sâmbătă, 24 februarie 2024

O postare normala

 48 de vise

Data trecută nu știu ce am visat dar tot interesant a fost

Ma trezesc la patru de ceva timp ca sa schimb catul probabil calea pe care trebuia sa o urmez înainte de derapaje are un linc activ 

Se face ca eram la master coleg cu negru si încă alti de la teologie ca de obicei întârziat căutam cazare si orarul si sa recuperez orele pierdute ajuns joi după amiaza urma sa recuperez vinerea cu o profa Ok nu aveam emoții conștiința de teolog întotdeauna de-ajuns nu avea sa ma dezamăgească aveam uperhandul si nu eram in nici un caz si nici o șansa sa fiu sortit eșecului doar prezenta fizica si intelectuala era nevoie era ceva pe aeronautica desi in afara umanului totusi ceva teologic 

Problema acum e alta dacă după hristos conștiința globală s a expus unei idei general valabile si accesibile creând curentul dreptului de liberă conștiința religiozitate si cetățenie apoi urmând trezirea conștiinței globale prin înțelegerea marginilor pământului apoi contemporan cu deschiderea granițelor interconectării verbale si sociale acum iată ca se prevede o noua revoluție industrială globală cea a accesării onei meta sau mai concret ca un exo  schelet un exxo conștient pe care îl putem accesa pentru a avea acces la memoriile sentimentele si genealogia istoriei umanității nu doar la o baza de date sau biblioteca ci la un bibliotecar acest lucru sau obiect fiin un creier in care toate personalitățile pot fi accesibile prin remodelarea identică a patentului cerebral pentri a avea acces la amprenta cerebrala lingvistice lexico gramatical si intelectual activa cu urme

De persoana si personalitate  nemai fiind considerat un posibil loc utopic si o stare utopica a intelectului plimba o stare de vis prin care creierul estexpus mediului intelectual colectiv al umanitatii in funcție de dorințe nazuintensi potențial vedem ca toate marile idei au luat amploare de către studenți in mediul universitar loc in care noua generație a simțit nevoia de a implica o anumită Inovație in stilul lor de viața de aceea inițial grupul targhetate de dezvoltare din fașa a tehnicii ar putea fi zona din care oamenii pleacă si se lansează in viața cu un anumit bagaj de unelte abilitați si idei urmând ca aceste idei sa între in convenita globală prin shimb inter generațional de experiențe valori idei si unelte urmând ca acei studenți sa devină activi in societate integrând si stilul lor de viața si noile idei

Se pare ca in ropria mi istorie am avut o idee pe care am uitat o sau deja am scri S-o si am uitat si de ea înainte de fiecare epopee intelectuala sau chiar in timpul am avut un scop si o speranța sau o tradiție am uitat care sunt acestea mi am amintit se pare ca fiecare dorinta intrinseca a fratelui mai mare a fost lăsată fratelui mai mun eu am primit ca oportunitate in viața armata iar veri librărie 

Interesant ca pot fi turist in propriile amintiri in care mi se interzice accentul ca intr o realitate baralela care am acceptat o ca fiind inexistenta dar care totusi ma invita la a experimenta irealitatea e ca un loc in afara hârtii in care am acces ca la o lume a ideilor răsărite intr o alta lume fata de asta reala o lume in care primul pas din realitate nu s a făcut in care timpul nu a trecut pe alta creanga si nu a crescut spre alt cer si alta realitate desi ajunși in același loc eu si eul care a rămas acolo nu mai avem aceeași vârsta in timp si locurile in care m am întors in timp sunt de fapt locuri din care m am pierdut din timp si imaginația a evadat spre alte timpuri un fel de Ilyo Genesis din care îmi extrag idei neterminate de a mi trai alt viitor imaginar si totusi tirist in propria-mi realitate încercând sa germinez alte șanse ale viitorului sa ma reinventez si sa evadez n realitate din lumea basmelorbin care am căzut din Neantul realității

Trecând peste aceste bălării spor in toate

P s odihna plăcută si cart ușor 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu