48 de pasispre implinirea viitorului prin implinirea prezentului dun implinirea trecutului
Un trist care a ajusns sa nu mai vada in jurul lui decat dezamagire si tristete ii va critica negativ chiar si pe cei implicati pozitiv in vkata sa
Cu noi este dumnezeu si in v t la intrarea in tara sfanta si la intruparea mantuitorylui chiar si pe cruce hristos striga dumnezeul meu dumnezeul meu pentru ce m ai parasit pe langa umanitatea lui care a ajuns la trecerea prun moartea nenaturala dun creatie intrata in om din cauza caretii si despartirii de dumnezeu sinizgonirii de la fata lui dumnwzeu arata si iubirea lui dumnezeu si dorinta de a nu se desparyi de popoeul sau chiar si pe cruce chiar sibprin moarte hristos isi dorea sa fie cu poporul sau
Daca david a spus despre sine ca este pus imparat peste muntele cel sfant al lui vexem in zilele mantuitorului ca imparatul se leapada de legamantul cu dumnezeu prin executarea proorocului lui
Cand cerri pw cineva fa o cu toata dragostea pentru a vindeca si rana ta si greseala lui
Ortodoxia nu eate un mediu mentalitate de retragere in spatiu privat si individual a depresivilor si nu este un spatiu de dezvoltare personala pentru ca nu are premize evolutive si individualiste orodoxia pleaca de la premiza ca prin acceptarea si asumarea totala ă drepturilor si responsabilitatilor de ortodox devii deplin membru si deplin vindecat si deplin activ in chip si asemanare dupa pytinta si dupa graful despatimirii de chipurile lumesti ale decaderii din deplinatatea chipuluibuman astasi avem toate facilitatile si liberatea de a fi membru fonctional al ortodoxiei dar pe cat pretinde societatea ca este evoluata pe atat se contrazice cand cauta sa isi asume niste libertati care vontrazic drepturilor comune de manifestare non invaziva a libertatii
Astfel insusi statul care prin unitate creeaza libertati derepturi si facilitati este cel care prin proprie autoritate si legislatie impiedica libera dezvoltare a societatii care asteapta drepturi si libertati prin asumarea contractului social care din libertate devine contract de sclav al celor ce conduc societatea moderna prin contracte scadente termene amanate functii supraevaluate totul e un cerc vicios in care sistemul spala banii contribuabililor ce devin datori societatii care prin unitate dezbina valorile unitatii si a comuniunii risipind idealuri comune in interese ale sistemelor de governare excentrice
Pentru orice interventie asupra binelyi aproapelui heistos a intervenit in scopul vindecarii a vindecat apoi zicand daca esti multumit de starea ta ee libertate nu mai pacatui deci si noi orice am observa la aproapele atentiile se fac doar in scopul si pentru si prin vindecare iar daca am avut succes abia apoi vi e sicana daca esti multumit cu vi decarea nu mai pacatui asta si pentru ca cel cazut nu se poate ridica cu propriile fortw si nu are nici un folos ca un om neputincios sa mai primeasxa sicane asupra starii lui fara nici o intwntie de a l ajuta
Judecata lui dumnezeubse face pentru a ne primi epitimia vindecarii de aceea prin judecata vom primi si indurare. Atentie la a nubiesi din canoanele sfintilor parintinomul cat va fi viu la munci pentru mantuirea sa dupa judecata lui va fi vesnica si domnul stie ce va face cu pacatosi si mu este a nostru a pattinde cu mintea.puterea de a ierta sau a tine pacayele oamenilor dar ca judecayor vom sti dypa lege ca in viata asta a timpului cat vom sta incarcerati pentgu pacatele noastre de aceea judecata lui dumnezeu sa ne judece pentru ca dreptatea lui este dreapta si pe cei smeriti si pocaiti ce cu parere de rau poarta povara pacatelor dumnezeu se va millstibi cayre cei saraci cu duhul
Cel nevinovat cu mainile si curat cu inima , care n a luat in desert sufletul sau si nu s a jurst cu viclesug aproapelui sau.
Stii si vei sti in veac de partea cui sunt aceste cuvinte si osanda a cui va fi ratacind sufletul tau pe calea celor ce te vaneaza pe tine si isi cer datoria de la tine
Postarile minimale din ziua de azi care au devenit endles feed sau doom feed erau de fapt conversatii si impartasiri de clipuri sau imagini interesante pe seama carora se comenta si argumenta opinii sinpareri iar imaginile fiind din era lirateriei de fulme erau de obiceibtaiate ddin filme si apoinprimovate si impartasite pentru a privica dialoguri interesante in care se antrenau prietenii si oameni care doreau sa aegumenteze constructiv si sa adauge la inspiratia si fluxul de idei si prain storming pentru a inbunatati sau scoate in exidenta imaginatia hazul si creativitatea unora
Cuibul si casuta dun lemn pentru pasari seamana cu o cutie postala
Asa cum o sa manta asteapta apa datatoare de viata ca prin amintirea a ce a fost stie ce trebuie sa devina iar viata e d7mnezeubdatator de vaiata omul prin liberul arbitru cel cazut trebuie sa isi caite singur sansa si calea sa in viata cautand rostul vietii in intelegerea lui dumnezeu care a lasat vaiata sa fie cum ar trebui sa fie deci acest arbitru eliberat a foat de fapt o ascultare si reflectare cu putwre divina de a se asemana cu dumnezeu renuntand la puterea lui dumnezeu de awemanare omul a castigat indecizia liberului aebitri si purtarea de propria grija prin propriile neputinte de aceea omulbtrebuie sa il caite pe dumnezeu pentru a da liberului arbitru puterea sa aleaga calea cea dreapta pentru ca dintot deauna omulnisi doreste un raspuns corect la intrebarea ce rost are viata iar raslusul este intrabal pe dumnezeu si vei gasi raspunsul corect deci liberul arbitru e semnul intrebarii din inegalitatea dintre bine si rau si kndecizia de a alege binele cand raul te cheama la raspunsul gresit si la instrainarea de libertatea aebitrara prin care nu stii daca alegi bine sau rau dar stii unde si cum sa cauti adevarul
Decivtatal este cel ce exista din veci si maste pe fiul afica cel ce ai fost si te facinpe tine cel ce esti existenta si constienta ta in prezent nascit de tine este fiul iar cel de decizi sa fii si modulnin care ai gtija de tine si de viata ta si de buna ta randuiala in viata este duhul astfel omul este chip si asemanare cu dumnezeu o responsabilitate a sinelui pentru sine si o conlucrare intrinseca trinitara iar existenta aceasta a ta treimica se datoreaza aceleiasi asemanari in existenta a lui dumnezeu dupa care sibprin care ai exemplificata calitatea prin care descoperi ce trebuia sa fii descoperi cum sa fii si descoperi cumnpoti avea grija de ce trebuie sa fii
Cel ce ai fost si devenit e tatal cel ce esti existentbin prezent fiul si grija de a fi duhul
La fel ca omul e si dumnezeu cel ce ai fost si vei fi adica tatal cel ce esti viu si urmeaza sa fii prin decizie adica cuvantul si cel ce urmeaza sa fii ca decizie de creare adica duhul cel de har si viata purtator si datator
Daca lumea este ca o caramida facuta din lutul inmuiat in apa si ars de soare atunci si pamantul si apa si focul si cadura si lumina sinumiditatea si intarirea si intreirea celor trei ca obiect solid acre construieste o casa asa a construit si dumnezeu lumea prin firea sa treimica prin caldura duhului pamantul tatalui si apa datatoare de viata a fiului si cuvantului care le a pus in ordine pentru a fi obiectivizate in caramida ca obiect al construirii lumii
Martirii nu renuntau la crefinya pentru ca ei erau crefinta oar credinta lor era ca in ei este chipul cel de viata datator al lui dumnezeu ca fii ai lui dumnezeu nu se puteau instraina pe sine sau vinde pe sine pentru treizeci de baninpentru ca viata era in ei si pein viata dumnezeu era in sufletul lor si sugletul era de la dumnezeu deci nu aveau nimic de dat nimic deluat si nimic la ce renunta pentru ca adevatlrata credinta si adevaratul dumnezeu era insasi crefinta si aparyenenta la impartasirea si unitatea cu biserica crefinta si dumnezeu deci nu era nimic a lor la ce puteau renunta vi doar ceva ce puteau dezminti instraina vinde si risipi ca ceva ce nu este pretuit de oierdut si de risipit fiind in unktatea si vesnicia lui dumnezeu vi doar nega o realitaye pein care pierdeau adevarata nayura a vietii de aceea cel ce nu isi va pierde sufletul pentru dumnezeu nu va avea parte de dumnezeu pentru ca exact acest lucru a castogat adam pieezand viata vestica responsabilitatea individuala pentru sufletul sau care trebuie sa il reataseze in sanul lui dumnezeu iar liberul arbitru a fost pus la munca mantiirii astfel devenind robia liberului arbitru ca prin moarte sa fie muncit pentru viata vesnica deci a castigat independenta liberului arbitru care era atasat in libertatea purtatoare de viata in sanul lui dumnezeu liber fiind sa aleaga doar binele si viata prin caderemunca liberului arbitru cazand in cautarea credintei cadejdii caii si drumului si a invataturii si a muncii pentru dobandirea vietii vesnice
Stiind ca din tinereye haina curatiei nu ai gasit o valoroasa si pasul spre duhovnicie nu era fara intoarcere acea cale nu mai e deschira cand deja drymul e pecetluit pe alta cale fara intoarcere
Stiind ca din tinereye haina curatiei nu ai gasit o valoroasa si pasul spre duhovnicie nu era fara intoarcere acea cale nu mai e deschira cand deja drymul e pecetluit pe alta cale fara intoarcere
O data ce ai activat aceasta seye de dumnezeu in tine arsita va deveni din ce in ce mai mare stiind ca ai secat accesul la sursa harului irevicabil cand ai vamdut pe cativa maruntei o vesnicie
Cele trei intrebari ale hirotoniei sunt rasunetul constiintei din toate constitutiile legale prin care un candidat are demnitatea publica de a reprezenta social constiinta ca nu a renuntat la propria demnitate ci demnitatea lui sta in fata lumii si in fata lui dumnezeu neclintita stiind ca nu a nedreptatit nuci pe dumnezeu nici pentru aproapele si nu aduce chipului sau pe care urmeaza sa il reprezinte nicibo pata sau consecinta sociala pe care a compromis o
If you wold find ioure self traveling back in time you would still see youre self doing the dame thing again and again but then what woul you do ivai if you see youre self helplesly doing the same mistake all over again knoing the intake aspectatons and the out take you kan only help youre self pick up youre things gather back youre dignity and move on avoiding the same mistake twice considering how luky you were to avoid something wors
La schimbarea la fata ascinderea si caderea inainyea luminii lui dumnezeu arata starea de neputinta de a sta ca adam inainte de cadere de vorba cu dumnezeu ca de la chip la chip fata in fata vazun du se pe sine in dumnezeu si dumnezeu reflectat in om iar omul fara dumnezeu xa o oglinda in intuneric neputand sa se vada pe sine
Daca ai fost dispus sa negociezi cu rusinea inaintea lui dumnezeu daca ai fi avut chip si asemanare pe care sa nu o vinzi pe trei arginti ar fi trebuit sa ai mai multa demnitate fata de propria rusine la fel ca rusinea pe care ai vandut o fata de dumnezeu deci daca nu ai tinut la onoaŕa demnitatea vrednicia si verticalitatea personala in aceeasi masura aceeasi fiin a ta si a lui du.nezeu dun tine nu ai fi avut ce negocia daca era sa pierzi persobal ceea ce ai pierdut si acum ceri de la dumnezeu pentru ca dumnezeu te alege ca vas nu tu cumperi valoarea vasului pe care il filoseste dumnezeubpentru har
Asa cum cuvantul lui dymnezeu are pjtere creatoare asa si faptele omului raman in memoria fizica si psihica si duhovniceasca vesnic intemeiate de om desi iertate prun pocainta pogoramantul din taina harului nu se mai poate reface ci ramane ca o fapta vesnica de aceea animalele si plantele nu au suflet pentru ca faptele lor trec cu evaporarea istoriei iar omul ramane vesnic in viata viitoare cu faptele savarsite in aceasta viata pe cand in natura nimic nu se pierde totur se transforma si se regenereaza in comparatie cu vesnicia lă care este supusa fapta omului deci daca ai renuntat si prin cuvant si prin fapra ca un cuvant creator ti ai pecetluit fapta si soarta in afara vredniciei harului iar epitimii pentru astfel de juraminte doar dumnezeu stie ce face cu ele dar omul este neputincios fara ibterventia lui dumnezeu innpecetile puse pe propria soarta
Hy i am time traveler nombee one tris is a note to miself me i and the other guis who are olso me but traveling tjrou other time zons and time ways
time travelin is actuale close to nothing simple one of us lais ouy the track living normaly in a yime zone one of us is jumping through back word or foewords an one of us stayng out side time layn to cont us through enttace in time moving forword in tine is simplee because we aee using les magnetic waste left betwin gravitatonal zero gaps inside the moon zero erth zero and sun zero g gap traveling back wors needs more experience and someone ov us needs to lay thousent of years of lifetimes behind but a thousent years is actualy ease to lay out and it only took a dosen of us b7t layng historical prins is very piky to do and every print has a temporary avaylability if we open it some of them got fownd but some of them are stil time safe if you wonder if i serch for miself it wouldnt mater because it wold be a waste o time but we injoy seeng each other the guy who keeps time traking keeps us fed and safe and has to ern a constant livind through time zones but he dos ok layn under radar so this is our story throuh history it iz fun but yku know neutral moral grounds are mandatory ivan if doind goon actuale does not denaturaye the time line
De sapte ori cate sapte zile si saptamani pana la cincizecime
Duminica este si ziua intainin care dumbezeu a inceput a fave lumea si ziua a opta spre vesnicia de la care am plecat si spre care ne indreptam
Privim la rasatit cand incepem rugaciunile penttru ca dorim sa cautam cu privirea inceputul lumii si lumina de la facerea lumii cand omul era in rai langa dumnezeu
Cel ce scoate sabia de sabie va fi omorat vedem ca dreptatea se face aperceptiv si la nivel intentional nu doar la nivel de savarsire deci strictetea noului testament patrunde cu dreptarea nu doar pana la nivelul faptei ci pana la nivelul pornirilor si a gandylui deasemenea impliniea vechiului in noul o putem extinde si la nivelul altor nelegiuiri cum ar fi gandul rau ponegrireă si foloasele necuvenite toate se vor intoarce nu doar aperceptiv ci la nivelul cuvantului implinit decu daca cineva ponegreste pe nedrept fara dovezi sau fapte acela va prumi dojana si fizica si psihica si administrayiva doar pentru cuvantul sau purtay de vant
Voia lui dumnezeu se face si cu randuiele cel ce se fac prin pogoramant spre legalizarea celor legale si epitimia celor ilegale
Cele ce se vor lega legate vor fi iar cele legale le va sfinti si dumnezeu
Convietuirile ilegale devin casatarii cans se obtine consimtamantul cerut de lege astfel se arata colaborarea dintre stat si biserica sub doema unei simbioze sociale prin carw societatea isi desavarseste formele dupa care si biserica decreta starea de har de dypa legalizare si starea de pacat premergatoare legalizarii
Cele o suta de dimineti sau casatoria celor din diferite categorii sociala fata morgana sau o suta una de nopti cand copii mosteneau o parte din averea sotului in germana morgen datum
Involuntar 10 ani epitimia pocaintei pentru jumatatea de datorie
Invoielile si inselaciunile nu au nici o tarie deci ce a fost in ddespartire a fost desfranare si aceasta nunta dar cum ramane cu jumatatea de datorie acum deoinde care jumatate e plina si care e goala ca din apa mai iese omul dar la dumnezeu dreptattea este de partea lui si noi dupa el daca ne dorim sa fim cu el iarta doamne cele ce au fost
Mare har a stat ca dig de aparare in mimente de ispita si mult s a luptat domnul pentru ca un pacatos nevrednic sa nu umble pe calea pieurii
Pentru acea fapta de necinstire iarta doamne pacate mai mari si pinecuvanteaza cu desavarsire cele ce sunt savarsite si desavarsite prin taina ta
Astfel cel ce a dus toaye sentintele pacayelor anyerioare dar in familie casatorua este desavarsita si absolvita de pacate mai este o sansa
Cel ce a pacatuit inainte de casatorie vaburma sentinta pacatului apoi se ingafuie casatoria dar cel ce pacatuieste in casatorie cu alt cineva si ramane cu a doua persooana nu se ingaduie iertare celui ce nu renunta la pacatul adulterului si ramane in pacat dupa desparyire deci nu se ingafuie casatoria ce a dus la despartirea prin adulter
Ca am jurat si am tinut nu pacatul ci pazesc judecatile dreptatii tale astfel cel ce a renuntat la pacat si pastreaza dreptatea si curatia primita prin taina spovedeniei si pastreaza si vrednicia tainelor urmatoare o mica sansa inca are la o taina mai mare dar nu se uita acea ingaduinta nu la pacat ci la accesul la taina pentru binele social si in comun decibtaina casatoriei e o taina la care omul paryicipa in desavastota curatie si unitate cu dumnezeu
Da de dea atentie deosebita vietii familiale a candidatului la preotie ca viata lui sa corespunda cetintelor cinului preotesc
Canoanele sfantulyi vasile cel mare canonul 27 preotul casatorit nepsravilnic necanonicdin greseala nelegiuiy
Deci nici in public sa nu binecuvanteze nici sa nu impartaseasca altora trupul lui hristos nici sa nu slujeasca altceva ci multumindu se cu intaietatea sederii sa se tanguiasca catre altii si domnului ca sa i se ierte lui pacatul cel dun nestiinta
Caci binecuvantarea este impartasire de sfintenie iar cel ce nu are aceasta din cauza greselii nestiintei cum o va da altuia sf vasile deci neputinta intangibilitatii sfinteniei din statutul de pocainta este impediment la sfintenia imparyirii harului cel ce abia se lupta pentru dobandirea linistii proprii cu poate linisti pe cel ratacit
Cel ce este dator a purta grija de ranile sale este nepotrivit a binecuvanta pe altul sf vasile
I se interzice celui ce a dezonorat o fecioara sa se casatoreasca cu alta femeie
Imagineazatino cale spre calea mantuirii umpluta de maracinii pacatelor inconstientei de care te impiedici si te zgarii si iti arata nevrednicia drymului pe care sibobiectivului la care vrei sa ajungi dar nu mai ai acces pentru ca ai renuntat la accesibilitatea drumului mantuirii
Necinstirea fecioarei se pedepseste chiar daca se ingaduie casatodeia pentru casatorie spovedirea si curatirea se face dupa curatirea de pacatul necinstirii fecioriei pein dreptatea de pacat se presupune despartirea totala de fapta si originea pacatului dar social obligativitatea si ingaduinta si derogarea de la regula dar nu de la pedeapsa necinstirea cu gandul la casatorie nu este o cale dreapta ci o poticmire si o intoarcere din drumul sore casatorie
Cunoasterea firescului vietii arata ca se ingaduie cepor ce nu se pot desparti dupa desfrau ca firea isinurmeaza calea chiar si in ratacire dar calea de intoarcere trebuie cautat in rostul tainelor lui dumnezeu care este viu si este cale adevarata si unica a directiei firestinpe care calca omul pe pamant deci omul are o paleta de experiente pe care nu i le spunemnpredestinate datorita limktarii si ordinii in armonie a firescului acestor trairi pentru ca atunci cand amestecam i grediente in dezordine este posibil ca mancarea sa nu fie sanatoasa pentru mancare si creaza dezordine digwstiva dar aceeasi mancare mancata in ordine si la momentul potrivit isinurmeaza cusul natural de a fi foloitor pentru viata dand energie forta si pogta de viata
Desfraul este trata ca pacat independent si nu are nici o legatuta in taina casatoriei de aceea orice pacat al desfraului pentruniertare in primul rand se recomanda dezlegarea actelor nelegitime se recomanda desparyirea desfranatilor deci nu este acceptata nici premargatoare nici integratoare si nici ca rezultat in casatorie deci se face pogoramant pentru impreuna vietuire dar regula desfraului e ca cei desfranati sa nu aiba legitimitate si in taina deci lucrarea tainei are o lucrare suplimentara pentru cei ce au desfranat inainte de taina pentru a desavarsi curatia si unitatea tainei trebuie intai pocainta individuala a celor doi ce ai creat intai dezunificarea cu dumnezeu pentru a vindeca unirea cu dumnezeu prin taina trrbuie sa rezilve individual peoblema interna a desfraului premergator tainei deci individualismul in familia este o consecinta a desfraului premergator casatoriei si nedesqvarsirea unitatii este o consecinta a constiintei ca dumnezeu este cel ce leaga unitatea si dezleaga pacatele si nu omul leaga si dezleaga relatii omenesti bazate pe treferinte si experiwnte apercwptive de aceea orice desavarsirr tainica a familiei se desavarseste in vwsnica invatatura expistenta si prewxistenta pentru cei ce bor sa urmwze in deplina cunostinta de cauza taina casatoriei care nu are nici o legatura experientiala cu starea decadenta a dwsfranarii si individualizarii dezbinatoare intre oamwni si dumnezeu a desfraului deci in tesfranare nu te cunosti mai bine ci te instrainezi mai clar evident fizic si psihic nu in afara cinin sens opus casatorie si nu spre casatorie ci chiar impottiva ei si scopului ei unificator de aceea individualismul placerilor senzoriale ale desfraului nu au acelasi scop ca unirea in infapuirea scopului vietii creatoe de fiintanunitate deplinatate armonie si dezvoltare pe care casatoria o promoveaza si o dezvolta ca pamant manos al plrocrearii si rost al vietii pe pemant
Pentru vaduva care va fi peimita inainte de 60 de ani in tagma vaduvelor vina daca aceasta va dori sa se recasatoreasca este a celor ce au primit o de aceea vedem si grija si responsabilitatea sociala a celor nevoiasi care sunt asumati legislativ temporar cu datoria de a deveni autinom responsabilitatea permanenta fiind asumata doar pentru vaduve calugari si calugarite pe care le supun reglemantarilor permanente legiferate strict pe viata curata si neabrogata de la curatia crestineasca careoa s a dedicat
Cel ce tine adultera este fara de minte si ne legiuit iar adultera se va spurca si nu se va mai intoarve la barbatul sau iar cel ce e nemultumit de femeia sa si pleaca la alta savarseste adulyer si se prelungesc epitimiile in sintaxa cuvintelor se afla si adevaryl faptelor deci femeia genetic prumeste material genetic instrainandu se si devine biologic instrainata cu cel ce s a spurcat iar cel ce nu are saț si nu e multumit de ceea ce a primit e ca un lacom ce nu se opreste cand se satura si cauta sa amestece mancarea si sa strice ce nu este sanatos si copt pentru el si din munca lui deci strica fura si risipeste cautund bunuri ce nu i se cuvin deci este si fara de minte nu respecta ce este logic si firesc ale lui si ne legiuit nu respecta legea firii de a pastra curata casa trupul mintea si integritatea bunurilor proprii
Deci aceasta lupta nu e cu canoanele ce matin in normalitatea neputintei la care m am expus prin cadere ci cererea si solicitarea pentru dumnezeu pentru solutii dar nu derogari de la lege si poate dumnezeu va gasi in mila sa filosul manthirii unui pacatos prin imolinirea dorinteinpacatosului de a fi mai aproape de dymnezeu dar poate si pacatosul nu isi da seama ce cere cand doreste sa stea langa el pe scaunele cele mai dintai si ce cere cand cere ca va urma pe dumnezeuboricand si ori unde nestiind calea pe care va merge dumnezeu i. Scimb ce ioan nu primite dar totus urmeaza calea spre inviere pana sub cruce vazand moartea cu ochii nefugind de moartea lui dumnezeu pentru salvarea propriei vieti
Dar sub mormanul de pacate nusipul are mult mai multe culoei desi patima atrage atentie doar spre cireasa de pe tort
Deci fiecare pacat are canonul ei su pentru fiecare cadere fara intoarcere dumnezeu poate crea un portal pr8n care sa ne traga la reintregirea firii care a ramas legata cu vesnicia lanturilor pacatului acum depinde ce ci cune ne trezeste dun acest somn constient in care mintea sta anesteziata in lanturile trupului
Stiam la ce rwjunt dar nu stiam cum e viata fara ajutorul lui dumnezeu ne aflanduma in conlucrare cu dumnezeu desi era priaspata luterea absolvirii dun imposibilitatea neputintei firesti a omului fara a chema pe dumnezeu spre a face o munune supra fireasca supra omului iesit fara intoarcere din firescul firii deci cerere ca prin candela cea rosie sa ne teleporteze harul dumnezeiesc in intregirea fireasca este o strigare a neputinte si dorintei omului si fugii inconstiente de efectele periculoase si vatamatoare ale pacatului si fuga de pacat inainye de caderea in pacat
Intrarea pein iertare in taina spovedanieu pe care dumnezeu a autentificat o fiecarui pacatos ce se desparte de pacat pentru a se uni in deplinatate cu dumnezeu iar acceptarea lui dumnezeu a unirii cu cel pocait iertat si autentificat ca deplin in unirea cu dumnezeu il pune pe om in ipostaza de a accepta ca dumnezeu vindeca toate derogarile plinatatii firesti facandu l pe o sa participe deplin in lucrarea fireasca a tuturor tainelor autentificate de dumnezeu casatorie si celelalte taine pe care persoaba le asuma cu deplinatatea cu care si dumnezeu se prezinta ca deolin in lucrarea si desavarsirea tainei astfel nepunand biserica in ipostaza nici de slabiciune si derogare de la deplinatatea legilor si integritatea legilor valabile in unitatea ei cu dumnezeu prin care dumnezeu iarta si desavarseste firea pacatosului si jici integritatea bisericii nu e pusa la indoiala accepltand pacatosi curatiti care marturisesc deplina dedicare si renuntare la pacat in scopul vietii si deplinatatii asumarii firii si legilor unitatii si autenticitatii vietii bisericii ujite cu dumnezeu oruce pacatos puerzand drepturile si apartenenta sa in cazul in care in deplinatatea cunostintei si asumarilor canonice si depkinatatea legilor organice in desavarsita vonlucrare cu dumnezeu omul se pedepseste cubpermanenta aplicare a legilor canonice in cazul in carr constient va cadea in pacatul care il punenin indisponibilitate harica dar nu stim ce poate dumnezeunprin har ?
Oare este bine maryurisirea experientelor anterioare pentru a fi șupuse grefarii din integritatea faminieu si pentru a trece la alt nivel de autentificare in firescul unitatii fizice psihice si syfletesti a familiei
Suntem constienti ca doar dumnezeu autentifica si desavarseste oferindule nu doar asemanarea ci firea vesniciei astel ne aumam si autenticitatea dedicarii vointei actiunii si deplinatatea reaponsabilitatilor fara derogari si abateri
Oare acest contract cubtermeni si conditii poate fi autentificat si in o daina cu responsabilitati mai complexe prin care casatoria prin unirea prin taina contractuala pecetruita vesnic poate aduce si o pecetluire vesnica in taina unei responsabilitatinca unirea in comuniunea clericala prin liatul canonului
Astfel pentru cei ce au rani sufletesti aduse in taina casatoriei medicatia si tratamentul constandbpentru acele derogari si abateri de neamputat din firea psihica si fizica sunt tratate cu tratament nedetermunat si netemporar precum actul ramas in istoria memorie prin reamintira autenticitatii ce o cerem de la dumnezeu prin rugaciune si post si metanii ce mentin firea derogata de la normal la o canonizare continua spre normalizare de aceea psalmi acatiste si metanii de la duhovnic suntbimpuse pentru a dezlega si lega firea deslantuita si expusa la sensibilitatea desfraului pentru a o desavarsi in neimprastierea si autenticitatea unitii tainice si desavarsite a casatoruei
Daca se anatematizeaza cei ce spun ca biserica da dovada de slabiciune in ceea ce priveste neputinta de a tine in frau ideologia societatii prun care se accepta in conventia sociala abaterea crestinilor de la unicitatea desavarsirea autenticitatea firii inainte de casatorie desi biserica o declara ca stricare a firii abatere de la invatatura și nu o accepta in ivvataturile sale peecum fals invata constiinta moderna ca stricarea firî este o experienta folositoare relatiei cand de fapt psihologic si medical se dovedeste a fi o imolnavire fizica si prihica prin care pentru casatorue trebuie sa treaca prun mai multe tratamente trupesti si sufletesti pentru a recupera cel putin constiinta curatiei casatoriei dedicaŕa incredetea autenticitatea si acceptarea desavarsita a unitatii intr un singur trup a sotului si a sotiei nedespartiti in dezvoltarea si asunarea fireasca deci in casatorie nici barbatul nici femeia nu se accepta cu bagaj emotional fizic si prihic si nu se asuma experienta pentru ca strica unicitatea fizica a firilor pentru ca la casatorie nu vin fostii parteneru firesti si zic eu dau cutate si eu dau cutare ce ca un fir au rapit din firea barbatului si a femeii pentru ca nu putem exista ca experienta in mai multe locuri ci in acest moment unic al existentei de aceea nevoia de dedicatie autentica deplina si prezenta si vindecata adica ca fire intreaga nerisipita in experiente trecute pe care unitatea trupului familiei nu o poate recupera nefiind experienta si dezvoltare comuna de aceea orice fireasca unitate expusa sau rerogata de la fire din cauza unor experiente anterioare trebuie findecata pentru a aduce firea si prihicul la o lucrare sanatoasa si fireasca de aceea nici pornirile bolnavicioase nu sunt ingaduite pentru ca agraveaza boli psihice si fizice nwvindecate
Asa este si cu autenticitatea unui tanar poate parea ca este capabil dar daca derogheaza de la lucrarea harului vrednicia continuitatea si apostolicitatea chipului lucrarii este posa in ipostaze incerte din xauza lipsei disponibilitatii pentru a dedica vointa vredniciei unui adevar autentic ne egoist ci lucrarii sobornicesti
Nu exista uniri temporare cu dumnezeu pentru ca el este unul de aceea si in taina casatoriei nu exista permisiunea unirilor temporare crean du se divergente de apartenenta temporara sau multipla poligamia si politeismul au la baza aceeasi imprastiere minciuna lipsa de existenta si autenticitate toate sentimentele barbatulyi sunt dedicate exclusiv unei femei asa cum dumnezeu este dedicat exclusiv unei singure biserici fara despartire si in unitate vesnica orice lipsa de autenticitate si continuitate creeaza dezacord in deplinatatea apostolicitatii primar autentice si a continuitatii dezvoltatii istorice a bisericii care a stat vie in mijlocul lumii indiferent de prosperitate sau restriste
Daca luat rob in salbaticie uiti cele omenesti si asupresti cu salbaticie pe fratele rob sa cauti ca cei mari sa judece greseala si nedreptatea asupra aproapelui
Iar daca aproapele tau este nedreptatit sa nu crezi ca estinindreptayit sa adaugi nedreptate asupra lui in loc sa fii cel care ridica povarea si elibereaza aproapele de nedreptati
Deci nedreptatea ce mi s a facut mie pentru a inapoia paguba celui pagubit rabdand nedreptatea domnul a facut calea dreptatii ca nu se stie daca omul era vinovat sau nu dar nici nedreptatea nu i se putea face doar domnul stie si pacea di dreptatea lui au ramas iar calea rambarii in nedreptate e calea lui dumnezeu de a media dreptatea celor nedreptatiti
Nici in locul celor pierdute sa nu le iei pe ale aproapelui tau pentru ca nedreptatea ta o faci aproapelui
Luand din cele straine luisi isi aduc pieire precum ahar care a luat din prada si a murit penttu calcarea poruncii
De vei gasi cele ale fratelui tau si nu il conost sa ramana la tine pana ce le va cauta frstelentaus si le vei inapoia lui din deuteronom
Oare puterea psalmului poate dezlega contractolul potrivniculuu prin carr orice rau si despartire de dumnezeubprun pacat se pedepseste cu un consens al conventiei sociale prin care un necaz echivalent cu pacatul este acceptat social ca determinant echivalent al vorbei dupa fapta si rasplata
Aceasta pornire dypa dumnezeu este tot oyn fel de posedare dar nu a slabiciunilor si a patimilor si a unui fitil ignigug care arde cu rugaciunea explimarii si trairii si dedicarii muncilor sufletesti ca participare activa si posesiva dar nu patimas precum patimile pentru patimi si patimas pentru dumnezeu cu toate pornirile si trairile sufletestinde vointa putinta curaj avant si nadejde
Atat timp cat asumarea si recunostinta interna a nivelurilor de acces duhonnicesc la realitatea duhovnicesc intrinseca nu au ajuns la o manifestare realista de conectare la intransigenta dublu fireasca a ixistentei orice avansare avea pasi aperceptivi deci ca si apropierea de femeia in calduri fara o asumare directa a intentiilor si exprumare directa a consensului intentioanad comunicat si reactinat cinform asteptare si raspuns fara a sta in stand by ca un fur cu spatele la intentii dar cu ochii pe premiu fara a alerga cu antrenament si dedicare pentrunpremiu asa si pentru dumnezeu care asteapta cu focul aprins al harului sa mistuie tital pe cei ce doresc unitatea in fiinta si adevar cu dumnezeu barbatul arr de ales se dedica unor porniri ibtangibile sau mistuirii si muncii dupa dumnezeu
Daca asumarea mediului inconjurator iti ofera rostul existentei imagineazati ce limite de relationare depasesti cand treci de asteptarile functionale ale dorintelor consoartei dar daca ea pretinde aceleasi sperante intangibile fara imaginatie si sanse fantasmagorice ce te faci cand realitatea tangibila este accesibila prin doua forte imaginatie sau inrobire deziluzorie si irealist economica instabil asumata prin criterii nedeterkinate terminologic
Daca tot ai baza ca i a-iul are o extensie a patrunderii umane in ratiunile inconjuratoare tehnice psihice fizice de caracter personalitate intentii istorie origii si intelesuri intangibile si depasiri ale limitelor intelectuale si lersonale atunci ce limite de patrundere ale ratiunii functionale poate oferi harul duhului sfant care pentru el functionalitatea rationala a existentei trece cu mult de nivelul picaturilor de roua de pe flori
Staretul sa isi caute calugarii fugiti vs o turma ce i s a dat trebuie sa o pasca le masuni neotravite si sa nu o rataceasca prin maracini sa o aiba unita si constienta ca face parte din turma si sa nu le lase ratacind sau sesparyin du se de unitatea si constiinta unitatii iar pe cel care dezerteaza si pleaca de capul lui si trage si turma dupa el sa caute leac pentru ratacirea lui
Astfel subteranul socializarii tinerilor iese si se expune fizic la marile interactiuni fizice de la concerte unde conventiile sociale intraretelelor de socializare se intrepatrund cu conventiile sociale generale ghidate si liantate de conventiile culturale promovate prin muzica imagine dans si idoli muzicali
Cultul ortodox este si al comunitatii organic asumat si ermetic accesat dar si centralizat pentru expunere ca poarta de intrare pentru pelerinsi si ratacitori care fac parte din comunitatea generala a ortodoxiei ca un turism religios shoping religios dar si citi religious breikin care elementele generale ale ortodoxiei sunt expuse pentru integrarea celor instrainati
In sincron cu urbanizarea si facilitarea strictului necesar centralizat dwmnitatea traiului rural minimal isi pierde din autenticitatea normalitatii
Copii care au grija de inocenta bebelusilor isi descopera propria sensibilktate si redescipera propria inocenta
Calea spre dumnezeu este luminata de viwtile sfintilor iar bucuria ca ii avem cu trupul peintre noi ne da ocazia sa ii luam de mana ca indrumatoeibpe calea mantuirii chiar daca sunt straini universalitatea lui hristos se manifesta in curatia marturisirii si multumirea cu recunostinta a sederii lor peuntre noi
Fiecare caracteristica divina are o reprezentanta echivalenta ce se manifesta fizin in ordina rostul obiectivul si ratiunea creatiei
Uneori scobiturile in piatra care reprezinta o existenta dainuie in timp mai mult decat importanta relevanta si termenul de valabilitate al vietii fizice
Pentru a desavarsi liberul arbitru dumnezeu l a lasat pe om liber chiar si in cadere de unde tot prin liberul arbitru dar cu desavarsita putere de decizie de a renunta la despartirea de dumnezeu prin pacat omul isi va folosi toata puterea desavarsita de a decide sa urmeze vietii si sa se afilieze cu datatorul de viata si sa isi accepte proprua viata ca desavarsita si libera doar in colaborare cu cel cu care se aseamana devenind desavarsita doar prin conlucrare libera constienta si desparyita de compromisul pe care liberul arbitru derogheaza de la natura sa de a savarsi binele liber si constient si folosirea in afara regulilor de functionare a libertatii si a liberului arbitru adica neascultarea si renuntarra la libertatea in care liberul arbittu este activ pentru ca in oacat chiar si liberul arbitru isi pierde libertatea in afara lui dumnezeu el avand putere de decizie doar in decizia de a se ridica din pacat si de a activa in voia si ambientul natural al vietii reglementat spre bine de la inceputul creayiei
Peinosul jertfei este alegerea celorr mai frumoase si binecuvantate si deosebite ce oes la iveala peste de deasupra din o recolta ca sa le aducem ca asemanarea frumusetii lor asemanarii frumusetii lui dumnezeu e tot un fel de post o abtinere si orecunoastere ca yoate sunt daruri ale lui dumnezeu iar cele mai frumoase sunt ale lui dumnezeu prin vrefnicie si asemanare si ravna de a da multumire celui ce le a binecuvantat ale lui din ale lui de la el prin supra perfectiune inapoi la ei ca o drwptate ca nu meritam mai mult decat am muncit si ca recunoastem ca munca cea creatoare este a lui dumnezeu si in cele mai frumoase a lasat semnul binwcuvantarii lui in creatie de aceea prinosul dobanda si ce este peste masura ii aparyin lui dumnezeu ca sa arate ca binecuvantarile lui sunt peste masura putintei omenesti dar si potrivnicul cere dobanda din dayorii adica de la cei lipsiti care se imprumuta ii indatoreaza si mai mult in contradictie cu dumnezeu care celor vreddnici si muncitoori lw inmulteste roada daca recunosc conlicrarea cu dumnezeu si din surplusul primit recunosc si aduc recunosyinta din cele ce dumnezeu le a dat peste masura muncii
Astfel avem o pregustarr ca renuntand la cele vremelnice si abtinandu ne de la cele trecatoare asteptam si dorim o bucutie o desavarsire si o indestulare vesnica alatuti de dumnezeu care varsa din preaplinul lui in cele trecatoare ca sa pregustam si sa ne dorim mai presus vesnicia care are gust nesfatsit mai bun nesecat si indelungat fata de cele trecatoare
Sunet de deschidere si trimitere mesaj cu spart si scuipat seminte
Stiinta este foemata din teorii goale care acopera sensuri spatiul gol dintre numerele unu si doi reprezinta sensul matematic al sdirectiei in care explicam un sens sau o cantitate masurabila gravitatea este explicata de reactiile intre doua corpuri calculate cu dimensiuni mase si atractii distanta parcursa a timpului prin univers este explicata de viteze treceri ale timpului si efectele timpului si interactiunea lui cu materia de aceea stiinta nu explica ratiunile wxistwntei ci manifestarile ei calculabile explicate prin formele pe care le percepem si dumensiunile calculabile ale efectelor de k teractiu e dar ratiunile rostul si obiectivele materiei si ale existentei nu le percepem de aceea religia pleaca nu de la premkze calculabile ci de la premize existentiale rationale si obiecrivele interactiunii duntre incelut rost si sfarsit
Qui stultitia nausiant, caelum vituperant. (Phaedrus)
Cei ce suferă de prostie, învinovăţesc ceru
P s timpyl trece cunintele raman trecetea apei peste pietre raul se da dypa vale
l
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu