48 de reorganizării dezorientate
Când o planeta se întoarce înapoi pe cer Creează o bucla si se îndreaptă in sens opus adică se întoarce in jurul soarelui dar noi o vedem in retrograd dar ea de fapt pri se apropie si își menține cursul in jurul soarelui îndepărtându-ne sau apropiindu-se de noi învârtindu-se in jurul soarelui lucru pe care îl face si pământul astfel Dacă sinea pare ca se întoarce înapoi din punctul de vedere al obiectivului comun de fapta scopul comun aflat in centrul nostru vede o mișcare continua pe când mîine vedem întorcându-se ne înainte si înapoi pe un cer plat mai apoi și-n cauza Mișcării luminii in simp si a spațiului prin timp un om care vede lumina unei stele stand pe iarba iar apt om care aleargă pe lângă el si se uita la aceeași starea vede lumina aceleiași stele cu doua ore diferența Adina nu vede aceeași lumina si imagine desi vede aceeași stea asta nu din cauza distantei de ani lumina a luminii si nici a vitezei luminii ci din cauza ca viteza cu care cel ce aleargă modifica temporalitatea cu care percepe viteza luminii si imaginea ei pe care o percepe decu toți vedem același cer dar datorită percepției unice universul este văzut diferit de fiecare om in parte in diferențe de emanație diferite
Așa si in credința toți in vedem pe Dumnezeu dar îl percepem diferit datorită trairilor personale apoi retrogradul planetelor este postul si smerenia înaintării spre Dumnezeu de si pare ca ne întoarcem in puterea de a l percepe pe Dumnezeu de fapt intram in starea de purificare pentru a percepe simplitatea lui Dumnezeu in comparație cu lumea împovărătoare
Apoi dacă lumina călătorește in jurul nostru in diferite ipostaze si după ani de călătorie atunci este posibil oare sa vedem lumina începutului lumii care de fapt este starea plasmatice a luminii fără sursa ci ca o ceata înconjurătoare a existentei
Dacă lemnul s a dacit cărbune din cauza ca nu exista încă bacterie care sa descompună lemnul asta înseamnă ca la un moment dat nici omul nu a fost făcut pentru a muri pentru ca nu era păcat care sa îl supună morții
Binecuvântarea este împărțire de sfințenie iar cum o poate imparti cel ce nu o are Dacă lipsa de păcat îl apropie de Dumnezeu iar apropierea in exclusivitatea dedicării trup suflet voința si liber arbitru înseamnă sfințire pentru Dumnezeu iar prin acesta si Dumnezeu sfințește lumea prin porunca Creșteți înmulțiți si stăpâniți
De ai impresia ca urmând o regula a lui Dumnezeu pierzi ceva in viața pierzând tot in viața urmând o regula mică la Dumnezeu care le răpește pe toate cele lumești vei dobândi de la Dumnezeu mai mare bucurie decât poverile lumești pot aduce va chiar si dezlegare de robiile lumești ascunse in plecare si foloase trecătoare si înrobitoare
Păcatele nu par a avea valoare dar au consecință înaintea dreptății lui Dumnezeu pentru ca orice păcat nu are valoare din lipsa valorii vieții din sine de aceea potrivnicii împotriva vieții nu se vene nici premergător nici in fapt dar consecință arată ca s au furat cele de viața dătătoare si s au dat morții si moartea a știrbit viața din rânduiala celor vii iar tăvălugul morții Sfarmă si răstoarnă toate cele de viața dătătoare
Deci nunta împăratului este de fapt întruparea lui Dumnezeu fiul si chemarea este ascultarea de cuvântul fiului ca Moștenitor al împărăției de aceea se pomenește si de Cezar si de David dar in aceasta ascultare de Dumnezeu apare porunca iubirii data de Dumnezeu ca împărat si Moștenitor al lumiii prin moarte si Înviere ca cel ce va judeca lumea prin porunca iubirii
Conform statisticilor istorice dacă romanului i se da Moldova poate garanta dacă este atacat ca poate invada si lasa unui mai mare aliat capitalele instigatorilor pentru ca el nu are nevoie de alte teritorii decât cele ale lui pretendenților sau aliaților Moscova Ucrainei Istanbul Greciei Budapesta Germaniei Kievul poloniei iar Sofia dacă se pune problema Albaniei sau Serbiei
Se pare ca Dumnezeu știe ca omul are putere creatoare de aceea îl si întreabă si ii spune sa nu vina cu mâna goală la Dumnezeu cel asemănător ci sa vina cu rodul faptelor sale al rugăciune pe care si Dumnezeu o rostea după ce a murit ioan Botezătorul si in grădina ghetsimani
De aceea si la moise si la schimbare sila nviere Dumnezeu își arată Teofana iar omul nevrednic moare la privirea lui Dumnezeu iar cei rta sunt Trași la Înviere precum Adam si eva
P s de pe tel reorganizare
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu