miercuri, 14 iunie 2017

cand rebelii devin canonici

48 de neînsușiri

mi s-a spus ca imi ofer libertatea de a îndrazni să iau lucrurile in mod personal. adevarul e ca astazi de nervi era sa injur o patroana pentru nerespectarea programului. poate ca da poate ca mai aveam un pic si o faceam. dar ceea ce imi ofer e ceea ce am devent. poate o persoana mai dura mai needucată? poate ca da dar deocamdata nu sunt multumit de atitudinea mea ce devine normatoare. e greu sa iti ceri scuze de a persoane pe care le jignesti dar e mult mai usor sa le oferi iubire dragoste si intelegere e tare greu dar na ca se poate. cine devin? poate ca nu cine sper dar sper ca nu cine par. studiem pentru a deveni oameni mari iar la sfarsit ni se ofera replica intai fii ca cei pe care i-ai invatat apoi fii ca tine! de ce? oarfe le e frica de pierderea autoritații in fața unui student oare le e frica sa ofere tot ce au mai bun ca nu cumva sa devenim mai buni ca ei ce e de facut care e problema? cine invata mai mult cine invata mai putin cine a fosst prezent cine nu decid nivelul tau un nivel penibil. nu știu de ce în ultiml timp sunt tare nemultumit de oamenii din jurul mei simt pe pielea mea ca imi ies in cale oameni din ce in ce mai rari si mai putini demni de a sta de vorba cu tine unde sunt oameii vechi aia buni aia simetrici verticali si blanzi si nuni. in ce ne trensformam cu tooata severitATEA aasta falsa de fatada si impotriva cui suntem severi.
 cu siguranța majoritatea nemultumirilor ma privesc si sunt doar lupele mele opace care reveleaza o lume transfigurat nedreapta. imi doream o lume calma si linistita si iata cu ce si cu cine m-am ales. vai de mine si de  capul meu. asta e...
 pana la urma hai sa ne cunoastem ca cine stie ce nu va mai fi fara probabilitați subliminale. ma bucur sa va cunosc pe voi toti cei ce sunteți și nu pe aici.

multe sunt de spus și de nespus important e ca inca suntem aici și inca mai avem cate ceva nou vechi sau stupid de spus
 P.S. iartatima dar spune-mi cu ce am greșit ca sa cred in ceea ce spun.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu