miercuri, 21 ianuarie 2015

sortita si pierduta

In loc de una, 48 de sanse prin minciuna.

 Me ce nu am raspuns dupa dorinta imimii, cand am fost intrebat care? De ce nici taina nu i-am marturisit? Ce asteptam? Ce imi doream? De ce nu i-am zis? Cum se face ca tot ce nu marturicesc se spulbera? Dorind binele multora seman discordie si ura in inimile tuturor. De ce imi era frica de ele, sa le raspund, mi se cerea sinceritate, dar de frica m-am ascuns, mi s-a cerut prietenie dar de nevoia de prieteni am mintit, mi s-a cerut sinceritate, dar de frica de a rani am unit razboaie, mi s-a cerut marturisire dar de lacomie am ucis iubirea cu trisarea, libertatiiii am aruncato spre raatacire in loc de a alege prima, contand care imi era. Mi s-a cerut iubirea si am marturisit stramb adevarul. De ce am ales unirea multora cand doar de o singura nadejde aveam nevoie. De ce am incalcat regula firii de doi si am acceptat prietenia niciunea, certanduse pe care, pe minciuna in ascuns si ura marturisita pe la colturi.
   De ce nu i-am spus cu martori, eram pregatit sa ii spun si ele erau pregatite sa accepte aleasa, stiau cine era, de ce le-am dat sperante false rupand sperantele adevarate cu persoana dorita, copil eram vremea a trecut si la fel de indecis am ramas parca acea nealegere acea diplomatie potrivnica a frant tot ce era bun in noi si-n taina iubirii. De ce iubirea trebuie sa fie corecta fata de toti cand nu e, este cel mai egoist lucru pe care il poti face, sa refuzi iubirea, de dragul multimiilor, si sa nu accepti desavarsirea iubirii intr-o singura persoana, cea aleasa, cea iubita, cea dorita, parca cuvintele mele au sters capaciteatea de a vedea iubirea unica, dar o mai vad si acum cand si cand dar nu e acolo nu ma intreaba daca o iubesc nu vrea sa stie sigur ca sunt al uneia singur si nu al tuturor, indecizia de a fi a tuturor e o decizie de a fi al nimanui. aleg nimeniul sa ramana lumina mea tuturor sau celui ce-l va lumina.

P.S. "E brut" si brut ramane. Fetele sunt asa de firave si intelegatoare la suflet ca nu te poti purta cu ele decat bland calm si iertator tot timpul ( calitati, nesinceritate, ura, ura meriti si o ai, ai profitat de mine, josnic)


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu