joi, 22 februarie 2024

L x x v i

 48 de discipline convenționale ermetice

 Atunci când te afli intr un mediu convențional care integrează reguli auto suficiente in care ultimul  venit are nevoie de reeducare pentru a se adapta acolo începe regula filmului de groaza prin care sistemul imunitar se lupta sau se adaptează ma mediul străin in funcție de fragilitatea si rezistența la modelare o sticla nu se modelează tace si nici ceramica nu se mai întoarce la forma lutului maleabil si obiecte definite nu mai revin la forma naturală după intervenții artificiale iar adaptarea la un mediu străin dezradacineaza din sine comportamentul natural 

Acum îmi dau seama ca de la început  am fugit de cineva de rezistența la mediu veșnicul înstrăinat in propria mi viața întorcând du ma in locurile din care m am înstrăinat ca un pelerin in propriile amintiri îmi dau seama ca încă rătăcesc căutându ma in propria istorie am plecat atât de departe încât am uitat ca scopul călătoriei este sa ma regăsesc in propriile definiții dar am ajuns pe calea de întoarcere pentru a regăsi o forma inițială de la care sa plec pentru a pune temelia unei imagini de perspectiva si văd ca rătăcirea este mai mare decât obiectivul 

  Filmul de groaza pune accentul pe nesiguranța mediului si ne dam seama ca in toate mediile istorice omul a eliminat câte o teroare sam Amenințare fizica si a adăugat alta de ordin ideologic convențiilor sociale parca devin scene din filme care își caută finalitatea in scoaterea omului din firesc 

Astăzi ne întrebam de ce smerenia pare  nenaturala in fata lui Dumnezeu pai cum ar fi sa vina un câine turbat înapoi la stăpân sa îl miște pe stăpân pentru ca firea lui turbata îl împinge la asta si cum sa nu fie stăpânul speriat  si sa îl evite așa si omul cim vine plin de mândrie si trufie plin de sine cu încredere diavolească la Dumnezeu sa ii mulțumească ca i a dat voie sa păcătuiască si de ce ni se pare ca omul smerit sa aibă o atitudine de sfială catre un Dumnezeu blând si iertător când își cunoaște Greșelile si știe ca Dumnezeu este si iertător dar si drept iar dacă îndrepta atenția lui Dumnezeu asupra ta asta înseamnă ca ai venit pe calea cea buna pentru ca privirea si atenția lui Dumnezeu este iubire si binecuvântare iar dacă si a luat privirea de la tine lipsa binecuvântării vieții înseamnă  lipsa vieții si lipsa rostului vieții 

Decu cum sa nu fie mândria nefireasca înaintea lui Dumnezeu când smerenia își urmează o fire premergatoare ascultării este mișcarea vieții e ascultare de ordinea divina lăsată intrinsec in om

 P s oricât  m as întoarce in timp tot calea rătăcirii si înstrăinării o găsesc nefamiliar si ne adaptat pe cale am umblat in  încercarea continua de evadare si când calea fireasca am găsit am căutat o metoda de a deraia la normalul rătăcirii 



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu