48 de recalculării si ispite ale normalității
De asemenea huitam sa vedem și pe irod care ținea I. Temniță sufletului sau cuvântul lui Dumnezeu care ii spunea ca nu e bine sa facă ceea ce face dar a ale pentru poftele sale trupești ale pântecelui ale puterii și ale plăcerii trupești stricate sa reducă la tăcere conștiința cea dreapta și sa taie capul celui ce îl descoperă pe Dumnezeu în suflete și sa le aducă jertfa de sânge rușinii și sa le folosească pentru a și satisface și menține plăcerile mândria și puterea spurcata . Acum ma gândesc oare acea mișcare de ieșire din I trezitul păcat înaintea maicii domnului de primire a lui Dumnezeu I. Suflet înaintea lui Ioan botezatorul de a răpune rațiunea cea dreapta și a o reduce la tăcere și înaintea îngerilor de a renunță la alinata și sprijinul lor în lupta și slujire a fost de folos acum folosul este iar calea cu un singur sens s a scris și săvârșit și desăvârșit lupta continua iar înfrângerea nu a fost doar a mea ci și a aliaților mei dar cel ce a învins atunci ar trebui sa nu ma mai reprezinte pentru ca în timp alianțele s au reînnoit sufletul mai are lanțuri de descătușat dar acolo nu mai are ce cauta
Vedem în Ioan bitezatoryl și înainte mergatorul o manifestare asemănătoare îngerilor este stotornic în slavire mărturisire dar nu se mișcă după Dumnezeu ci rămâne în misiunea lui de a lupta pentru Dumnezeu fără sa se împărtășească direct cu el de aceea și conștiința mărturisirii dreptății lui Dumnezeu împotriva păcătoșilor era o lupta vie și înainte mergatoare și nu a văzut ca în urma lui Dumnezeu lucra cu dreptate dar indreptatind pe cei răpuși de greutățile lumii pe când Ioan rămânea focusat pe lupta cu stăpânitor lumii care lucrau la statutul Los cu uneltele nedreptății și a inselatoriei dar Dumnezeu lucra doar împotriva inselotorilor de minți și suflete pana acum nimeni nu a zis nimic împotriva internetului ca era prin de furturi de proprietăți intelectuale pornografie și imagini dei și filme extrem de agresive la adresa ființe umane dar acum când aceste idei devin incontrolabile de voința libera a omului de a le cauta toți devin conștienți de pericolul de stătea I gropat sub preș
Deci a I ul dacă vrea sa depășească intelectul uman sa o facă dar sa ne arate și noua ce face sa nu fie egoist ca de aia am făcut mașini mai puternice ca noi ca să fie folositoare dacă nu o sa stea intr un sertar ignorata ca price unelte care va fi folosita doar când va fi nevoie de ea apoi cele trei interpretări ale tăierii capului lui Ioan ca ne bucuram de măreția nașterii de măreția treimii arătate la boboteaza și deodată vine Ioan și strica bucuria când i se taie capul dar înainte cere binecuvântare sa își termine activitatea de la mântuitorul I trecând o i tresare cu mai multe înțelesuri adică tu ești mântuitorul sau altul aici putem vedea înțelesul lui proorocul Iona care s a supărat ca ninivitebii păcătoși nu au fost distrus printr i manifestare și pedeapsa divina când au fost avertizați dar s au pocăit și avertismentul a fost cu folos dar supărarea proorocului a fost mare ca el a știut clar ca un inai te vânzător nimicirea lor dar credință lui a fost zdruncinata când măreția lui Dumnezeu s a arătat milostivi în loc de nimicitoare apoi putem vedea ca apostolii ca să nu se piardă trebuiau sa urmeze unui adevărat învățător și sa mai rămână în urma înainte mergatorului când cel vestit a venit iar vestitirul nu și a îndeplinit misiunea iar asa apare i trezitul răspuns la întrebarea lui Ioan care afla pe capul lui ca Iona care a văzut soarte fugii de Dumnezeu când nici în mijlocul adâncuri pământului nu a găsit ascunzișuri de la fata lui Dumnezeu a trăit soarta și proorocia mantuitirului pe pielea lui ca o alta proorocie a ce se va întâmpla cu mântuitorul primind și răspuns și clarificare a activității mesianice orbii vad morții inviaza bolnavii și ologii sunt vindecați adică nu este o lupta de exterminare a râului o misiune de salvare a celor robiți care primesc putere deiertare vindecare credință și mărturisire a puterii lui Dumnezeu deci puterea lui Dumnezeu se vede în cei ce cred în biserica sa în viata celor care îl mărturisește pe Dumnezeu iar cei necredincioși se vor arata slabi și neputincioși răpuși de robia propriei puteri neputincioase în comparație cu Dumnezeu deci a I ul se va arata neputincios chiar dacă va arata mare putere de a robi și încuia mințile oamenilor dar în comparație cu puterea lui Dumnezeu de a calcă pana și moartea cu moarte prin înviere aceasta mașina fără suflet care are început și apare cu putere nemărginită și pare ca nu are sfârșit uita ca ea e condusa de o facilitate finite pa care tot omul i o oferă siguranță stabilității împotriva intemperiilor naturale oricând pe lume și au aflat fluxuri și refuzuri pana la extincție în dezvoltare dar au ajuns a fi hrana și resurse naturale cum ar fi petrolul cărbunele apa sarea și alte minerale pietre pământ fertil și asa mai departe dacă ceva nu își are echilibrul se îndreaptă ușor și sigur intr o direcție sau alta și la ambele capete se afla marginea mulțumiri bunicii pentru călătoria vieții noastre și pentru ca ne a învățat sa ne păstrăm statornicia indiferent de greutăți
Arta conflictului e stupida când te gândești ca trebuie sa iei o piatra de jos ca ființă rațională și verticala și sa o arunci către cel cu care ești în neînțelegere după milenii de cultura dedicata raționamentele de socializare cât mai dezvoltate totuși omul împins la marginea pământului după cucerire și dinspre conflict a urbanizat la nivel global siguranță împotriva naturii
P s acum ca normalitatea a ajuns la normal subliminal apare Trendul prin care se propune ca apogeu inițiatic renunțarea la lupta pentru căutarea lui Dumnezeu ca gest de normalitate iar cel ce se afla pe cale se expune ca depresiv si rătăcit in monoteismul căutărilor sale de a trai echilibrat si de a avea o destinație si o singura Căutare si dorinta cea de a înțelege si crede in eliberarea propusă si oferită de Dumnezeu din neputințele pe care lumea le propune ca oferte de viața normala apoi ce reprezintă sănătatea iar răspunsul si întrebarea cu întrebare dacă răspunsurile nu sunt reciproce sunt doar provocări ale statutului si ale imaginii dar se pare ca Dumnezeu este pe val anul asta ce vom face sa fin ca cei ce au făcut valul
Ioan era prins in legături si cerea ajutorul mantuitorului l a trădat Mântuitorul pe ioan sau l a lăsat sa își traiasca propria mărturisire pana la cap sa se curețe trupul a ajuns ca simeon sa ceara eliberare a sufletului sau sa stea in mărturisire ca iov cel drept si bogat cel ispitit pe nedrept
Apoi iar ajungem la bogăție toți celor credincioși li se promite prosperitatea in lucrarea alături de Dumnezeu toți cei ce par a fi imagini ale drepților sunt bogați belsugului oferit de Dumnezeu celor drepți care le oferă pământ lapte si miere dar vedem ca tuturor li se ia cele lumești si li se pune la încercare marturisirea care rămâne neclintita iar cele lumești trecătoare in vânt ca praful arătând ca belșugul era in inimile lor iar pe măsura inimii bumnezeu aducea roade in jurul lor ca intr un pământ mănos unui grădinar
Vedem ca si Iisus fiul lui Dumnezeu sta singur pe cruce si rămâne întrebare s a trădat Dumnezeu pe sine pe fiul sau propria mărturisire sau implineste cuvântul de a izbăvire ca pe Dumnezeu poți sa îl crucificat dar de el nici după moarte nu scapi.
Ioan curată doar trupul de păcate dar nu si mintea si sufletul a lăsat capul sa fie curățat de capul bisericii el curată pana la gât când boteza dar botezul lui nu era încă o alta tăiere împrejur ci doar o lepădarea de păcate dar vedem ca in icoana el pune pe capul mantuitorului apa el este uns in apele Iordanului caninparat al slavei si duhul canuleiul pe capetele împăraților care reprezenta pe duhul acum duhul se afla fizi si despre el striga însuși Dumnezeu ca este vrednic de urmat
Vedem in câteva zile si nașterea si întronizarea si activitatea sa in ziua lui ioan dar si prorocie lui ioan despre Mântuitorul
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu