luni, 29 ianuarie 2024

LX II

 48 de amintiri convenționale

In Vino veritabil  nu doar vinul Creează rețeta unei cai veritabile ci si dorinta si predispoziția pentru o cale veritabila

Atunci când calea ta este ascunsa sub socializare calea ta este obiectivul si socializarea este calea dar când socializarea eate ascunsa si calea este adevarul atunci biectivele tale devin starea ta de spirit atunci când vinul veselește inima omului atunci inima decada dorinta ei profunda de unde am îngropat o si straturile au care s a decantat calea spre îndeplinirea dorinței inimii dar când vinul deschide opacitatea nimic descoperim si calea si obiectivul pe care dorim sa îl deznodăm din calea pe care o urmam de obicei formula sau rețeta succesului depinde de uneltele folosite in atingerea obiectivului si Ingredientele dar si oportunitățile ce re ni se pun la dispoziție problema este si bucătăria si facilitățile de care dispunem in prepararea rețetei dacă dispunem de un pachet redus de facilitați atunci obiectivul nostru poate fi integrat intr o convenție socială diferită in funcție de resursele sociale de care dispunem si in care ne integram  problema este atunci când tu dispui de mediu dar nu de rețeta pentru ca toate Rețetele au nevoie de un timp de preparare ar timpul costa bani dar si resurse temporale iar dacă resursele temporale sunt investite in resurse financiare atunci obiectivului nu mai devine rețeta ci investiția in resurse când de fapt obiectivul era unul in afara ariei de acțiune folosirea unei alte Rețete in scopul altui obiectiv ajunge la un alt scop problema este simpla unde dai si unde crapă depinde de predispoziția buturugii dar si de obiectivul pe care in ai dacă spargi o buturuga in patru nu înseamnă ca ai tăiat cu drujba un copac astfel trebuie sa reconsideri facilitățile investite in funcție de capacitatea de care dispui astfel vei găsi nivelul in care poți activanproductiv asta înseamnă ca o uniformă o porți in funcție de cui te decizi si cine are autoritate asupra ta de aceea te dedici sau ești dedicat unei activități iar când ți se va cere nota de plata vei fi îmbrăcat cu hainele ultimului tău stăpân.

Sa trecem la alta ordine de idei obiectele care ne înconjoară sunt roiul de idei preconcepute care ne definesc dacă fac parte  dintr o familie atunci obiectele familiei mi se pun la dispoziție pentru a ma auto defini un ceas care are in secundar un fluture ma predispune la lipsa de putere a deciziei timpului de a decide calea pe care o urmează un secundar statornic fără Clic si sunet ma predispune la INEVITABILITATEA timpului de a-mi decide calea spre care ma îndrept ornamentele extratemporale a unui ceas îmi definesc spațiul temporal si felul in care îmi ornamentele trecerea timpului indiferent de obiectivul predefinit al rogramului astfel vedem ca obiectele dintr un anticariat muzeu sau second gând sunt memorii fundamentale ale unei persoane infunctie de mediul sau mediile in care au inter acționat cu acel obiecti si harta sentimentala in care au integrat acel obiect care definește o stare emoțională in spatele căreia se afla o idee convențională prin care își identifica personalitatea in jurul unei amintiri create in jurul acelui obiect care este pus spre reevaluare inițială atunci cad este pus pe piața la on preț original in funcție de patina timpului depusă peste obiect dar si investiția emoțională general recunoscuta pentru un obiect definește predefinitia unui potențial cumpărător care dorește sa se afilieze unei emoții printr o metoda de nu pass scurtând trecerea timpului cu obiectivul unei emoții final decantate in starea emoțională si de statut emoțional al obiectului 

Astfel atunci când visam un prieten care ne ajuta la atingerea unui obiectiv circumstanțial de loc visul este mediul folosit pentru a acumula obiectele cu extracte emoționale hibride dar efortul depus in a ajuta prietenul sa ajunga la obiectele de pe rafturile de sus poate crea un efort fizic de care visul nu poate dispune ast fel avem la dispoziție prietenulul calea si obiectivul dar suportabilitatea visului nu poate suporta un efort fizic ce necesita o acțiune din afara visului astfel ne încordat sa ridicam prietenul pe raftul de sus dar observam imaterialitatea visului când greutatea prietenului nu necesita o inter acțiune cu efortul fizic ce necesita la o activitate reala astfel visul se destramă ne având finalitate palpabila dar observam calea fictivă pe care o dorim pentru achiziționarea unui obiectiv intangibil

P s se pare ca ne dedicam unor  lucruri care nu ne sunt dedicate dar când vedem ca Dumnezeu are o putere de decizie mai mare decât puterea noastră de acțiunea ce facem ii cerem lui Dumnezeu sa ne zică vindeca te credință ta Te a mântuit iartate sunt păcatele tale 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu