sâmbătă, 10 ianuarie 2015

Reziduare treptata in decantare prin auto evaluarea dezvoltarii (ziua2)

48 de elemente ale sinelui

   Literatura este un reziiduu intelectului uman. Omul a plecat de la dialog, stadiu al auto descoperirii catre sine si ascultator, apoi a inceput sa oratorieze descoperirile sinelui, apoi a scris, pentru ca nimeni nu il mai asculta, ceea ce se scrie si nu mai este reciclizat prin ratiune este un reziiduu inutil uman, apoi cineva a creat cuprinsul reziduului uman, un inutil si mai mare, dar folositor celor care sunt interesati de o adumita parte a structurii umane rezituate in literatura, cultura nu e un reziidu social ci o reciclare a reziduului intelectual uman ce il preceda. Azi in aceasta decantare umana se afla umbra complet complexa a omului, dar omul nu vrea sa descopere potenta lui complexuala individuala nefolositor sociala pentru ca devine un colector al unui reziduu inutil devenind de la sine inutil rezidual societatii, pentru ca nu are nevoie de ea social, potenta lui unama nu este un reziduu intelectual ci o comunicare ideologic fizica inter umana, un om care doarme in biblioteca, nu este un om al ideilor, de aceea omul care descopera idei si dezvolta idei cat o biblioteca acela este un om al ideilor cumulat dintr-un reziduu literar. Cu cat o ompra are in structura mai putin reziduu social si mai mult structura practic sociala, cu atat acel reziduu devine norma sociala, Acea literatura, fidela realitatii fara o idee prestructural sociala este un rezidu concret insocial. De aceea si oratoric o persoana structurata pe idei insociale si rezidual literare prezinta o structura inutil sociala transformata sonor rezidual si in scris.
   Trecand peste aceste fizice reprezentari ale ideilor umane, scrise si orale mai exista o reprezentare intern reziduala a ideilor personale sau determinate de mediu rezidual influentabil prin decantarea in sine a ideilor subliminale din structuta complexului social. Dar acum nu vorbim de complexul sosial ci de complexul intern uman. Cerebral omul decanteaza in sine amintiri ide si simturi fizice. Fizic cand o comanda cerebrala ajunge la un deget in acel deget trebuie sa preexiste structura comenzii cerebrale acea potenta se poate numi decantare reziduala a potentei cerebrale, plecand de la aceasta idee omul are nevoie de amintiri pentru a avea o potenta cerebrala a experientei vietii, plecand de la aceasta concentrare de potenta ajundem la o pre definire a sufletului, si cam atat cu palpabilitatea teoretizata a recunoasterii prezentei unor fictivizari sufletesti, nestiind ce decanteaza sufletul, dar poate ca sufletul nu are proprietati de decantare aceasta calitate fiind preluata fizic de trup si sufletul avand calitatea de empatizare limitata prin simturi externe fizice si comunicabile. Dar recurgand la fidelitatea trup-suflet acestui dialog non fizic este limitat de atentia binara in om, omul fiind capabil sa comunice prin doar doua calitati: auz sl sinelui si sonor comunicanil binarului. Vorbind strict si de aceasta calitate noncomunicativ fizica cea a empatizadii dialogal directe sufletesti prin receprare si daruire concomitenta, acest dual mod de interlocutare sufleteasc poate fi intrerupt de o terta acceptata individual dar nu si binar, copii unei mame fiind o extindere a binaritatii: femeie-barbat, dar terta nonbinara scizioneaza binaritatea potenta prezenta doar prin dialog unic recunoscut. Acum trecand la aceasta potenta de cumulare spirituala si cerebrala, un copil isi poate crea si dezvolta potenta binaritatii (prin Maternitatea primita potent activ sai vizibil) comunicabile in doua feluiri, neprimind in viata, potenta lui binara nefiind satisfacuta cu atingerea limitelor, sau la pol opus un copil indestulat binar dare deschidere binara nelimitata deschizand oricui posibilitatea potentei de binaritate, filosofi psihic si fizic o barbologie, adica multa vorba sau galagie de la un mic zgomot fara rost.

P.S. Cam gata, cu binaritatea, rugaciunea se detaseaza inexplicabil mie, deocamdata, de acest reziduu de decatare individuala a propriei ratiuni. Adica, gata cu binaritatea umana infidela, am ales rugaciunea pentru ca ea creeaza o binaritate activa, contrar literaturii ea avand potenta binariala dar creandu-se individual fara un consens interuman, consenful interuman se afla la limita dintre literatura si rugaciune, de ce nu va zic.

N.S. de ce sa ma gandesc sa spun ce gandesc cumva cum sa iti sune bine intelege-ma cum sunt, fara ami crede intentiile vorbelor jignitoare sau doritoare de schimbare, cerceteaza si crede diferit de crede fara cercetare preintelegand un fictiv adevar. de ce avem nevoie de bine si rau in fata cand natural binele ne face bine.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu