitând de fragilitatea si imaturitatea in dezvoltare sentimentala a copiilor expunându-și la dezechilibre emoționale derutandui pe termen scurt sau lung 

Dar toate se rezuma la cea mai lipsită de intuiție teorema a vieții dacă vrei sa conduci atunci servestele tuturor scopul de a fi conduși adică slujestele tuturor nevoia unui conducator care administrează cu putere resursele interne in relațiile diplomatice externe si atât dacă derogheaza de la aceasta regula si devine un tiran care conduce doar ca sa își asigure statutul de conducator atunci liderul nu mai servește scopul de a servi deci a intrat in auto dizolvare așa si femeia si bărbatul tata cât servește scopul unirii lor are dreptul sa conducă si unul si altul dar atât timp cât femeia are nevoie sa i se faciliteze mai multe nevoi se presupune ca cel ce facilitează nevoile are si puterea de a conduce in scopul facilitării cât mai eficiente a nevoilor iar femeia dacă facilitează deasemenea nevoi ale familiei are si ea putere de decizie de a canaliza eforturile ei acolo unde si cât eate nevoie dar dacă bărbatul nu este atent la nevoile sentimentale ale femeii si nu le facilitează când eate nevoie nu poate avea putere de decizie asupra sentimentelor femeii atât timp cât nu oferă suport sentimental la fel si femeia dacă nu oferă suport sentimental nu poate avea putere de decizie iMvointa bărbatului prin urmare cu cât oferi mai mult cu atât obții mai mult si cu cât Primești mai mult cu atât din apreciere Asculți mai mult așa primește Dumnezeu putere oferind har are putere mai mare dar si imun trebuie sa se supună harului pentru a i se sluji de către har de aceea ideologia creștina are putere pentru ca puterea se dobândește slujind aproapelui iar puterea slujirii vine din iubire si cu cât diversifici servirea cu atât stăpânești mai mult dar când opresti servirea nu te aștepta sa mai conduci pentru ca ești conducator cât timp oferi iar dacă dorești capitalizarea puterea ta devine nula si îți cauți alta piața de desfacere adică alt loc sa îl servești si sa fii in slujba lui 

La fel si cu proprietatea poți sa deții un pământ atât timp cât îl folosești si atât timp cât si vecinii tai îl folosesc pe măsura puterilor  si nevoilor personale ir dacă apare un Boier modern sau vechi care dorește sa dețină mai mult decât poate întreține in folosul comunității locale fără a smulge din mâinile oamenilor dreptul de a munci pentru supraviețuire atunci slujirea pământului sa o facă pentru slujirea comunității locale iar dacă comunitatea locală se va simți oprimata de puterea celui care stăpânește pământul atunci este normal ca omul sa se revolte pentru dreptul lui de a deține liber de consecințe si poveri economice o casa si un teren pentru nevoile proprii dar si libertatea naționala a unui spațiu verde pentru liberă recreere in natura 

Se pare ca si cămătăria locuințelor smulge omului din drepturile sale fundamentale  punându-l in situația sa reacționeze involuntar instinctual pentru a cere si a apăra dreptul la liberă deținere si folosire practica a unei proprietăți

Dar se pare ca circul satisface artificial nevoi fundamentale si amarul din spatele circului este vărsat in război apoi si nevoile religioase sociale si ideologice sunt îndreptate către niște nevoi pe care modernismul le suprima si le reduce la tăcere prin indicarea pana la refuz cu circ  adevăratele probleme sociale ieșind la suprafața când deficienta de educație civilizata care are ca scop facilitarea armonioasa si fără carente sau false manipulări ideologice  a nevoilor si  drepturilor fundamental umane aceasta deficienta prin care omul se folosește de educație civilizata pwntru a si facilita nevoile fundamentale cum ar fi locuința proprietate privată familie si stabilitate emoțională economică socială si ideologica si mai ales a timpuluinpersonal pentru ca societatea nu mai are nevoie de susținere supraumana pentru a asigura sustenabilitatea echilibrului economic si social fără aceste drepturi omul recurgând la gesturi antisociale intr o societate care nedreptățește ierarhic individul aceasta ierarhie fiind hrănită de diferențe de gen genetice naționale toate agravate de ideologi extremiste

P s astăzi femeia este nedreptățită si cu o alta nedreptate cea prin care devine un obiect si o resursa gratis de plăceri fără a oferi in schimb nimic bărbatul având la dispoziție descărcări sentimentale nu se simte nevoit sa mai protejeze ce e al sau sa ofere suport si stabilitate emoțională sau economică femeia fiind nevoită sa capitalizeze aparentele feminine in scopuri egoiste fără a înțelege ca valorile ei sunt temelia unei relații bazate pe încredere si respect statornic si unic iar bărbatul in schimbul suportului emoțional care poate exista susținut aproape fără epuizare atât timp cât sta drept statornicie nevoilor feminine facilitarea acestor nevoi fiind un echilibru firesc atât timp cât se respecta regula celui care slujește are putere si cel ce iubește oferă 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu