duminică, 3 august 2025

Infinit fara coadaca

 48 de carati spre necunoscitul inbibat de sperante efemere

Ciar daca totul para fara rost timpul trece cu folos dar apropierea de dumnezeu este prezenta dar inca indepartata

Cum in pustiu dumnezeu a stat inaintea poporului si poporul la urmat in vechiul testament in noul testament avem aceeasi miscare spre dumnezeu si spre imparatia ceruriloe vedem ca si agonisirea cea pentru o sungura zi oferita lui dumnezeu ofera o saturare nu personala a unei banci de alimente a bisericii cu a unei banci de oameni satui si fizi si sufletesc 

 Dar avem doar putine paini si pesti ×da ti le voi sa manance× avem in fata nu doar cuvantul domnului care s a intins pe o perioada nedeterminata dar indelungata pe o zi in pustiu dupa martiriul sfantului ioan si lepadarea imparatului din slujba lui dumnezeu sir de parsi a insusi ierarhilor de dumnezeu acest post si petrecere in pustie pentru ioan inainte mergatorul sau ioan vedem aici ca dumnezeu insusi se retrage din activitatea publica ca dumnezeu apoi da ăpostolilor ascultarea imparayeasca de a asigura mancarea poporului dupa indelungul cuvant de folos si hrana de folos vietii apoi dumnezeu a luat asupra sa responsabilitatea de a da drumul multimilor pe cale si a dat si apostolilor drumu sa mearga inainte pe cale cum mergea si ioan inainte dar pe cale dumnezeu venea pe ape si i a ajuns din urma ei fiind cuprinsi de valuri iar petru a vrut si el sa.mearga pe apa si dumnezeu l a atras in barca credintei mantuitorului cea a credintei mergatoare pe apa aixi vedem sinun element creator al lui dumnezeu perun care creatia a avut inca de la inceput activitatea creatoare in sine si potenta lumii in sine si lumina precum un foc lichid nu de la sine care este si el materie ci din impreuna lucrarea cu dumnezeu cabun chibrit sau o lumanare ea avea in sine lucreare datatoare de vvoata si viata se manifesta ca o lumina si fizica si auto manifestata apoi in fiecare zi dumnezeu a lasat sa se decanteze viata si sa treaca la starea de manifestare a vietii urmatoare avand pe dumnezeu ca un invelis care incuba spre dare de viata si gwrminare a vietii din sine la ordinul si ordinea lasata de dumnezeubin lume de aceea si cuvantul este o purtare de grija iar porunca da ti le sa manance este si o hranire a poporului care asculta de dumnezeu in pustiu dar si o germinare a bisericii prin hrana trupeasca si purtatoare de grija a lui dumnezeu si fizica si spiritiala de aceea observam ca si panantul este ca o baterie cu fasii de praf depuse pe rimpul zilei si pe timpul noptii cele din timpul zile sunt magnetuzate si celelalte nemagmetizate astfel stocand o stare de imbibare cu energie statica in care atrage si descarca manifestarilw cerului si staticitatea particulelor din cer astfel su frigul si caldul dun aer de artag si se descarca unele pe altele 

Atunci cand dumnezeu a venit si fizic ierta pacatele fara jertfa si fara osanda cea catre pacatosi aratata in vechime era aproape inteles ca dumnezeu sacrifica din dreptatea luibpentru a vindeca si i susi trupul pe care il purta avea sa fie vas de curayire a moryii si a pacayelor ce se trezeau in om atunci cand intalneaubimpotrivire in calea pornirilor pacatoase

Daca dumnezeu nu era de varsta de arhiereu daca ar fi ajuns oarebil ouneau arhiereu apoi dupa ce insusi arhiereul s a lepaday de dumnezeul pe care il slujea dupa inaltare arhierei au devenkt cei ce slujeau lui dumnezeu celninviat si tot la ierusalim aubramas tara si orasul sfant dat yemplul care nu a primit nici banii cu care a fost pretuit dumnezeu dupa ani s a datamay si el nemai avand drepti slujitori

Daca dumnezeu nu era de varsta de arhiereu daca ar fi ajuns oarebil ouneau arhiereu apoi dupa ce insusi arhiereul s a lepaday de dumnezeul pe care il slujea dupa inaltare arhierei au devenkt cei ce slujeau lui dumnezeu celninviat si tot la ierusalim aubramas tara si orasul sfant dat yemplul care nu a primit nici banii cu care a fost pretuit dumnezeu dupa ani s a datamay si el nemai avand drepti slujitori

Majoritatea lucrurilor nequanificabile sunt bune precum curajul iubirra sacrificiul onoarea sau demnitatea dar in aceeadi categorie de falsa valoare ba chiarbinexistenta intra si aprecierea fata de frumosetea si puritatea unei femei care precum vanzarea si tradarea lui dumnezeubo data ce apartine cuiva sau este vanduta nu mai ramane o valoare nepretuita sinidentificabila ci are un caracter dezonorant daca este expusa aprecierii publicului cand apartine sa este contra cost

Sarutarea picioarelor de catre pacayoasa iertata sibizbavita din pacat ce cu mir scump arata pretuirea limitata de om ce o putea aduce lui dumnezeu si sarutarea lui iuda cel ce prin sarutare arata pe cel pretuit dar vandut arata pe cel ce dorea sa profite nedrept de pe urma lui dumnezeu.

De aceea si dreptul va suferi in lume dar rabdarea lui sta in nadejdea cu care si dumnezeu a rabdat pe cruce si impreuna cu dumnezwu va invia si dretratea spreviertarea vrajmasuluibpana la moartebspre invierea cu dumnezeu

Naturabiertarii pacatelor din partea lui dumnezey se arata si prin lasarea pe sine spre crucificare a propriei dreptati dumnezeiesti pentru a arata pana unde isi incalca dumnezeu pe dreptate pentru a ierta pe om dar sta si inaltat pe cruce ca sa arate ca dumnezeu vede pacatele si ele aduc o suferinta fizica asypra firii umane a lui dumnezeu care doreste sa ia in curatie si in curatie a suferit nu ca unnpacatos orbit de amorteala sinintunericul pacatului toate pacatele le a privit in ochi ca pe o moarte ce sunt si o sufetinta in adevarata si deplina natura omoratoarr a pacatului 

Ddumnezeu a foat rastignit ce cei ce stiau ca pacatele lor vor fi judecate de dumnezeu si nedorind sa senintoarca de la pacat au crezut ca scapa de nedreptatea pacatelor lor si de osanda cea drepta pentru ele cautandbprin noaptea pacatelor ca un talhar in paza noptii cautand sa pradeze l au cautat pe dumnezeu pentru a prada omenirea de binefacerea binecuvantarea si lumina prezentei lui dumnezeunin lume

Orice pacat mai devreme sau mai tarziu se manifesta in comportamentul uman ca o hula si o batjocura manifestata inaintea lui dumnezeu crucificat stand pe cruce si indurand pacatul savarsit inaintea lui fiind legat de buna voie de maini si de picioare in vazul lumii nefacand nimic impotriva pacatosului care manifesta inaintea lui dumnezeu si de fata cu el savarsea in inim lui toate pacatele si scoteau din vistieria inimii ca pe o spovedanie hulitoare toate pacatele ce i au orbit ca sa il vada e dumnezeu si sa aiba curata constiinta si intelegerea ca pacatee oamenilor l au suit pe umnezeu pe cruce entru a omora judecata lui dar dumnezeu a acceptat a iertat si a facut voia omului de a fi onorat dumbezeu pe cruce dar dumnezeubpwntru cei nedreptatiti a inviat entru ca toate pacatele se fac impotriva cuiva ori a sinelui ori a aproapeluu iar cel in necaz ori saracul ori prigonitul ori insusibpaatosul care sufera de propria nedreptate si propriile pacate ii cere lui dumnezeu ca pe cruce sa il ierte si prin moartea sininvierea lui sa izbaveasca din pacat si pe cel ce din orbiŕa pacatului a adus suferinta sinelui sau aproapelui cu fapta vorba sau gandul

Biblia e ca un fir logic abisal in intelesuri cu sfarsit in uimirea tainica a slavei drwptatii puterii si iubirii lui dumnezeu toate au inteles cand insasi simtamintele curajului a dexicarii iertarii si a iubirii nu au inteles logic dar au inteles si rost tainic

Hristos pe cruce fiind lipsit de patimi si pacate nu avea simturile anesteziate si era constient si de toata rautatea si de toata durerea si hipersensibil la trairile duhovnicesti si caderea omului in pacat infatosata de fata cu el si induran du o pana la moarrte de aceea dymnezeu nu mai era cu ei si insusi dumnezeu striga pumnezeyl meu dumnezeul meu pentru ce m ai parasit pentru a si da sufletul in mainile tatatuii pentru a trece prin iad ca sa il scoata pe adam si pentru prin nevinovatia lui a rupe datoria mortii de neinfryntat a omului pentru al sau pacat pentru cei ce isi lasa sufletul in mainile lui dumnezeu deci eli nu e scos din context ci pus in context7l incredintarii simtirii parasirii ultu.e si pregatirea pwntru inviere indumnezeita

Deci pacatele nu sunt doar o irosire a timpului acesta vremelnic chiar daca insusi timpul este pus pentru a castiga vesnicia folosind vremelnicia ca jerta pentru vesnicie prinn urmare mai de folos este sa aducem slava in curatie in bucuria privirii mareyiei lui dumnezeu decat sa stam la usa si sa ne cerem iertare pentru faradelwgi in loc sa stam la masa imparatului cand ne va chema la ora cinei cercetand vrednicia de a ne impartasi cu binecuvantarile lui

Daca ne rugam pentru mantuirea de pacate nu mai avem timp sa ne rugam pwntru mantuire

Daca pe lucruri vremelnice am cheltuit vesnicia tot pe lucruri vremelnice se va risipi agoniseala.

Pentru cartire au fost pedepsiti cu moarte dar cadelnitele lor erau sfintite de moartea lor azi cei ce cartesc impotriva duhului tot grava e pedeapsa dar cine va sta unit in ceata dreotilor

Daca apartenenta e limitata ca integritatea unei imparatii si orice intoarcere de la scopul comun alnintegritatii si prosperitatii imparatiei la care ai apartenenta personala responabilitatea asupra propriei integritati reprezinta responsabilitatea fata de integritatea intregii imparatii si orice intoarvere de la bunurile nonprofit ale imparatiei revarsate asupra lumii pentru a revupera un profit personal reprezinta dezbinarea si renuntarea la apartenenta fluxului unilateral al valorilor ce se descarca din imparatie tu esti administrator a ce se dispteibhie pentru ca ce este al imparayiei este valoarea integtitatii tale si ascendenta ta depinde de capacitatea de administrare si distribuire a harului in lume dar cel ce se intoarce dupa resturile lumii risipeste calitatea sa si inyegrotatea si acumuleaza dezbinare risipa si stricaciune a muncii de distribuire a harului in lume si risipire si stricare a valorilor revarsate de la dumnezeu in lume pentru care tu nu ai drept de a te hrani sau satisface poftele din cele de pe pamant pentru ca oare cel ce lw a lasat pe pamant nu are mai mari puteri de hranire iar tu nu stai la masa cu imparatul de ce te apleci sa mananci cu canii de sub masa 

Asa cum si noi nu avem un colt de pamant unde sa ne plecam capul si un colt dr pamant unde sa hranim pe ce ce vin dupa noi si șa simta ocrotirea spatiului ingradit asa si batranii care cand au foat tineri dareau din volt in colt si din poarta in poarta la rude ca sa gaseasca o palma de pamant u de sa plamadeasca din lutbpatru pereti un pat o masa si um grajdi cei ce au prins ingaduinta 

Inparatia lui dumnezeu este ca o imparatie lumeasca daca cei nexrepti se vor alunga din imparatie acea imparatie va prospera si nici o nedreptate nu va strica buna randuiala a imparatiei dar calea dreapta doar dumnezeu o legifereaza cu lege neschimbata de vicleniile lumesti astfel vedem ca toate cetatile veci care erau organizate la distante terestre fixe pentru o buna aparare cand un dusman va folosibo arma mai puternica si insasi avantajele de aparare vor fi tactici de distrugere in masa vedem si astazi ruinele care au ramas pustii pana in zilele de azi nu doar pentru eficienta pustiirii poporului mkgrayor dar si neputinta omului in caz de foamete sa maibrecladeasca piatra pe iatra o casa si sa munceasca in cadrul unei conventii sociale complexe economic in care surplusul muncii se reinvesteste in rezilienta si facilitati sociale celula individuala avand si de castigat si de inveatit din contractul sociala 

 Doi xopii care s au trezit si venind pe malul marui in umbra apusului de soare asteptau. Ca sa il recunoasca pe tatal sau care i a vazut din larg pruntre valuri nedumerirea recunostintei i a tinut atenti cu pruvirilw indreptate unii spre altii pana cand un semn cu mana i a scos din nexumerire pentru a primi confirmarea linistirii si recunoasterii iata ca la marl si dumnezeu si a chemat apostoloii

Pentru orice interventie asupra binelyi aproapelui heistos a intervenit in scopul vindecarii a vindecat apoi zicand daca esti multumit de starea ta ee libertate nu mai pacatui deci si noi orice am observa la aproapele atentiile se fac doar in scopul si pentru si prin vindecare iar daca am avut succes abia apoi vi e sicana daca esti multumit cu vi decarea nu mai pacatui asta si pentru ca cel cazut nu se poate ridica cu propriile fortw si nu are nici un folos ca un om neputincios sa mai primeasxa sicane asupra starii lui fara nici o intwntie de a l ajuta

Cel nevinovat cu mainile si curat cu inima , care n a luat in desert sufletul sau si nu s a jurst cu viclesug aproapelui sau.

Stii si vei sti in veac de partea cui sunt aceste cuvinte si osanda a cui va fi ratacind sufletul tau pe calea celor ce te vaneaza pe tine si isi cer datoria de la tine

Asa este si cu autenticitatea unui tanar poate parea ca este capabil dar daca derogheaza de la lucrarea harului vrednicia continuitatea si apostolicitatea chipului lucrarii este posa in ipostaze incerte din xauza lipsei disponibilitatii pentru a dedica vointa vredniciei unui adevar autentic ne egoist ci lucrarii sobornicesti

7 x7 49 iar ziua a opta vesnicia

Asa este si cu autenticitatea unui tanar poate parea ca este capabil dar daca derogheaza de la lucrarea harului vrednicia continuitatea si apostolicitatea chipului lucrarii este posa in ipostaze incerte din xauza lipsei disponibilitatii pentru a dedica vointa vredniciei unui adevar autentic ne egoist ci lucrarii sobornicesti

Nu exista uniri temporare cu dumnezeu pentru ca el este unul de aceea si in taina casatoriei nu exista permisiunea unirilor temporare crean du se divergente de apartenenta temporara sau multipla poligamia si politeismul au la baza aceeasi imprastiere minciuna lipsa de existenta si autenticitate toate sentimentele barbatulyi sunt dedicate exclusiv unei femei asa cum dumnezeu este dedicat exclusiv unei singure biserici fara despartire si in unitate vesnica orice lipsa de autenticitate si continuitate creeaza dezacord in deplinatatea apostolicitatii primar autentice si a continuitatii dezvoltatii istorice a bisericii care a stat vie in mijlocul lumii indiferent de prosperitate sau restriste

P. S . Cand toatese fac la timlul lor parca timpul lorvine si prea tarziu si prea devreme penru ca atunci cand nu poti vrei si cand poti parca nu ai investi in ceva atat de trecator dar atat de important pentru plinirea varstei

Asa si cu soacrele si norele stiu ca au ceva valoros ca persoana investit in copil si sot dat una ca sa traiasca si una ca stie ca a oferit si sa traiasca bine de aceea si temporalitatea velorii indefinite si inepuizabile a femeii care daca se bazeaza pe ea ca investitie o iroseste si daca o investeste cu folos agoniseste daca o rationalizeaza singura si o iroseste si primeste devalorizare si lipsa de interes si daca o ofera aperceptiv devine o persoana apeeceptiva la ce se intampla in jurul ei

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu