sâmbătă, 7 octombrie 2023

Sidequest 3

 48 de  nevrednice piedici  opritoare de la comuniunea tainelor

Cine se crede omul când renunța la vrednicia nepacatuirii cine se crede ca va deveni după iertare neștiind care e și cum îl va curați pocăința cine se crede crezând ca faptele lui aparțin oamenilor care păcătuiesc in acel fel dar cu care el nu se identifica având dezamăgirea in icoana spre care se îndreaptă spre iertare înainte in timpul și după  păcat crede el ca pentru o clipa in care se pecetluieste cu înrobirea unor resurse trupești și duhovnicești păcatului la ce renunța el de fapt când alege păcatul când acesta se afla înaintea lui gta pentru a fi servit unde este Dumnezeu atunci înaintea lui rugându-l sa nu renunțe la el pentru ca atunci Dumnezeu nu îl poate privi nevrednic orice întoarcere fiind întâmpinată de respingere din cauza nevredniciei o data căzut omul nu se mai poate întoarce la masa la același loc in care l a întâlnit ultima oară pentru ca l a izgonit de acolo și in locul lui a primit păcatul in inima lui in mintea lui in trupul lui  in tot locul ai statutul social in care a fost integrat și a fost primit din mila lui Dumnezeu in urma unei rugăciuni totul se pierde și se întuneca și se alunga cu păcatul săvârșit tot harul se risipește și chiar dacă nu vrei sa accepți păcatul săvârșit este singurul lucru care mai rămâne in tine duhul fiind tot izgonit lumina din suflet fiind alungată in loc rămânând un pustiu un întuneric și o goliciune lipsită de sens și lumina compromisul și înțelegerea iertării se pare ca nu urmează doar un gest print și sigur realitatea și gravitatea păcatului urmând sa fie trăită prin tot orcisul pe care Dumnezeu trebuie sa îl facă de la tine pana la el ca sa te ierte de aceea trebuie sa îți dai seama cât de jos și imensa este căderea in păcat și cât de mare este focul suferinței lipsei lui Dumnezeu din locul unde cazi in urma păcatului de unde lipsește Dumnezeu și cât de greu este urcusul și lung drumul și plin de greutăți bariere și ispite care sunt de drept la locul lor din cauza ca Dumnezeu nu se identifica cu păcatul desi in șterge dar suferința pentru el și durerea unei răni deschise trebuie simțită și de Dumnezeu pentru a se identifica cu omul pe tot urcusul lui doar ca ajungând la acea stare de liniște căderea sa nu rămână singura varianta de mișcare de pe loc 

Fuga de înfruntare a păcatului așa cum e el si cum se identifica cu noi fiind parte identitara in cea mai nevrednică forma așa cum fugim de rușinea de al extirpa spunându-i pe nume așa cum este scris pe trupul si sufletul nostru o data ce l am acceptat ca înlocuitor in noi in locul curăției dumnezeiești Dumnezeu fiind cel care trebuie sa curețe mizeria păcatului cu mopul in urma noastră pentru ca doar el eate singurul care poate  sa se prezinte la locul faptei si cu moartea si cu sângele lui sa curețe locul faptei in care am murit prin despărțirea de Dumnezeu si mai apoi sa te numească curat si înviat tot el fiind viata si învierea si iertarea si curățenia si curatitorul el fiind cel ce a murit si cel ce învie in urma rugăciunii de a finiertat si primit o singura data in Dumnezeu fără o istorie a reprimirii la care alm renunțat total tot acest consens de fapte fiind unul viu o lucrare pe viu o operație dureroasa rugăciunea fiind aingura anestezie in procesul aducerii la propria viața pentru ca nu avem mai multe iertări ci una singura a vieții acesteia singuranpe care o avem si care merita sa fie trăite in bucuria vieții lui Dumnezeu si nu in mizeria si minciuna si înșelarea si deznădejdea păcatului Așteptările si rezultatul nemaivanand nici o aparenta anului rezultat contra r decât moartea fizica trupească mentală psihologică si duhovniceasca cel care dorește si așteaptă sa fie primit in sufletul tău ca locuitor intr o încăpere fără păcat curată de orice voința de a te mai culca cu gândul la păcat de aceea este nevoie de o fuga conștientă de păcat ca de foc ca de îngheț ca de frig ca de boala ca de întuneric si frig claustrofobic ca de singuratate sinlipsa de îmbrăcăminte si acoperământ in bătaia soarelui si a frigului știind  ca toate acestea sunt urmările păcatului si consecințe ale alungării si lipsei lui Dumnezeu din noi 

Taina preoției sau slujirea directa înaintea lui Dumnezeu și răspunderea directa înaintea lui Dumnezeu in lumea asta ori mic ori mare același om rămâi răspunderea diferă om mic om mare tot lunar Primești remunerația tot om mic sau poate mai direct jignit și înjosit câta nedreptate și câte lacrimi in plus vei vărsa pentru cei care te hulesc pentru nedreptatea ta tot om tot viu rămâi răspunderea mai mâine mce fel de sluga vei fi una buna sau una care se ascunde 

P.s. Frigul acestei lumi este unul sigur nu-i decidem dacă in lăsam sa neninghete sufletul lipsit de rezistența luminii si căldurii lui Dumnezeu tot acest Vifor devine greu de suportat fără un paznic tare ca Dumnezeu . 

P.s. P.s. In atos erau aceleași resurse limitate dar obiectivul nostru era altul  acela de a escalada culmile duhovnicești rezistând i limitelor trupești.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu