luni, 13 mai 2024

Pag 32

 48 de reveniri

-Femeia care a uns capul cu Mir si a șters picioarele cu lacrimi si cu parul ea care recunoscând in Mântuitorul mai mult decât un bărbat ci un Mântuitor si știind ca nu are nimic de oferit decât parul ei pentru ștergerea picioarelor nu un ștergar pentru picioare si sentimentul robiei si cerere de mila si milostiviri dar si ungerea mirului cu Mir care nu era de la o fecioara care a avut grija cu înțelepciune sa adune Mir pentru mirele carenierta păcate si le lua asupra luipentru iertare  pentru întemeierea bisericii 

Aici vedem Sărutul pocaintei al femeii păcătoase si Sărutul lui Iuda valoarea investita pentru Mir spre iertare si înmormântarea mirelui si valoarea dobândită din vânzarea bunurilor sfinte cu gândul ca Dumnezeu va ierta sau se va descurca in calitate de Dumnezeu dar moarte a oferit nevinovatului așa cum moarte dobândește si omul nevinovat dacă păcătuiește  

-Chipul l am pierdut si cu o moarte tot am rămas datori de aceea taina euharistiei de primire ca o suflare a împreuna viețuire cu hristos de aceea si duhul sfânt asupra preoților de aceea si Dumnezeu a trebuit sa moara ca moartea cu care toți trecem la cele

Veșnice sa nu fie spre pierzare ci spre Înviere si mântuire

-Ir taina Sfintei treimi ne ia in sânul

Ei si pe noi împins chipul si asemănarea pierdută 

-Chipul ni l a dat nu ca sa ne credem dumnezei ci sa putem fi cu el de la el 

-Dacă Dumnezeu a împlinit Scripturile oare omul sa nu le împlinească dacă Dumnezeu a ascultat de tatăl pana la moarte oare noi sa nu ascultam

- Moartea a rămas in om ca sa dea morții acest trup păcătos si sa îl primească pe cel veșnic

- Omul fiind din fire aproape de Dumnezeu si prin păcate căzând ca o piatra departanduse de Dumnezeu simte ca o Flacăra ce se îndreaptă spre cer asemănarea cu Dumnezeu iasul este firea omului care tinde spre Dumnezeu ca o Flacăra si lumina dar greutatea păcatelor îl tine departe de el de aceea dorul firesc de Dumnezeu pe care îl simte omul căzut in păcat arde ca un foc din neputința de a se dezrobi singur de păcat

- Dumnezeu iubește pe cei ce se feresc de cele oprite

- Cei îndestulați si cei ce s au răsfățat cu bunătățile lumii nu s au făcut părtași Mântuirii

- Deci moartea in trup intra fizic si real prin păcat si devine natura si fire in firescul omului de aceea si iertarea e tot o trecere prin moartea smereniei si pocaintei înaintea lui Dumnezeu cerând de la el ca prin moartea lui sa cearnă moartea noastră si sa inviem  cu si prin  el in comuniune si pe calea vieții si a credinței 

- Prin spovedanie păcatul si moartea se muta de la noi si se da pierzarii iar noi re primim viața de la Dumnezeu

- Dar fără lauda ca vom pierde lucrarea cea buna

- Sa prezentam tainele noastre la duhovnic pentru a le pune pe calea cea buna si pentru a le săvârși cu binecuvântare ele deja fiind lucrări dedicate lui Dumnezeu

 - Atunci când vom calcă postul vom muri si vom fi Izgoniți din rai ca Adam

 - Propunere de cercetare si întocmire anlucrarii asistate de tehnologie speed redingota audio pedf book formularea structurala a frazelor propozițiile ideilor si capitolelor in mod logic si coerent prin introducere cuprins si concluzii cu ajutorul sintetizatorului artificial . Pentru a ajunge la concluzia dacă asistenta tehnologică ajuta augmenteaza si grăbește procesul cercetării sau îl privează de autenticitate si accesarea externa si inter disciplinara a resurselor științifice 

 - 


Începutul lucrarii in Libre ofice 

( ca in cartea cinematice)


Prezentarea subiectului si motivului temei ca introducere vom începe cu lauda lui Dumnezeu si ca aceasta lucrare o dedicam lucrarii bisericii si in slujba bisericii actuala si vie pana la sfârșitul veacuriler



In introducerea lucrarii vom defini termenii folosiți in lucrare ca argumentele si premisele folosite pentru a contura cercetarea 


In cuprins vom trece in primul rând prin credința omului si direcția omului către Dumnezeu 


apoi al doilea rând Pogorârea lui Dumnezeu către om prin iertare si vindecare si primire si adopție prin botez in împărăția lui a oilor pierdute 


Al treilea rând Apoi comunitatea oamenilor ca turma mărturisire a credinței soborniceasca bisericii si harul lui Dumnezeu oferit celor care li s a încredințat poporul credincios si împărăția sufletelor care cred in Dumnezeu 


In încheiere si concluzie argumentam mântuirea si viața veșnica trecerea la cele veșnice si poate si rostul studierii apocalipsei pentru a înțelege promis lui Dumnezeu pentru aceasta lume 

- Cine își da seama de marea slava a lui Dumnezeu își da seama si de marea libertate pe care o are in Dumnezeu si de nimicnicia robiei păcatului ce se minte pe sine a fi libertate de aceea cel care nu vede slava lui Dumnezeu se crede robit de Dumnezeu si cel care o vede își dorește sa fie măcar rob a lui Dumnezeu după nevrednicie si își da seama ca fără Dumnezeu este străin si rătăcitor in lume si patria lui e in sânul si împărăția lui Dumnezeu

- Efectul pelerinajului si efectul imigranților care își fac comunități in care se comporta ca acasă si felul cum se integrează aceasta comunitate in patria care ii adopta in istorie poporul ales in exil poate Cehia efectul de încreștinare al Europei si suprapunere conflict pana la înlocuirea si redenumirea comportamentului local cu o cultura migratoare sau stabilită

 - Dumnezeu dorește mila din spatele daraniciei si nu jertfa dar si împlinirea milei ca semn al Mântuirii si împlinirii iubirii si milei lui Dumnezeu pentru om 

De aceea in spatele tuturor virtuților se afla amprenta Mântuirii si asemănării cu Dumnezeu in viața omului adică de iubitor vindecător si Mântuitor 

- Omul este făcut sa traiasca in comun sa socializeze si sa conlucreze si sa empatizeze cu semenii așa cu ar conlucra cu Dumnezeu înainte de cădere Dumnezeu nu l a pierdut pe Dumnezeu si are șansa sa îl găsească in conlucrarea cu aproapele sau sa îl caute pe însuși Dumnezeu si sa traiasca alături de el in deplinătatea simțurilor omenești curățite prin rugăciune in biserica dacă nu poate vedea pe Dumnezeu in aproape si este smintit de căderile lor si pierde din imagine atitudinea lui Dumnezeu de a ura păcatul dar nu pe om care este chip si asemănare cu el pentru conlucrare 

 - A doua voința din afara lui Dumnezeu este antonimic opusul si potrivnicul lui Dumnezeu tot ce nu este Dumnezeu este in afara lui

- Trăim intr un univers care a prins viața de la dătătorul de viața din ideile si cuvintele rostite de el si prin asemănare in duh si vesnicie si viața Creația seamănă cu el si îl recunoaște si așa cum el le a adus la creație el se face prezent in propria creație urmând ordinea creatiei făcute de el doar moartea care a despărțit Creația de Dumnezeu a făcut ca lumea sa para ca are un obiectiv si o ordine in afara lui Dumnezeu independenta de el dar aceasta cădere in sfârșit nu e o ordine a vieții așa cu a foat lăsată ci o cădere de pe calea ei veșnica in conlucrare cu Dumnezeu  dar la sfârșit chiar si moartea a luat o in sine ca după moarte sa trecem pe pa el sa verifice compatibilitatea cu el si rămânerea cu el in vesnicie sau căderea in despărțire de el  deci pe pământ omul eate dator sa rămână in asemănare cu Dumnezeu adică in calea naturală a vieții in viața veșnica si moartea a intrat in om ca sa nu traiasca veșnic in despărțire de Dumnezeu si sa aibă o șansa la reîntoarcere si rechemare la Dumnezeu prin moarte a trupului si aducerea vesnicie sufletului pentru ai 

fi alături sau osândiți 

 In afara lui Dumnezeu exista existența dar lucrează împotriva vieții in afara virtuților care sunt hrana si ordinea vieții in Dumnezeu este adevarul in afara minciuna in Dumnezeu calea in afara rătăcirea in Dumnezeu viața in afara moartea in Dumnezeu libertatea in afara robia in Dumnezeu binele in afara răul 

- Alegerea lui baraba omoratorul vieții in locul lui Dumnezeu dătătorul de viața se repeta in istorie la judecata lui hristos așa cum Adam a ales moartea si păcatul crezând ca Dumnezeu îl Înșeală si îl tine in neștiința  

In loc sa aleagă unirea cu viața el alege împărăția si bogăția pământească dătătoare de moarte 


 Hristos pe cruce chema unirea in rugăciune a sf treimi in firea omului căzută in moarte Dumnezeul meu de doua ori el ca Dumnezeu om pe cruce murind pentru păcate pentru ce m ai părăsit apoi in mâinile lui Dumnezeu in treime si unire își oferă duhul astfel si omul in duh si trup si moarte se unește cu Dumnezeu pentru a învia cu el 

- Dacă știi ca nu îl ai pe Dumnezeu in inima ta înseamnă ca ori ai păcătuit ori te ferești ori te ai lenevit si l ai alungat pe Dumnezeu din inima ta 

Dacă nu scoți păcatele din întunericul si taina inimii Tala le lumina si caldura lui Dumnezeu ca pe un șarpe rece si otrăvitor ca sa fuga de la tine si nu pui in inima ta caldura si lumina lui Dumnezeu atunci nu ai încredere ca Dumnezeu eate singura lumina pace liniște si caldura din lume si cauți plăcere satisfacție împlinire si compasiune in păcate pierzătoare si rătăcitoare îl Lime care duc toate la prăpastie neștiința uitare si moarte 

Cel ce nu vrea sa ofere îndreptare si sfat greșelilor sale sau lipsei lui Dumnezeu din viața sa pentru a primii bucuria morții păcatului care este povara purtată morții păcatului de Dumnezeu bucuria învierii lui Dumnezeu care este nașterea lui Dumnezeu in inimile noastre ale păcătoșilor aduși la viața si la lumina cel care ne cheamă la Înviere si care a simțit in inima sa durerea despartirii de Dumnezeu unita cu durerea morții pe cruce așa cum șarpele mort răstignit pe lemn vindeca de moartea de veninul mortal al șerpilor 

 Vorba veche a părinților trecea lin si cu simpla înțelegere prin toate faptele înțelesurile si gândurile mantuitoare se simțea ca nu e o traducere a unor gânduri greoaie ci o simpla trăire a Mântuirii lipsită de greutatea minții de a o înțelege cum ar fi adunare la biserica la rugăciune pentru începutul Mântuirii toate aceste cuvinte fiind sinonime puse in ordinea pe calea adevărului spre Dumnezeu 

Pogorâre spre izbăvire si învoire 

Lumina Candelele cu milostenie si credința sufletul si trupul se luminează credința fără fapte moarta este adică in credința practicam unirea in simțire cu Dumnezeu adică oferim fata sa

Ducem lipsa si simțim dăruirea si iubirea așa cum Dumnezeu ne iubește si ne oferă iertare si belșugul iubirii sale nemateriale prin materie căutam împlinire care este sentiment nematerial pe care Dumnezeu îl oferă liber gratis si imaterial doar prin simpla lui prezenta in starea noastră de despatimire smerenie dar si moarte a păcatului legat de noi in fire sunt sentimente legate împreuna si nedespărțite ca treimea smerenie pocăință si moartea pentru păcate pentru a slavi cu deplina vrednicie pe Dumnezeu 

- Păcatul trebuie disprețuit nu omul

- P s 48 ajuta doamne cu nădejde si tărie deplin credința  si iarta neputințelor si slăbiciunilor mele lipsa credinței 

- Oricâtă credința si siguranța in ordinea si adevarul lui Dumnezeu din credința dreptatea calea si viața pe care si o oferă pentru a fi urmată lui Dumnezeu tot ii suntem datori c-o o moarte dacă nu pentru cea a lui Adam pentru pentru căderile din viața noastră știute si ne știute care au venit ai vin din lipsa prezentei continua pe calea conștientizată a vieții mantuitoare pe care o purtam fiecare cu specificul si identitatea lui personală cu toate greutățile la care Mântuitorul are soluția supreama iertare iubire răbdare si credința dar si verticalitate curaj in deplina asumare a propriei cai mantuitoare cu nădejde deplina in credința care ne ca mântui după ispășirea morții cu care si păcatele si neputințele acestei vieti pier dar pana atunci avem responsabilitatea sa ne asumam deplin propria mântuire su smerenie pocăință si deplina credința in Dumnezeu

- - Rugăciunea dun grădina ghetsimani a fost unire treimică  a voii lui Dumnezeu pentru soarta de izbăvire si ridicare din păcat a omului ca o împlinire nu doar a testamentului dar o împlinire cu dreptate a judecății lui Dumnezeu care pentru păcatele lui omul își pecetluite moartea dar pentru a împlini circumstanțele Mântuirii izbăvire si curățind toate faptele omului care l au dus la moarte Dumnezeu trebuia sa îl urmeze pe om pe calea păcatelor lui sa sufere îndepărtarea de chipul lui Dumnezeu din om adică Dumnezeu trebuia sa suporte in firea omului toate instrainarile morții care au intrat in firea omului prin păcat pentru a le ridica la mântuire prin curățirea si moartea si învierea la chipul si asemănarea de care si Dumnezeu se bucura sa vadă ca ucenicii lui au ajuns zilele împlinirii legii

Deci Dumnezeu se ruga unit in rugăciune treimică ca sa găsească o alta soluție la curățarea consecințelor alegerilor greșite ale liberului arbitru si vointe din om prin urmare Dumnezeu a urmat sa împlinească toată credința in care si cu care a crezut poporul ales dar sa si ridice din circumstanțele acelui timp si loc pe care Dumnezeu era nevoit sa le înfrunte fără a devia de la misiunea pentru care a venit pe pământ mântuirea prin credința si împlinirea credinței cu care a crezut poporul fără a se dezminți de adevar pana la moarte. Învierea fiind o pregustare a Mântuirii si judecății de apoi care s a împlinit spre credința si mântuire deci toate se leagă la Dumnezeu in circumstanța istorică fără sa se înstrăineze de adevarul si mărturisirea proprie ca Dumnezeu de aceea pana la Mântuitorul păcătoși erau sortiți morții iar de la Dumnezeu Mântuitorul in istorie a început activitatea iertătoare si mantuitoare încă din aceasta viața având ocazia nu doar de o supunere sub legea lui Dumnezeu pentru a menține vie credința ci o vie conlucrare si trăire a Mântuirii prin credința care prevede prin sacrificiul morții păcatului si învierii prin unirea in rugăciune cu hristos care s a unit in rugăciunea și-n chetaimani ca o pregustare a patimilor ce aveau sa fie asumate viu așa cum si credința asumării lui Dumnezeu cesesita sentimente reale adevărate sincere si vii 

 P s liniștea si pacea din vindecare conștientizată 



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu