48 de griji ale mele plus cele ale tale cât poate duce un om
Atunci cand bărbatul cu inima curata si împăcată știe ca doar lui i se aduce jertfa femeia Atunci si femeia este un dar de la Dumnezeu sini.plinirra sfințeniei taine este fidelitatea femeii iar cand vrăjmașul pune stăpânire pe jertfelnic femeii si o pangareste si bărbatul pangereste înainte de taina alta femeie se aduce o tradare lui Dumnezeu si se comporta ca un dușman si potrivnic al lui Dumnezeu iar bărbatului cand ii pleacă femeia spre infidelitate din cauza nerespectării ei Atunci taina este tratata inima este Franța apartenenta fecioria este incalcata si nu doar vrăjmașul prigoniți darulul lui Dumnezeu ea pe sine dedanduse nesfinteniei Hertei către desăvârșirea iubirii si pangarirea iubirii dublând vrăjmașii legământului bărbatului cu dumnezeu si a lui Dumnezeu către barbat care i a dat femeia spre a nu fi singur
Atunci cand nici femeia nici bărbatul nu seaca uita pa întâlnirea intima ca la un templu sfant in care doar preotul curatit si pregătit intraspre aducerea jertfei sfinte de viata dătătoare aducerea slujbei pentru ale ei dintr-un ale ei nu se realizează Unicitatea si desăvârșirea tainei întâlnirii dintre barbat si femeie
Un barbat vertical nu se apleacă ca o femeie la dorințele si atențiile femeii. Un barbat vertical refuza nedreptatea .
De ce nu imi dau demisia daca tot nu vin la.munca. iată înțelegerea colegilor
Cine nu poate iubi nu se poate iubi pe măsură si cine simte bărbatul ca o desfrânat vedem ca Dumnezeu este salvatorul si implinitorul nevoilor sufletesti
Mi a fitut viata viitorului banii copii mintea si tot eu sa o ajut
Cand îți necinstiți soția sau necinstiți pe sine si îți înșeli bărbatul necinstiți taina lui Dumnezeu care v a deschis unul spre altul si v a făcut un tru va dat dezlegare ca soția sa stăpânească pe barbat si sotul pe sotie si sa slujească unu altuia si sa se vindece unul pe altul daca necinstiți soția ta prun taina necinstiți pe Dumnezeu daca nubierti si jig esti soția pe Dumnezeu jignești si va veni dumneze si te va întreba pentru ea sibpentru el ca pe samaritean a si ca pe u. Talent nu vei ști ce sa ii oferi ca de la Dumnezeu este slujirea
Ca unei fecioare înțelepte i am dat candela aprinsa si cu ulei si ca unei slugi în am dat talantul acum vii vedea daca lucraŕa ei e vrednica de ascultarea si de lucrare si pregătire pentru o casa armonioasa dărăpănate acum ce s a dovedit a fi?
Ei ii e frica de mine ca acum vorbesc frumos si in timp ce stau de vorba cu mai afumate ceva despre viata ei paralela imorala si depravare si câte o scânteie de dispreț si dezinteres si nu e normal sa imi schimb atitudinea cand ea scoate la suprafață cu nonșalanță disprețul infidelitatea si lipsa de interes atașament si atentie
E greu cand nici din partea ei nu am o statornicie emotionala . Dar poate Dumnezeu va vindeca aceasta nepăsare a mintii si o ma va despatimi sinpe mine de instabilitate si fluctuatii pe ea de absenta reticenta si distanta
Dacă acea indaratnicie a lu laza a făcut o sa se retragă din cauza cernelii lipsei de raționamente a vorbei pe la spate a trădării si vicleniei atunci care a fost greșeală nevinovata din punctul meu de vedere ca am destăinuit planul mei ieie fără sa ma sfătuiesc si ea sfătuitori fiind s a dezis de individualitatea mea apoi l am împins sinpe tecu sa faca un gest impulsiv agresiv necugetat si fără sfat abuziv asupra unei alte cerbicii apoi tradareabtaine si knselarii lui Lazăr ce nubtrebuia sa o fac sa trădez încrederea apoi sa destăinuie aventura lor.
Si cand eramnin c o eramnplecat de acasa
Toți aveau concedii in vacante numai eu eram la munca.
Gesturile mele patimase care cereau atenției si jertfa ei care creau dispret acum creează râsete arătând josnica si obișnuință pacatoseniei si lipsei mele de apreciere si dispret creata reciproc doar ca ea a găsit puterea sa rada si a găsit refularea acestor abuzuri su reprimare
Astfel ea nu a luptat nici o data in aceasta cursa a nevoile pentru ca le a avut la dispoziție din alta parte la calitate premium dar cobtra cost pe cheltuieli personale sau comune dar eu am rămas in aceasta lupta si așteptăm roadele sacrificiului dar ele erau ca mărgăritare date la câini si eu devenisem câinele care cerea mila precum câinele de auri latră e fidel apară dar primește doar un os
Întregita iubire a lui Petru si iubirea de vrăjmași sau iertarea lor dar nu doar atât ci iubire câte păcate iminiarta Dumnezeu cand abia am început sa imi ispasesc păcatele si mai am multe de tras
Deși esti libera sa vii singura eu te voiniubi ca si cum ai fi a mea
Nu trebuie sa împinge nici un bolovan la deal e libertatea ei sa își ia patul ei si sa vina după mine.
Uite masina lu tați.. iar eli mi ai promis ca va fi ca si cum esti plecat la tara nu e asa ai plecat de tot si simt asta.
Asa cum eu mi am strigat mântuirea din păcate asa voi striga si pentru ea ca un ttup ne a făcut Dumnezeu si patima ei e si a mea
Sărutarea cea Amara a despărțirii si vânzării pentru liniștea mea i am lăsat in voia sortii sibpentru patimile si plăcerile ei I am lăsat in mâinile necurăția si ale coșmarurile ce se simt reale. În odihna mea ii voi primi ma voi comporta ca un mile dus la junghiere pentru plăcerile ei cruce este calea mea si chemarea mea nu va înceta si nu o va obliga dar ce o fer eu liniște pace iertare si binecuvântarea domnului cu inima curata si gând curat a domnului este matuirea mea sinin numele domnului o chem la viata
Oare acel vis au fost aceste fapte cand eu am cerut-o de la Dumnezeu de doua ori sa nu o lase sa.koara si sa o lase vie ca sa am eu grija de ea oare acea afundare in ocara a fost ceea ce se întâmplă acum si eu o strig pe nume ca de la Dumnezeu sa o învie si prin Vasile cel mare nuci de va învia pe cineva din morți nu va fi vrednic daca dragoste nu am ...
Diferența dintre un om cu inima si minte împietrit sinincuiata cand umbla după plăcerile sale si nu ia in considerare ce murdărește ce raneste si cu ce moralitate se compromite pe sine sufletul sau sănătatea sa si bucuria cea statornica pentru o bucurie efemera dar cand statulornicie e o viata Amara lipsita de sens de satisfacție si de speranța si iubire înțelegere si conlucrare. Ce îl face pe antagonist care inchidenochi tot ca o împietrit a inimii dar o împletire a maniei si revoltei si răzbunării si i dreptății si pedepsirea păcătosului si tragere la răspundere pentru păcatele lui care si el cere aceeași iertare pentru păcatele mult mai mari si pretinde mila si o vinde pe 30 de arginti ce va face va ierta trecutul va șterge greșelile sau va rămâne un accident din care viata a rămas un metal mototolit pe care nu îl mai pori readuce la starea normala de funcționare si te avertizează deși inima motorul merge fizic masina șifonate nu mai înaintează si ce rost are o inima care merge inainte dar n-o poate înainta in existenta cauți sa cumperi alta masina a cărui si minte si inima si viata si condiție o ajuta sa meargă si sa functioneze
Cum se face ca cu alți vorbește despre problemele ei si se deschide si cumine despre problemele mele si ma ataca
Diferența dintre ignoranta si iertare este ca atunci cand cineva te trădează aștepți ca el sa nu fie afectat de trădarea iar cand ignori numiți mai pasa daca te va mai trada o data
Unde ai bătut cuie din furie cand scoți cuiele rămân gauri in ura urmele furiei trebuie iertate
Sărutul lui iuda
Oare eu sunt iuda si i am oferit sărutul vânzării nu am simțit nimic dar ea era deja vândută ea e mântuitorul copiilor oaŕ si eu sunt pierzare lor.
?Ce am avut e tot ce a rămas dar viitorul trecutului nu imi mai apartine
Aceasta persoana cu care sa îți petreci răsăritul si apusul si momentele dintre ele
Societatea de azi s a perfecționat sa nu te împlinești in familie in copii in casa in job in economii totul e pus la dispoziția altuia a risipirea si muncii peste puteri pentru nimic ce îți apartine
Aproape eram de succes la sfârșitul acestui a. As fi avut tot ce mi a as fi dorit avere familie copii casa si toate au căzut ca un castel din cărți fragile pe o punte de nisip miscator
Cand afli ca părerile altora sunt si ale tale dar le păstrezi pentru tine
Cand găsești gheia fericirii vinzi tot si o cumperi ca sa ai ceea ce îți doresti
Unii oameni nu pot suferi împreună cand nu ai uneltele reciproce si deschiderea reciproca pentru a va vindeca și îți dai seama cand esti singur ca nu e asa de greu sa te vindeci singur sa faci curat de mâncare ordine si sa ai grija de tine si ca nu ai nevoie sa itinoferi nevoile personale de liniște si atentie altuia sa le vindece si sa aibă grija de tine
Dacă tu esti persoana care poate îndeplini un vis ai trai acel vis in împreună lucrare
Aceasta disputa a durat 9 ani pentru ca nimeni nu a vrut sa accepte sau nu a avut un motiv sau nu a crezut ca este destul de puternic sa spună stop
În poze eu nu apar si toată lumea e fericita pentru ca nu ma vedeau de camera sau pentru ca nu eram lângă ei
Ok nu a fost sa fie dar chiar asa de agresiv sa își dorească sa fie dorita de alt cineva ca si cum eu am fost monstrul vieții de care trebuia sa scape cu toate problemele vieții
Oricât în o cer de la dumnezeubinapoi el nu o are
Neputinta de a ști ca cineva nu a murit si despărțirea nu e inevitabila dar a ales sa renunțe la tine ca si cum tu ai muri
tAsa cum ai grija de sufletul tău aici dincolo asa vei sta cu el deși bogatul avea de toate nu avea mila era însingurat desinplin de bogățiile lumii de aceea in lumea de apoi a fost dus in singurătatea sufletului sau. Iar săracul sperând la mila a fost luat in sânul desfătare de care a fost lipsit in lumea aceasta
În aceasta singurătate fără comunicare încă o data acel monstru social fără identitate se va cuibărit si iri va pierde abilitatea de a socializa si de a oferi o identitate si personalitate concreta si de sprijin pentru cei ce doresc socializare un burete de petreceri nefirești care absoarbe doar patimi fără identitate sociala
Plecarea la drum cu cearta a fost si lipsa mea de voința concreta de a plăcea si de a simți si empatica cu nevoile si voința aproapelui in acel moment am plecat cu stângul cand am urmat amândoi unei plăceri fizice si am refuzat realitățile sociale deasemenea in noaptea desfrânării am pomenit încă o data de trei ori momentele in care m am lepădat de Dumnezeu ezeu ca dansatoarea i am oferit încă o data o lepădare de Dumnezeu pentrubplata placerilor trupesti
Refuzul mântuirii si al iubirii tangibile si veșnice pentru iubiri si plăceri temporale si inexistente acest refuz si compromis s a întors împotriva ma ca ofertatnt si primitor
Patima pornografiei si a masturbării mi a luat simțul preludiului al contactului uman si al intimității de comunicare si sincronizare a evoluției in comun a dorinței umane de apropieŕ fireasca si de buna voie nesilit si comunicata in actul procedurii iar eu eram ca o papusa fin filmele de groaza care cauta atentie cu un vibrație in pantaloni fără empatie Sara interes de a produce o conexiune amoroasa reciproca car evolua fără sa îți dai seama totul sa fie natural si neprotejat si fără pierderi premature
Am fost oare un monstru insensibil iscofitor agresiv verbal si fizic si acuzator. Am fost. O imagine posesiva a jertfei ascezei smereniei si acceptării râului o iubire patimasa posesiva irelevant o cale pustietate de impune a unor nevoi si standarde de trai limitate financiar
Dar in acelasi timp ea striga de ce ma chinui vremea ei încă nu a sosit e libera si nu e pregătită sa fie convenția sociala a mamei si femeiinin familie ci femeia social emancipata libertina adulter de succes si susținută de mai mulți pretendenți la darurile ei care erau la dispoziția ei sa le distribuie după bunul ei pla
cSăracul stătea deschis spre mila spre umanitatea singura lui speranța si nadejde era umanitatea oamenilor pe cand bogatul era restrâns in propria inumanitatr si nu mai cauta pe Dumnezeu in oameni
Toate nevoile fizice erau la îndemână ei si totuși a ales sa fuga după dorințele ei pe care le țineam legate de autoritatea familiei pe care o slujească si ea prin efort dar sentimental detasata iar eu apreciind doar trupul ignorând amestecul de tristețe ura si nevoie de validare a unor sentimente nevoi si dorințe la care nu aveam acces fără violenta sau abuz cand responsabilitățile statusurile in familie arat private ca valori impartasite
Omul nu este numai trup este si sufletul si sufletul se vindeca înainte de trup deși trupul dorește înainte de sufletul sufletul ajunge mai repede la plăcere si păcat înaintea trupului si daca tubranesti orgolii si urăști sentimente cu aștepți de la o persoana pe care o răcești sentimente de iertare si atașare fizica cand sufletește o alungi
Sa nu ne uram si sa credem cu crefinta curata nu individualiști os duhovnicie practica nu sentimentala
Problema e ca eu am fost ignorant nu doar la faptele ei si na ura ei dar si la nevoile si atașamentul meu si astfel am creat un fel de hibrid care profitam de ea fizic material existențial si social si o privare de sprijin ca sot sar ea ca sot nu mai a respectat si ce nubrespecta nu oferi
Deci cand primești ceva si ju îl respecți ba mai mult trădezi oferta si cautinin alta parte acele nevoi nu cele gratis ba mai mult te împrumuți la sot si spui ca cumperi adidași la copii si tu cumperi o camera la hotel ca sa te duci cu amantul si dupa acuzi sotul ca nubte iubește cand tu esti sătulă de iubire si atentie capusezi alta persoana cand căptușeală emotionala nu mai e eficienta pe un muribund pe care l a dezumanizat treptat prin propriile nedumeriri si neplăceri si eșecuri nu cerințe sentimentbpe care nu il ofer
iOmul psihic si omul duhovnicesc
Sentimentul milei psihic
Si facerea milei tine de duhul omul
uiUnde se simte bine copilul e raiul lui la sânul mamei dar cand sânul nu hrănește nici căldură nici atentie nici grija nici hrana sânul ei doar o sufocare a rostului vieții si îți cauți in afara normalității un rost cu care sa itininlocuiesti nevoia de a simți grija atentie hrana si dragoste simple nevoi date si primite dar vitale si necesar reciproce
Păcatul nesimțirii sau nemilostivitii milei iertării iubirii
Dacă tu te simți asa si nu e vina mea e strict vinabta dar nu era responsabilitatea mea sa am mila de ea sa o vindec dar ce sa vindece cand eu eram cel ranit de ea si ea se ramea din nemultumire fata de mine cu probleme imaginare de neiertat cu care ma acuza si cu care își afirma consecințele faptelor cu care ma rana ca neraspuns si neempatie la problemele ei
Acum cât e vina mea pentru problemele ei imaginate si rezolvarea pentru problemele ei care erau tot aparent răzbunare dar in fapt satisfacerea unor plăceri care si le refuza cu mine refuzând mie plăcerile ca răzbunare pentru nesimțirea ei neimplicare si ignoran
taFemeile nu sunt înțelese de arbati si nici nu se lasă înțelese pentru a învățăturii oamenii sa se comporte ca oameni si sa fim iertător si sa răspundem si sa cautam întotdeauna binele
Implicarea intrinseca atunci cand cineva cere o parere obiectiva il impinge sa isi descopere pareri intrinseci despre sine astfel si dumnezeu cu cat iti etalezi activitatile la valorile religioase si te raportezi la dumnezeu cu atat mai mult iti impingi desciperirea lui dymnezeu in sine si potentialul personal lasat de dumnezeu il om dar care il descopera cautan du l pe dumnezeu si implicandu l activ in viata sa
Dumnezeu nu este moarye dar lipsa lui este de aceea adulterul si desfranatul primeste o viatat in viata sa si o lasa sa moare inseland unicitatea unirii nedespartita provenita din asemanarea cu dumnezeu avand acelasi efect datator de moarte ca despartkrea de dumnezeu de aceea ura unei femei este predispozitia la adulter si dorinta mortii unirii sfintite de taina lui dumnezeu astfel si ascultarea fiind tot un sentiment specific femeii creaza unitatea desavarsirii si fericirii daca barbatul merge pe calea cea dreapta daca nu spre intuneric si robie de aceea si barbatul daca stapaneste cu groaza dictatura si inrobire el insusi este reprezentant al mortii unui suflwi ce i s a i crecintat spre mantuire si eliberare spre dumnezeu prin urmarea lui dumnezwu
Jerfa nu e doar o activitate inumana ci e o intermediere ca prin moarte se creeaza un acces de comunicare cu divinitatea care a pedepsit existenta cu viata terminata prin moarte pentru a filtra vrednicia tangibilitatii lui dumnezeu astfel aceasta jertfa a anulat o dumnezeu cu propria jertfa transferand vrednicia in o activitate morala dexicata unirii cu dumnezeul viu iar nu cel de dincolo de moarte
Margaritarele la porci painea la caini inseamna ca dymnezeu ca samanta a dumnezeirii a pregatit poporul ca pe un pamant manos pentru animprastia pe glob cuvantul si voia lui dumnezeu de aceea cananeanca probabil facea aluzie la natura firii cananeenilor ca un adversar al poporului si al cuvantului lui dumnezeu precum romii in comjnitatea romanilor daca copiilor le e foame dai kntai la cersetor dar daca cere doar o firmitura ii dai si lui
Daca principiile profunzimilor moralitatii sociale are ca fundament un principiu al asemanarii si invatarii de la dumnezeu cu sa fim sociabili in deplinatatea calitatilor umaneql
Ce ar fi daca toate religiile au avot o chemare a prezentei si pana la un anumit principiu si anumita traire religioasa si morala chiar prezenta activa in constiinta religioasa a religiilor universale. Prin acele trairi ajunganduse la principii religioase autentice cum ar fi jertfele nasterea lui dumnezeu din fecioara ajutorul divin si asumarea unei moralitati lwgiferate supranatural prin consecinta a prezentei divine in natura
Nu doresc un raxpuns personificat ci trimiteri exacte stiintifice si obiective catre cercetatori care au ajuns prin fir logic si argumentativ la justificari stiintifice ale unor rationamente pana in acel moment neclarificate
Talk low talk slow and never too much. Do not sau the forst thing the mean the second the right but the tord agree and move on. Do not react bad to a mistake do not reacy good movebon and focus on the objectif of the day
P.d hotelurile provoacă si păcate dar provoacă si amintiri neprotejate dar si uitarea pana cand viitorul nu va mai fi trecut.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu