miercuri, 7 ianuarie 2015

O zi normala de iarna IV (revenire la poveste)

   Buna prieteni buni sau straini indepartati(tot prieteni).
   Aici eu acesta cu acel inca neconsacrat nume de neaguvalentin48.

    Povestea incepe cu introducere. Acum sunt in caminu 7 camera 6 mancat bine dar de vreo doua zile cu o mica stare de rau si durere de burtica mai sub coaste. Povestea e interesanta ca si celelalte povesti de iarna normala. Acum am ceva de recapitulat, daca atunci dormeam mergand, acum merg incontient setat pe drumul acasa-munca, munca-acasa, acasa-scoala, scoala-acasa, nu ca nu as mai avea de descoperit lumea dar m-am incorsetat grozav la maxim cu lucrul, acel batrinel o fi avut dreptate, ca veni vorba cu prietena sunt in stand by fara revenire la starea initial privilegiata, nu ma incanta dar mai rau nu pare a fi sentimental vorbind, asa oficial liberi parca e mai respiro atmosfera sufleteasca... bun rau treaba merge inchis.
 Sa trecem la postarea originala
Daca, data trecuta, speram sa ne vedem mai bine, domnule 48, iata ca sunt mai bine, in aceeasi stare, dar de data asta, ma complac in starea care sunt: da, sunt un ciudat, mi se spune in fata si recunosc cu seninatate si nonsalanta ca sunt un pic si intentionat si ma arat pe fata chiar, pot fi si normal, am fost un pic, dar sprijinit cu greu si chin, de strecurat prin multime nu mai incape vorba, avertizez de la distanta persoanele care imi vin din fata prin mersul agresiv si arat evident ca nu am de gand sa ma feresc ci ca trec si calc ca trenul de mi se stavileste in cale, de dormit nu prea mai apuc sa dorm de stat degeaba dar nici destul cat as avea nevoie,
 Vorba trece...
  Frumosi moldovenii din noua camera, cand am intrat prima oara era o fata in al doilea pat supraetajat de pe dreapta, rasarea ca un boboc de floare de sub patura, in dezordinea infernala parca o hranea cu nutrienti, se vedea ca e goala sub patura dar nu am vazut nimic, nu am insistat si nu eram curios,  important era sa gasesc acei baieti despre care, administratora secretara si casiera avertizau ca sunt pleava si samanta de haos din tot campusul. Adevarul e ca asa pareau dar eu sunt semanatorul discordiei in aparenta armonie si remanatorul ordinii in haos. (asa ma cred si asa cred ca sunt asta pentru ca vad potenta raului de la care poate un bine spre desavarsire, si in ordine intstdeauna este ingropat un morman de gunoi care merita scos la aer si lumina sa respire.)
   Cand am am aterizat in camera aici deja habitau trei fete si trei baieti. toti vlajgani inalti si frumosi  cu radacini natale in republica moldovei ( de mic am crezu ca republica este un apenduce al unei tari cu administrare independenta de tara natala, fizic asa e practic nup nup). fata de sus obijnuieste sa doarma dezbracata dar nu sunt interesat sa o vad, e destul sa stiuu si asa eu nin cand la ei e dupamiaza (seara de la zece jumate) si plec cand e miezul noptii (dimineata de la noua) moldovenii astia traiesc sub alt fus orar sunt mai din nord est un pic. Cu toate astea imi place de ei ca traiesc in grup mananca in grup pun un telefon la incarcat in grup pleaca la fumat in grup beau un ceai in grup, fac dus in grupuri. fata de jos se mai dezveleste noaptea (ziua cand dorm) si are niste pantaloni scurti de matase rosii frumosi si tricou larg oameni frumosi nu alta, co toatea astea nu ma simt stingher sau iritat ci parca e o existenta naturala un copac cu radacinile pe afara, mai si totusi sunt foarte decenti respectuosi si pudici, se feresc foarte bine desi nici nu sunt atent dar nimeni nu umbla gol cu scorburile prin camera totul e privat si in taina asta e fain la ei ca se feres sa nu deranjeze vizibil desi deranjul este evident, bine ca nu ma deranjez eu nu ei si nu sunt usor deranjabil. ce ma deranjeaza e ca masa daca o se cunda e goala se umple ca o tabla de saf cu piese de table nu exista locusor gol pe masa toata e intinsa dar nimic nu se suprapune ce nu are loc nu are loc soar una langa alta, o aglomeratie organizata. Na ce sa mai fie cam atat cu baietii, mai usnt lucruri frumoase de trait alaturi de ei, ieri au venit sa imi repare patul ca era rupt si colegul a avut asa mare daruire sa imi aranjeze noul pat foarte frumos, onorabil din partea lui, spes sa mai aiba o moldoveanca libera (daca stiti cum zic, nu va ganditi na vevrednicii perversilor). Azi ascultau alternosfera si cantau impreuna, frumos si can am intrat in camera si am salutat au raspuns gramada, deranjant de frumos, si cand am luat laptopul sa scriu ce scriu acum s-au cumintit si imprastiat cu treburi...asta e :(

 Mai e si la lucru de peripetit, de scos la capat niste ite, vedem si acolo care e treaba, ca la faculta cu amica ce nu mai vrea nimic de la mine, nuci u stiu ce a vrud, dar e tare buna nu vad eu cat de buna de asta nu pot sa o pun pe rana sufletului ca nu se potriveste plasturele... vorba trece...
  Daca trec de sesiunea asta cu bine sunt pos, cu granite descoperite pe plan afectiv, pe plan scolar si pe lan economic servicesc... Da cel de sus cu mila si la pacatosi da pacatosi nu vad daru si nu vin cu carul.

P.S. In conclzie, matur negativ dar lacom la darurile de sus, cine s-o ruga pentru mine sa ii dee inmiit, ca sigur nu la rugaciunile mele o dat.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu