sâmbătă, 21 ianuarie 2012

steaua din varful pomului

sanut urmatoarele idei aruncate la intamplare probabil nu sunt coerente (credema abia le inteleg eu)
cei sapte ani de acasa si cei sapte ani de scoala teologica...
_telul meu este de a ma plimba liber fara sa ma supravegheze si ma educe cineva spre ceva ce nu imi doresc,sa nu aiba grija de mine sa nu ma protejeze de oameni rai pentru ca sunt mare si pasnic si nu au ce lua de la mine sa nu isi faca griji ca sunt pradat de oameni rai sa nu ma perceapa ca o posibila tinta de profit ci sa aiba acea incredere inconstienta ca sunt bine sa simt eu pentru mine o libertate calma ca merg pe la umbra si respir un aer curat, ca nu imi pasa ca sunt singur ci ca am puterea de a fi singur sa imi satisfac placerea de autoritate suprema asupra activitatii in care ma simt desavarsit sa fiu destul de fericit ca merg spre un concept propriu ca vreau asa sa mil expun pentru propria-mi critica libertatea de a face ceva fara rost pentru un timp nedefinit sa am dorinta libera si neinfluentata de am-mi dori ceva in continuarea dorintelor din propriumi nucleu si de aici sa ma scald in lumina emanata de tinta drumului...
(oau parca am terminat sa imi torn sufletul copilului...)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu