miercuri, 1 august 2018

o zi de toamna II mai e inca primavara asa cum

48 de zile maro
mai e inca primavara asa cum aprilie e nca vara si castanii mama lor de castani se usuca prea devreme pentru gustul meu varatic
 am ramas la ora sase de ieri dar farmecul parfumat al diminetii a incepul la ora sate dormind linistit inconstient dulcea ora dintre sase si sapte urandumi zilele si uibindule cu drag si dor pe cele plictisitoare de flacau, simteam cum un pitic imi umbla vesel prin spatiul real dintre vis si existent tot cotrobaind printre oale dupa ticaita si lighenasul lui preferat a junge si la mine fiind poate as prefera o persoana preferata in zilele lui frumoase si palpitate de copilarie dar cu aceasta pozitie vin si responsabilitati ba chiar bucurii cu rabdare vesnic vesela dar acuzatoare de consoarta aceasta fiind o placere vinovata pacatoasa dar refulanta al altor greutati daca pana acum ti se pare ca nu am vordit despre mine nici eu nu stiu dar revenind micul nostru erou se strecoara in mers leganat pe salteaua de pe jos pe care dorm de la pisioare la cap cu o eleganda dubios de nelinistitoare sunetele erau aproape revenatoare dar nu le-am deslusit pana cand nu mi-a ajuns la cap a asezat un picior cracanat mic si usor pe crestetu-mi neodihnit pe nerna si in timp ce caca si basini ii siroiau expliziv la fund incerca sa ma trezeasca lovind usor cu mana crestetul nedesteptat. deschizand ochi in spatele unei cascade maronii tomnatice vad un chip inocent si incrijorat care aproape ma intreaba nedumerit din priviri ce se intampla la fundul lui si de ce nu poarta pampi sculandu-ma la randu-mi nedumerit il sidic din dolofama baltoaca pe care o framanta cu ciorapeii albi in lcul unde mi se odihnea oboseala acum cateva secunde si dau de o placinta mai mica unde sa ma ridic in fund dar cand sa dau patura de pe picioare iata un pampi plin si frumos impachetat intre picioarele mele. si abia acum cand scriu mi se pare tare regizata treaba asta puturoasa.
cam atat pe azi P:S. o sa recin cu cele trei stari de agregare ale luminii si a patra stare a apei cea atmosferica si oglinda luminii care are rol de fereastra catre universul cunoscut adica starea lichida a luminii cea solida razele si cea gazoasa incandescenta emanatoare si fulgerul care e o solidificare instanta a luminii prin compactarea ei in pozitiv si negativ

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu