duminică, 15 noiembrie 2015

Viața nu e lumea.

48 DE OAMENI ÎMPOTRIVA CELORLALȚI 47

daca te lași în voia vieții vei trăi dacă te lași în voia lumii, lumea te va fute și se va căca în pâinea ta.
NU spun ca lumea nu merită șansa de a fi considerată bună, ci spun ca tu ești cel ce oferă lumii ocazia de a face o faptă bună cu tine. abia atunci cănd oferi unei singure persoane așteptările unei vieți mai bune te aștepți ca el să fie altfel, dar tu nu te comporti cu nimic diferit față de restul lumii, pe când față de restul lumii de fapt atitudinea ta ar trebui sa fie ca față de cel ce îl aștepți ca sa fii unică și observată din mulțime, că de aia nu să ghicească - că tu ești albă ca zăpada din spatele maștii de craiasa zăpezii.
toți vor de la tine să te ridici la standardul așteptărilor lor dar dacă te ridici acolo vei intra in conflict cu nonvalorile lor prin urmare toți vor o lume mai buna dar ei vor sa aiba dreptul sa fie cel rău si profitor dintre cei buni. toți vor dreptate și adevăr să li se dea, pe o parte cer și pe de o parte strigă că nu îl vor dar e dreptul lor să aibă șansa la mai bine dar să nu facă nimic cu el lasandu=l spre irosire aruncat  la gunoi.
nu sunt eu moralizatorul lumii dar vreau sa fiu lăsat în pace, vedeți-vă de revoltele voastre de morții voștri și eu îmi voi vedea de liniștea mea și cand voi fi liniștit nu îmi va mai păsa de voi. vreau să dorm și să mă scald într-o odihnă leneșă și lungă și pe nimeni să nu îl doară de cât de moale cald și odihnitor îmi e așternutul, iar pe cei ce îi irită faptul că eu dorm și ei muncesc, am o trompă lungă groasă și mare spre îmbrățișare ca să le treacă dorul de mine. nu sunt ajutorul nimanui și nu considera că sunt obligat să te ajut dacă nu poți să faci o treabă singur, înseamnă că ești incapabil, vezi-ți de treabă și nu mă fute cu problemele tale. dacă nu ești capabil să fi exemplu de standard nu aștepta mai mult de la altul decât poți oferi tu, dar dacă ceri ești un cerșe tor ghebos cu haină de prim dictator al prostieu umane împotriva căreia te revolți, ești cel ce revoltă masele prostimii esti conducătorul prostimii este cel ce conduce această armată împotriva propriei prostii  ce nu o vede insine dar si-o imaginează că toti o au deci are dreptul să se revolte impotriva tuturor.

P.S. Cine mă salută în următoarele 40 de zile îl înjur cadou de dulce de o să se crucească de uimire.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu