48 de moșeniti nemeritate
cunde ne aflam pe lume nu intre cine am for=st si cine vom fi ci la nivel mai mare le nivelul cu=ine au fost cei dinaintea noastra si inca sunt cat suntem si noi aici si cine vor fi dupa noi si inv=ca vor fi și dupa noi. da acesta este un exercitiu de intelegere a ceea ce suntem si ceea ce devenim datorita a cea ce un moment ne faxe sau o experiența ne creeaza a celor dinaintea noastra si a celor dupa noi apropo e posibil sa fi observat di povestirile a celor ce au nascut si a celor ce vor naste ca experiența din timpul sarciinii a mostenit-o copilul pe termen lung la nivel ontologic. probabil ca poate fi asa cum o mama era nervoasa asa copilul a iesit evaziv si neascultator daca o mama e extrem de rationala si cu o corectitudine administrativ corelativa asa copila poate fi pedagog si asa mai departe in cazul motenirilor femeie copila femeie si femeie copil matur. dar sa trecem peste pentru ca ajungem la premiza ca femeile sunt mai vii veșnic vorbind decat barbații ei avand doar o mostenire temporara si o activitate creator administrativa dar de temporalitate redusa pana la sin de aceea ei sunt mai dispusi sa inoveze si sa lase mosteniri teoretizate in scris ei fiind inventatori ai limbajului scris iar femeile al limbajului vorbit. asa poate si tata ncu nedumeririre lui poate il inteleg cand isi impune autoritații sa taca si credinței vii sa asculte de voința lui umana cea mai familiala poate ca domeniul lui ii oferea autoritate dar ordinea lui interna refuza auroritatea extra profesionala din motive crestin moral experietial umane contar profesiei administrativ legiuitoritare extra inter uman.
pe langa toate astea sa trecem in revista si posibilitatea fictiva si posibil reala a mitului mireselor ce ar fi daca le-am intelege si daca am reusi sa le dam dreptate cu intelegere echivalenta a nedreptatii ce li-
s-au facut ditro lasitate colectiva ce probabil o mostenim ele fiind martirele necredintei celorlalti si mamele pamantului ce il bantuie cu dreptate materna a nedreptatilor ce sunt spalate cu prezenta lor stapanitoare si doveditoare a prezentei noaste aici. eu le vad ca femei tinere frumoase inteligente autentice si materne inainte de timp ele imi par militatnte ale unui feminism national traditional autentic doar experienta si dainuirea lor dau dovada de o putere a vietii legata de pamant si de oamenii locului drepti reali frumosi veșnic autentci inveșniciti de dreptatea cu care lupta impotriva nedreptatii ce inca ne bantuie practic noi le bantuim pe ele cu nedreptatea ce o perpetuam in noi din noi si prin noi unii cu altii.
P.S. povesti cu printese mirese craiese si zane materne rele si bune dar si fro,oase si intelepte matern si pur cum sunt si cum nu si cum sunt de au ramas.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu