vineri, 29 octombrie 2010

Zicale sau mesaje catre mine.

-Ce ma face mai om?
Sa cunosc ce inseamna a fi om?
Sa stiu ca sunt om?
Sau sa fiu om cu alti oameni...

-Nu cauta scurtaturi pentru ca te vei gasi pe drumul da la care s-au facut scurtaturile chiar si aia pe care trebuia sa mergi.

-Nu e bine sa fii incult sau neatent pentru ca uneori e acelasi lucru.

-Facand lucruri pe care nu vrei sa le faci, ajungi sa faci lucruri la care nici nu ai visat, de aceea e bine sa ramana vise.

-Capul plecat nu este taiat dar este considerat nedemn.

-Fa ce vrei tu dar sa fii sincer cu tine si cu cei din jur, ca sa inteleaga ce vrei sa faci.

-Nu te pripi cu prieteni care nu stiu ce gandesti.

-America; speranta de auita goliciunea patetica fara sens a vietii lor.

-O unire dintre un barbat si o femeie, suflete unite in cer si pe pamant sunt binecuvantate cu un suflet de copil semn al vredniciei celor doi de a creste acel suflet pur care asteapta o educatie sfanta.

-O sa inteleg dar tot o ard.(imi voi asuma problema dar voi fi indiferent)

-Caracteristica omului necopt e ca vrea sa moara eroic pentru o cauza, in timp ce caracteristica omului matur e dorinta de a trai modest in slujba ei. (wilhelm stecel)

- Tind spre perfectiune, prin urmare nuci o fata nu este destul de perfecta, de aceia sunt obsedat de femei, facandu-ma deschis spre un sentiment fals.

-Daca injuri cand faci mancare, aceasta va avea gust de blestem.

-Este usor de inteles ce gandesc, pentru ca nu gandesc prea mult, dar gandesc cu greutate ceea ce ma face indescifrabil.

-As urmari un gandacel de la prima lui raza de lumina pana la moarte, nu pentru ca imi pasa ci doar ca sa incep si sa duc pana la capat ceva, chiar daca imi pierd interesul pe drum ...poate apare ceva interesant pana la sfarsit.

-Daca nu puti sa intri in lumea lor adui pe ei in lumea ta.(si invers)

-Ma bucur ca in nimicnicia mea inca mai sunt abordabil cu mila.

-Scrisul de carti este fara sfarsit, iar invatatura multa este oboseala pentru trup.(origen)

-Eu sunt greoi la vorba si stangaci la limba.

-Viata este o gramada de lucruri care ti' s-au intamplat si le uiti pe veci si o alta care trebuie sa ti se intample.

-Ai dreptu sa fii protestant cat vrei tu, pentru ca atat timp cat nu te bagi in credinta mea nici eu nu sar la gatul tau.

-Fii serios, suspicios, nu zambi la prostii si nu imparti sentimente aiurea.

PS: Bai nu am scis astea pentru voi ci pentru mine ca sa imi amintesc ce gandesc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu