joi, 16 noiembrie 2023

Fise de lectura XXXIV

 48 de săraci prigoniți

Se pare ca unii oameni cum ar fi ioan care săracii i au dat numele gura de aur pentru ca a vorbit împotriva asupritorilor bogați chiar si împotriva conducătorului căruia i s au dărâmat statuile in semn de revolta sfântul aducând apologie statuilor pentru fapta săracilor urmând sa fie depus din funcția de arhiereu din cauza celor nedreptățiți la rândul lui știind ce înseamnă sa fii bogat si ce trebuie sa faci ca sa rămâi bogat dar in același timp si lipsit de nobil urmând calea sărăciei oferind săracilor cele primite in urma statutului de bogat urmând si mama sa pe calea lui moștenitoarei tatălui sau

Dar ce este ieșit din conul este ca un om s a pus împotriva conducerii in sprijinul săracilor care erau obligați sa traiasca sub demnitatea de oameni din cauza dărilor care nu erau pentru un popor străin ce i a dus in robie ci de însuși cei cărora le au încredințat bunăstarea protecția si conducerea statului cel care era pus in slujba sufletelor plătind cu statutul de ocrotitor al demnității si drepturilor de om pentru cei care pierdeau frâiele bătând pe cei ce trăgeau deja din greu la carul împărăției precum in v t Vameșii erau cei ce aduceau aminte poporului ca sunt un popor supus cu dări unui imperiu fiind considerați sub demnitatea celor care aveau cetățenia de conducători fiind cei care facilitați robia lor îmbogățind cu resurse imperiul ce ii supunea plătind dar pentru asigurarea continuitatii propriei robii 

Ajungem iar in zilele noastre si vedem ca statul susține legal bancile care înrobescă oamenii pe viața bogatii Folosindu se de bănci pentru a dubla valoarea unui bun necesar pentru bunăstarea civilizata si un trai decent cu fiecare cumpărător fiecare cumpărător vânzând cu valoarea cu care s a îndatorat la banca si nu cu valoarea obiectului acesta neavând nici o vina ca valoarea pe bunuri este dublata din cauza îndatoririlor dublate la fiecare Tranzacție a aceluiași imobil banca castigand de la doi cumpărători de doua ori suma obiectului vândut datorită îndatorării problema nu este lipsa de bani ci lipsa de neindatorare si acordate a unui preț neraportate la îndatorarea la banca  fiecare obiect având valoarea pe care i o da in scopul profitului si nu in folosul fabricării sau a garantării calității astfel cel ce stăpânește valoarea adăugată de pe piața si lipsa de putere de cumpărare si forța de munca este banca deoarece facilitează o criza financiară pe piața datorata onei lipse de obiecte pentru vânzare când de fapt forța de minca depășește forța de îndatorare in venit dar datoria neputând fi plătită fără garantarea unei vieți de munca pentru o piața lipsită de valoarea materială dar supraplina de valoare de îndatorare

Asta nu ar fi nici o problema dacă săracii ar trai liberi in sărăcia lor fără îndatorare si bogatii nu si ar folosi averile in scopul îndatorării săracilor 

Astfel ajungem la traiul fără nevoie de cumpărare ci doar cu nevoie de munca astfel nevoile sociale fiin lăsate in slujba une autorități morale si celui care garantează autenticitatea modalității bunăstării împărțite reciproc si ne ducem cu gândul la capitalul care își folosește capitaluri in scopul sporirii capitalului dar in timpurile noastre venitul fiin doua treimi datorie si una plata cinstita pe care 50 la suta o oferim taxelor si cincizeci băncii pentru bunurile unui trai decen observam ca valoarea reala a pieței dacă ar fi calculata la munca investiție si profit ar fi sub necesarul bunăstării tuturor oamenilor bunăstarea fiind calculata in funcție de procentul pe care banca îl controlează din perioada de îndatorare

Vedem ca valoare se pune pe perioada de scabie oferită unor legi economice stăpânitorii lumii fiin voința de a continua viața sub acest jug al aparentei civilizații

P s

Cărțile trec si vin librăriile se schimba literele vor rămâne veșnic scrise si in animate in continua schimbare a aceatei lumi

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu