duminică, 1 februarie 2015

Mângâierea gazdei pentru omul bun

48 de gesturi blânde

   Încă sunt tânăr și cuvintele îmi șiroiesc șuvoaie, neatente gânduri, pripite distante de realul calm. Încă sunt, și îmi văd chipul prea netrecut prin timp. Încă sunt tânăr și întâmplarea trece. Încă zilele îmi sunt mici și au uitat să fie tinerele cu dor, repezite prin vântul rece, aprig de ploaie vârât peste usoarele vesminte albe, lungi, usoare strunite strans mijloc și nu le notez lăsându-le vor trece neîmblănzite fugind la vale de pe munți. Înca văd lumina repezind în răsăritul ce nu se vede încă, aștept din suflet să îmi răsară izvoare nesecate de iubire nestrunita de patimi agere. Încă aștept cuiva prietenie pentru cel cu care împart sticla cu un pahar. Încă aștept inima bătănd ca un mugure în primăvara bătrânilor, Încă aștept să primesc pe cel ce așteaptă să fie primit, ănca aștept să ofer celui lipsit lipsul de care are nevoie. Încă aștept tănârul gând să încăruntească cu timp. Încă aștept să vă mai văd încă o dată și să ma bucur că sunteți. Încă aștept să nu vă treaca timpul înainte să trec eu pe la voi: Încă aștept.

Te văd și nu te cred, că  vii iar ca un copil blând. Te văd și ochii mei îți ceatră matura suferință, copile. Cu o privire caldă, zambind cu dor prezentei uitate. Cu mainile tari feresti o suvita ce îți sufocă firavul obraz lovit. si visezi la gândul ca suverința te va maturiza. Îți văd cum greul peste timp va trece peste unde treci, zambește suferind amar când trec și urme grele mute las în moalele tău suflet, viu, fin cu valuri grele mangaiat, neîncetat vărsat de vântul rece cu care vei judeca cuvintele de suflet secate, si vezi cearșafiri goale unde nu-s, te văd... și nu-s acolo unde ești sunt prea departe să te văd și prea distant în vis să te ignor. Șoptesc gândul innodate cu dor la zidul plângerillor tale, gând rău îmi vine dinspre jale și uit, de mult și doar ofer cu drag și doar atât.

P.S. urmele trec pe lângă unde încă eu nu am trecut, îndur și rabd capătul de unde mă voi întoarce plecat cât mai departe ce locul unde vars tristete uitări be bun si bine.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu