joi, 7 septembrie 2023

distopism magic

 48 de algoritmi umano quantici

calitațile umane dispar aici si apar in alt loc și se comportă similar valurilor de aceea toate florile sunt apreciate ca frumoase dar o floare trebuie să o rupi daca ravnești sa o apreciezi sau trebuie sa te cobori spre geneza ei de aceea femeia e ca o floare de-a lungul timpului omul s a coborat asupra ei pentru a o admira divinizand formele supranatulae cu puritatea si calitatile genezice ale femeii vorbind din toată inima te vei mantui astfel deschizand canalele comunicarii si ale iubirii impartașind imensitatea minunii vieții din care traiesti aceasta viața de aceea un infinit se poate identifica doar prin alt infinit care îi explica imensitatea care îi aparține precum timpul care se manifesta ca o continuitate a unei clipe nesfarșite care determina inceputuri și sfarșituri dand personalitate și existența unei perioade distincte de timp care a inceput și care s a sfarșit dar care nu este reprezentativa pentru calitatea intrinseca a timpului ci e un fum de esapament care se evapura iar trecutul fiind doar negreala de pe țeava de esapament asa ajungem la raspunsul intrebarii intitulatre cum crezi tu in divin ei bine prin comunicare si expunere catre manifestarea acestuia deschzand o comunicare prin acest cablu sau mai exact fibra optica a vieții prin care împartasim prin calea de comunicare numita iubire calitațile cieții si ale acestei existențe rațional duhovnicesti autentificate nu doar de ideea creatorului impanmantenita in creație incipient ci de insuși asumarea acestuia dual propriilor manifestari creaționiste de a ne naște de a trai de a muri și de revenire la viața prin intervenția personala a creatorului in propria creație definitivand   o evoluție intrinseca creației cu o calitate divina 

trecand peste aceste filosofii ajungem in fața unei noi manifestari artistice de admirație a modelului feminin punand la dispoziția acestei imagini cea mai avansata și periculoasă creație a omului tehnologia careia cele mai avansate imaginații îi supuneau inceputuri apocaliptice careia insași voința umana i se pune de a curmezișul prin voințe și nevoi intrinseci cele de admirare a frumosului la care ne expune viața fiind cam greu de ne scoatem temeliile din formele morale ale acestei vieți oricar am inerca sa ne indepartam de la drum prin scurtaturi care ne duc in acelasi loc dar la care in funcție de cum ne raportam la el asa umbra lui ne va transcede sau ne va umpri parerea acestuia de rau ca nu suntem ca el creatorul creand umbra in care vom trai ca responsabilitate a propriilor manifestari si neputința de a ne intoarce cu fața la cel ce luminează tuturor adica o umbra intrinseca care se intoarce impotriva propriei naturi.

dar trecand inca o data peste aceasta filosofie omul si a dedicat de a luncul timpului timpul reprezentarii frumuseții exclusiviste cu care a fost unorat de o reprezentanta a rangului femenin din ramura umana reusind sa expuna prin cele mai avansate metode ale vremii cum ar fi sculpruram in lemn piatra sau pictura artizanala cu diferite metode aflate la dispozitie cele mai personale forme anatomice pe care le puteau admira in armonia ansamblului in fața careia era onorat sa se prezinte creând în timp curente astistice in care se poate recunoaste ca reprezentant cate o forma feminina incepand cu arta egipteana pzin zeitati feminine asta greaca prin ale ei arta romana arta bizantina apoi renascentista iluminista apoi cele contemporan pre inter si postbelice de la impresionisti pana la abstracți urmand ca aceste valori sa fie supuse tenicii moderne de imprimare topografice fotografice urmand o noua generație cea digitala in care intervenția de perfecționare a imaginii a devenit mult mai supusa vointe autorului dar si a admiratorului imaginea feminina fiind supusa de aceasta data nu unei propagande religioasse ca in antichitate ci uneia economice adica a liderului conștiinței morale actuale 

formuland aceasta introducere putem trece la subiestul acestei insiruiri barbologice de cuvinte se pare ca urmatorul curent artistic pe care conform traditiei trebuie sa în renecam ca niste oameni ce ne consideram desavarsiti in aprecierea si cunoasterea artelor frumosului si totusi ne gasim in pziții admirative in fața acestei noi imagini presupuse artificiale a femeii artificial create problema este de ce s ar supune aceastei intervenții umane raționalizarea artificiala algoritmic rezultata bine înțeles dorința de a promova aceasta unelta prin captarea atenției dar totuși arta are același obiestiv indiferent de masajul ideologic pe care il reprezintă și totusi cum definim acest nou curent artistic pantru a intra în șablonul curentelor de duzina paralel cu cel al picturii ei bine e ca o cruce pe care trebuie sa o porti prin care mori pentru inviere acesta fiind calea fireasca a mantuirii 

in incheiere ajungem la concluzia că imaginea feminina artificial creata prin algoritmizarea umor imagini ale modelului si reacțiilor si ale nivelului de apreciere dar si de reaala reacție creata de aceste imagini bine ințeles pastrand erorile reprezentative ale acestui curent care defapt sunt o mostenire algoritmica a nesigurananței omului asupra reprezentarii mainilor aparand eroarea distorsionata dar transcesa a nesiguranței umane deasemene si exprsivitatea fetei asupra careia folosim aproape irațional unelte pentru a modifica simplifica si armoniza expresii devenind o mostenire a inexactitații naturale a expresivitatii faciale tot in acelas sablon de erori pe care il numim semnaturi cheie prin care identificam acest curent artistic mai gasim si discordanțele anatomice mostenite di reprezentarile artistice ale modelului feminin inregistrat in acelasi timp din real dar si din universul animat la care suntem expusi artistic reprezentant si o auto identificare prin afiliere de continuitate a consumatorilor de imagini artistice feminine si aici vorbim de reprezentarea imagistica dar si din punct de vedere artistic a bustului și bazinului in armonizat ansamlu cu verticalitate expresiva a poziției si formelor anatomice in funcție de mesajul corporal dar si al espresivitații faciale supradimensionand sau subdimensionand inarmonic din punc de vedere anatomic fata toranele si bustul feminin.


p s vorbin despre aceste lucruri dar nu distrugem corola de minuni a lumii care este de fapt un cer instelat sau doar un uter plin de ovule plutind în laptele ejaculat al imaginației umane ce hranește dorința de frumos ce graviteaza in jurul imaginii feminine.





p.s. p.s  necesitatea prezenței continui deasupra caderilor din prezentul continuu al divinului intrinsec transces creeaza nenoia de a pluti deasupra liniei plutirii pentru a respira harul

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu