joi, 5 ianuarie 2012

neatza...
Sfarsit sau continuarea suferintei?..viata continua cu sau fara adevaruri, amanari sau decizii pun STOP aici comentariilor introspective online, ca am cam luat-o razna nu pot stege trecutul dar il pot completa ...de fapt nu!trecutul e trecut! si viitorul e inexistent atata timp cat nu ai asteptari care sa faca viitorul un trecut mai frumos nu imi pot alege greselile si totusi aleg constient ce greseli fac.
atata timp cat sunt constient ca am ce vorbi cu mine stiu ca nu's nebun sau plictisit de a vorbi pana si cu mine si totusi nu am ce vorbi cu tine domnule vid infinit pentru ca nu am ce intelege de la tine singuru lucru care ma intereseaza e sa te inteleg , lucru care imi e inutil imi e inutil sa ma inteleg si pe mine atata timp cat vreau sa fiu liber de critici interioare si exterioare imi e destul sa fac ce vreau fara sa gandesc daca astai libertate gandirea imi e inutila .
PS:iar am scris o gramada pana si mie imi e lene sa citesc ce am scris
ps. daca mi-ar pasa ca citeste sau nu cineva tot nu as schimba greselile cu altele asa ca go si citeste o carte(de vizita)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu