sâmbătă, 27 decembrie 2025

Din an in an

 48 de revendicari ale demnitatii pierdute de la sine prin sin e si alaturi de sine si prin speculatorii slabiciunilor.

Metamorfoza prezentei lui dumnezeu in constiinta umana contemporana sub forma de cererr a unei manifestari morale prin primirea lyi dumnezeu ca strain si prunc pelerin si kntoarcerea omului la o vatra a constiintei morale autentic uname sub forma de colindator si marturisitor si prumitor a lui dumnezeu ca princ nevinovat apeland la umanitayea si trezind morala umana in uniunea constiintei crestine


Daca m am rugat de ea atata pentru mine de ce sa mai insist si pentru mofturile ei. Apoi daca s a vazut cu sacii in caruta de ce sa mak depun efort inutil sa mai infrunt efortul de a rezista langa ea . A fost un bun de unica folosinta si s a comportat ca atare


Daca o femeie vrea un barbat auyoeitat si puternit trebuie sa exerseze cu ea puterea si autoritatea daca vrei un dumnezeu care te ajuta supune te ajuyorului lui


In necax ne intalnim cu dumnezeu pentru ca acolo ne astepta ca stie ca fara el in iuresul lumii caderea noastra e mara fara dumnezeu dar si acolo in cadere il gasim pe dumnezeu ca de acole ridicarea si ultima sansa asteapta viata sa isi revina


Adam si eva s au sumrit certati si au mintit din slabiciunea data de pacat si dun cauza dreptatii care lipsea din ei dar indurarea pacatului in firea libera data de dumnezeu trezea in om durerea si dorul dupa dumnezeu adica pocainta si constientizarea si trairea tradarii fata de dumnezeu. Asa si intruparea a adus in firea umeneasca dorunta de jertfa pentru dreptate in ciuda durerii neputintei si a mortii a adus in fire marturisirea ascultarea si indurarea raului cu mevinovatie fara a minti a ura si a pedepsi si a ocara pe cei ce deja se afla cazuti in orbire pacat si ne simtirea dreptatii si a firii ascultatoare si dorutoare de dumnezeu


In rugaciunea de la imparyasanie este pacat sa ocarasti pe cineva. I tai vindeci apoi ii spui sa nubmai pacatuiasca


Omul nu suporta sa isi vada pacatele pentru ca vede groaza iadului a lanturilor a nwputintei si a custii in carr wste lipsit de libertate de aceea chemarea de la pacay se face prinniubirr carr wste calea spre eliberarr si chemarra cubiubirr a iubirii din om sibtrezirra lui dumnezeu in sufletul omului pentru a si dori calea spre dumnezeu si rwinoirea firii in normalitatea sinpe calea cea dreapta a iubirii de si de la dumnezeu


Daca vezi numai pacatele in oameni inseamna ca nu ai iubire ca sa vezi doar binele.


Dumnezeu s a facut om pentru ca iubeste omul si s a facut ce iubea si ce iubea a facut o ca el ce a creat el a chwmat la asemanare si desavarsire personala in urmare si asemanarr cu dumnezeu


Cum dobandesti libertatea si cum folosesti libertatea


Cand ai parasit ca ssa iti iei alt ceva deschizi in inima ta inconstient poarya acwstui pacat si el lucreaza in liniste sibapercwptiv soarya se repeta ca o carma dar nuno rata cino predispozitie la inconstienta cu care pacatuiesti fata de dumnezeu si nu maibrecunosti calea cea dreapta


Aducwrea din nefiinta la fiinta a lui dumnezeu nu ne a facut fara rost deci noi tit in creator si in dumnezeu trebuie sa traim si sa ne implinim fara rostul vietii e o instrainare de dumnezeu


Cand suntem frate si fiu cu dumnezeu inseamna ca am fost creati buni si curatati de dumnezeu ca sa fim ca el dar cand pacatuimnin acceptam ca penun orp strain pe diavol in sufletul nostru orice stare de neputinta eate acceptare a pacatuluinin noi


Asa cum sunt eu sufocat si suprasolocitat la naca asa o sufocamnsi eu pe ea


Asa cum eram eu abuzat pe motiv de delasare de la munca asa o abuzam si eu pe elena pe motiv de delasare si neimplicare. In o comunitate care te sufoca nu te pori simti liber si productiv.


Romanul vietii mele



Am vazut limina zile pe 28 noiembrie 1990 la un an dupa ce ceasca a vost casapit si constiinta unei natii sa a sumtit eliberata si in tranzitie de eliberare morala economica legara sociala si muncitoareasca si spre sigurante integritatii spatiului personal  

Cam de acest sentiment fulminant a fost marcata personalitatea mea ca ce e rau a fost si ce e bine speram sa se intample mama mea casnica fiind dupa primul vopil adusa intr un capat de tara la un capat de sat intr un capat de casa in o zona dezafectata dezolanta fizic dar cu potential de dezvoltar ceea ce s a si intamplat cu greu dar au reusit sa faca din o camera o casa din o bucata de pamant o grafina cu flori si vie din o magazie cotet de animale toate evoluau spre bine binele era la o intindere de mana era tangibil dar parca apogeul si potentialul maxim urma sa fie atins si se simtea asta casa nu era dezolanta desi la ploi mari curgea tavanul si pe exterior cadea tencuiala in inyeruor aerul era curat si poaspat apretat si supa fierbanda pe aragaz nu duceam lipsa de mancare iar mesele erau pline de mancare unde stateam cu totii la masa si aveam grija sa mancam frumos si civilozat si bine pana ne saturam ba chiarnpeste pana terminam dun farfurie supele acrute nu erau pe gustul unui copil ce visa la pita si macaroane cu branza innfiecarr zi dar satul si nutrit eram vinul era servit la ocazii deosebite nicinprea rar nici prea des o damigeana pe an fiecarr familie cu butelia si damigeana ei de vin gaini oua purcel in congelator si in cotet painea la alimentara sau mai rar de casa checul cozonacul prajiturile tortul de casa cam asta se afla in meniu pe langa ceai de menta musetel si sarmalele de varza sau vita de vie sau varza tocata si coapta salata de vinetele coapte salata beof zacusca dulceata si compotul de visine sau caise capsunile vra si strugorii acri sau copti. Ceaganul din spatele casei bicicleta stricata si carutul de bebe care a inlocuit o paletele de tenis si masinuta stricata si lipita cu superglu sau perlandez. Nu erau multe dar erau ale noastre ale familiei vacanyele la tara la butnaresti la bunicul costache si bunica valeria si cate o zi in vizita la verisorii sin abundenta de la suhulet yoti veseli vii i. Vatra autentica a casei in care bunica facea mancarea buna ca in rai la masa lui dumnezeu aerul tare de padure pamantul.plin de apa de pe drum ciupercile si diversitatea alimentelor naturale din curte te faceau sa simti abundenta si prosperitate materiala. Desi finantiar nu sumteai lipsa unui leu stiai ca nu stai la bloc dar relaxarea si confortul caminului si rudele extrem de prietenoase si binevoitoare te rupeau de realitate si iti dadea sentimentul ca aparyii si ca esti important apoi lumina zile ceaiul asteptarea ceaiului din biberonul fierninte si somnul dragul si iubitul somn asteptarra lui si trezirra lu


i Program fix cu copii zilnic telefon si sambata la mine


Pruoritati

Mutare de la nava 

Cel putin o misiune

Rezolvarea situatiei legale cu copii avand in vedere ca la mine si mama si fratele sunt in constanta si ma ajuta daca plecbin misiu


ne.

Si cand au nevoie de ceva pot fi deschisi si putem vorbi liber fara consecinte indiferent de problema.


Nu e o persoana rea si incapabila sa aiba grija de copii dar prefer sa stiu ca sunt ai mei sunt bine si sunt cu mine si nu sunt expusi unor straini care se perinda prin viata ei. Si cu mine au siguranta materiala sivuranta casei si siguranta sprijinului din partea familiei mele .


Dumnezeu te va cauta pe calea ta cea gresita si cu fata necazurilor va aduce la lumina calea cea gresita pe care te afli si calea spre dumnezeu pe care sa o irmezi dar nu ramane in pacat sinperzare chiar daca vei ierta celor ce ti au gresit cere lui dumnezeu sa nu mai cazi in ispita lor si sa te izbaveasca de viclenii carebiti cauta raul ca sa nu mai fii necajit de ei si sa te creada creful dupa ce ii ierti si victima sigura de pe urma caruia profita fara riscuri


Cel mai bun lucru pe care il pori oferi unei persoanee care te dezamageste este sa o eliberezi de povara asteptarilor tale si sa apreciezi ca timpul oferit e un dar nu o responsabilitate sau o obligatie.


Mustra te voi si voi pune inaintea fetei tale pacatele tale.


Prea multe femei ajung curve din mame.


Intr o relatie normala nubrenunti la nimic pebtru celalalt si nu castigi nimic de la celalalt nimenu nu e stapan si nimeni nu e servitor cu toti au de castigat din impreuna traire in bucuria dnu de a imparti o masa ci de a te simti satul mancat impreuna dar separat multumit de o experienta comuna ce nu se datoreaza nici unuia pentru ca participarea nu a avut conventii comune ci amandoi s au raportat personal implicandu se primind ca bonus si placerea celuilalt de a vi impreunanintr o activitate precum iesitul in oras mancatul vorbitul si asa mai departe de aceea entuziasmul apare cand il vezi pe celalalt traind langa tine fara saniti ceara resurse ci partucipand pentru placerea lui jar tu cu placerea companiei aduceti doua bucuriibimprruna la un loc


Cand vwde potrivnicul ca doresyi sa iti construoesti calea cea dreapta iti aducebinainte contractele cu care ti ai compromis viata de la calea cea drepta dar dumnezeu pe omul cel drept care doreste pocainta si indreptare nu il lasa sa se bucure vrajmasii de el si nici vrajmasul nu suporta suferinta pentru dreptate si curatie in fata raului. De aceea pe calea cea dreapta lanturile vor cadea si dumnezeu va deschide calea cea dreapta inaintea lui daca nu se va abate pe caile ispitotoare sau nu va deznadajdui ca vrajmasul il va birui in veci.


 Daca mergi pe calea lui dumnezeu si stii ca instincele tale sunt indreptate recunoscatoare si doritoare de bine dobandesti si increderea si siguranta si predispozitia catre succes stiin ca raul nu va birui pe calea cea dreapta si ispitele se vad de departe si se mistuiesc precum prafulnin calea celui drept si nu il vor rataci de la calea lui cea dreapta si doritoare de bine


Cu omul bun creezi evenimente impreuna si amandoi au o oportunitaye si daruirr si valori individuale cu care participa la eveniment bonusul fiind oporrunitatea de a trai acel eveniment impreuna si nu dependenta de cineva pentru a crea acel eveniment sa aiba importanta ci distractia e comuna cand fiecarr gaseste motivul personal sa se simta bine apoi sa se bucurr ca nu e singur.

De aceea cand ai ceva de oferit nu fi nico posesiv nici posedat ci doar conlucrator la o impreuna vietuirr si participare la un eveniment comun .

Obligativitatea fiind doar o nedorinta si nesiguranta si neincrederr saubpoate chiar dezgust fata de lipsa valorilor si statutului comun la care participati cu valori propri


i.De a lungul timpului m am apropiat cu minte vicleana inselatoare si tradatoarr de curatire puritate feciorie si iubire daruitoare cu frica simtind ca daca nu se ofera ma va piarde si totusi sacrificiul nu a fost peimit iar daca era primit intram in posesivitatea patimasa si jertfitoarr dar care e granita aceasta e sa nubte lasi cu totul rapus de patima si sa nu incalci granita lui dumnezeu carr a pus o intre voi ca nici unul nici altul sa cada in robia celuilalt asa e si cu prietenine respectuasa nimeni nubposeda pe nimeni dar ca experienta comuna autenticitatea prezentei este primita fara judecaya ci cu entuziasmul traitii a unor evenimente din viata de care ne bucuram individual dar deplin de un eveniment comun in care traim autentic fara asyeptari sau dependente de confir.arile prezenteibaproapelui fiecarr fiind prezent dinninterrse sibtrairi proprii.


P s revenirea la un normal atemporal



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu