sâmbătă, 16 martie 2024

Pag 13

 48 de mesaje ascunse

Credința pe care o ai sa o ai pentru tine însuți nu spre smintirea aproapelui

Dacă ai greșit către Dumnezeu si nici măcar direct către el măcar recunoște ca el te iarta dar ai conștiința împăcată doar daca ești sigur ca nu mai ai nevoie sa pacatuiestsi 

Dava cineva nu are grija de ai săi cei mai mici s a lepădat de hristos adică si un copil mic are viața in el si pe hristos in el care trebuie crescut si udat cu rugăciune

De aceea si in rugăciune Dumnezeu se umplea se sine fiind cuprins de lumina sau nor ca pe tabor mare taina

Pentru a ajuta necredinței omului credința și-n neștiința Dumnezeu se revelează deplin transcenderea nu e posibila pentru ca trebuie sa te Golești de sine dar sa rămâi in sine ca sa ajungi la Dumnezeu așa cum Dumnezeu sa golit de sine dar a rămas in sine Dumnezeu când s a întrupat de aceea revelația Duhului stand se pace da prin clepsidra golind spațiul si umplandul cu nisip dintr o încăpere in alta

Cele ascunse ale lui Dumnezeu se arată celor care ies din materie si se aseamănă cu Dumnezeu pentru a vedea natura așa cum o vede Dumnezeu 

Dacă despicam fibra existentei îl găsim pe Dumnezeu problema este ca din fiecare despicate ese o energie inexplicabil de mare care denota ca unirea materiei este un act puternic doar prin unire iar dezlipirea unirii naturii crează o Iesire din firesc a materiei 

Coincidentele sunt felul in care Dumnezeu rămâne ascuns

Un om care nu este legat de lucrurile lumești lauda este fără rost vorba de rău nu îl atinge si ocară nu îl manie pentru ca sufletul lui este al lui Dumnezeu si doar Dumnezeu are putere asupra sufletului lui de al cerceta si de al da pentru vindecare


Astfel soarta nu mai are predestinate asupra omului pentru ca alegerea Mântuirii este o cale liberă pe care doar un om liber poate înainta 

Omul care viețuiește in evlavia lui Dumnezeu nuningaduie păcatului sa se furnizeze in sufletul lui astfel își protejează sufletul de vătămările păcatelor

De ce doar când omul alege sa se schimbe in post potrivnicul caută sa oprească pe om de la începutul urcușului duhovnicesc

Negrija si trândăvia si alegerea de buna voie a râului ia făcut pe potrivnici stăpâni asupra oamenilor lacomi după bunurile trecătoare din afara lui Dumnezeu si a vieții veșnice pierzând mântuirea de moartea acestei lumi fără rost veșnic

Grija de a pierde avuțiile lumești îl loc sa se îngrijoreze de problemele duhovnicesti îl pierde pe om sinii irosesc gândul de la folosul duhovnicesc

Omul se silește pentru adunarea lucrurilor lumești dar moarte poate si va veni înainte ca omul sa se bucure de agoniseala lui pentru ca cele ale acestei lumi vor rămâne aici iar pe cele veșnice le vanpierde pentru ca nu a folosit rasplata muncii acestei vieti pentru virtuți după moarte sufletul va fi pierdut si munca lor a fost fără folos 

De aceea omul care nu găsește rațiune si rost in Dumnezeu nu găsește nici credința si nici logica vieții veșnice desi înțelege viața veșnica dar i se pare de neatins din cauza ca nu îl cunoaște si nu îl accepta pe Dumnezeu ca Vistiernicul vieții veșnice si a Mântuirii

Omul care are gândul la Dumnezeu nu mai poftește la lucruri străine de Dumnezeu si viața veșnica doar chipul si viețuire in chipul lui Dumnezeu ii sunt folositoare omului  desi nu se poate lepăda omul de trup in aceasta viața pentru ca sufletul trebuie sa înnobileze trupul cu asemănare lui Dumnezeu si trupul sa lucreze lucrarea lui Dumnezeu in aceasta lume de aceea omul care se apropie de mântuire știe ca aproapele nu are nici o vina pentru păcatele si căderile sale si ca el singur este responsabil si are puterea de la Dumnezeu sa reziste tururor ispitelor si ispitirilor de la vrăjmaș care nu au nici o putere asupra omului pentru ca chipul lui Dumnezeu din om nu poate fi răpus de necurat si din orice cădere Dumnezeu îl ridica dacă întâlnește credința si voința omului sinceră si totala care înțelege ca doar la Dumnezeu si împreuna cu Dumnezeu afla in viața lui izbăvirea de la moarte

Când cugeți la Dumnezeu gândul la răul dun alt om este nefolositor pentru propria mântuire dar gândul la răul și-n sine si lupta cu el atunci când cauți pe Dumnezeu eate folositor pentru ca doar prin asemănare cu Dumnezeu te poți apropia de Dumnezeu adică cu smerenie si prin smerenie așa cum si Dumnezeu se coboară cu smerenie asupra păcătoșilor cu bunătate si prin bunătate milostivă așa cum si Dumnezeu face binele fără sa își arate deplina dumnezeire 

Omului care caută rău in aceasta lume i se va descoperi vina si va fi tras la răspundere de aceea făcând binele nici un rău mu te va birui fără sa ai putere sa îl înfrunți pentru ca îl vei vedea când va lucra cu nedreptatea 

Si răul nu va avea putere asupra ta când lucrarea ta este dedicată binelui iar gândul rău nu are cu ce te atrage in cursele râului

 Nu Stalin puterea oricui sa se îmbogățească in aceasta lume materială dar gândul ii ocupa toată viața dar adunarea bunurilor spirituale este accesibila tuturor si durata acestora este veșnica

Pentru fiecare orteneala cu ispitele si neputințele omul iese încununat de la Dumnezeu

Cele cinci simțuri si cele patru patimi slava despartă bucuria mania  si frica îl țin pe om robot in păcate ale morții dar având gândul la moarte importantă simțurilor trupești si raționale trecătoare in aceasta lume nu mai au importantă pentru atingerea obiectivului vieții veșnice

Oamenii trăiesc in aceasta lume ca după o masa si după un somn trecătoare pana la următoarea revigorare a puterilor dar ori cu mult ori cu puțin omul  trăiește cu aceleași nevoi ceea ce rămâne este fapta buna si fapta rea care decid viața veșnica

Nu trebuie sa uram pe oamenii lipsiți de Dumnezeu in viața lor ci sa ne fie mila cu gândul ca nu cunosc iubirea ordinea si dreptatea lui Dumnezeu

Mai de folos este cuvântul lui Dumnezeu pentru ca este bine ales si îl vor înțelege fiecare după putere in schimbul sfaturilor de buna purtare evlavioasă in viața

Exista o rautate in unii oameni care nu este încă definita o stare de neascultare si provocare cu statornicia in instigare tacită la ura prin neascultare fățișă in scopul manierii si scoaterii di propria ordine si liniște dacă nu ești ca ei nu ai voie sa fii ca tine sau sa le ignori dorinta ca tu sa fii supus voii lor de anormalitate

Diavolul știe ce ai făcut si nu te lasă pana nu faci același lucru ca păcatul sa devină firea ta si sa crezi ca păcatul este parte din firea ta

P s de reaviziut si aranjat din amestecat



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu