joi, 25 septembrie 2025

Exces la acces si permis la simbioza

 48 de regenerari aperceptiv pierdute

Daca pornesti cheitele ratiunii seara din inertie ele continua sa debiteze ratiune pana la epuizarea ideilor sau energiwi creatoare sau rationale


Barbatul creeaza protejeaza sustine si perpetueaza siguranta emotionala a familiei


Intwrnetul telefonul sinocuparea timpului cu aceste pacilitayi tehnologice rupe din timpul dedicat socializarii ermetice a familiei darurilw si bucuriile familiei nunmai suntbtraite intrinsec familial cabun trup care intercomunica sintimpul sentimentele inpartasirea si socializarea sunt risipite in exterior si aceste resurse emotionale energetite de timp si sentimwnte si daruire atentie imparyasire siniubire sint risipite si esteriorizate in afara integtitatii si unirii familiale 


De aceea un teolog pare ca gaseste valor pierdute in afara dar de fapt isi pierde propriile.principii de functionare si integrare in mediul religios cand se dedica unei relatii desfunctionale din cauza principiilor straine de identitatea religioas aneegocentrica si neabuziva fata de legea si drepturile comune asigurate de integritatea religioasa a mediului religios prin drwpturilw care le asigura dar si prin obligativitatea de a nu incalca sau abuza de aceste drepturi sau legi nw neincalcare a integtitatii aproapelui ba chiar de a participa activ la protejarea integritatii aproapelui deci libwrtatea este libera manifestare a normwlor morale si religioase fara abateri si abrigari respectand desavarsirea si kntegralitatea normwlor morale care asigura sinintegritate personala dar si manifestarea normativa pentru a promova si pastra integritatea morala si fisica si sociala si economica in mediul religios


De aceea si femeile par a fi lipsite de rationament pentru ca sunt expuse unui abuz irational cu sentimente neimpartasite si egocentrice de aceea si ele fizic si psihic si identitar se indreapta care deschidere irayionala se excentrica a nevoilor pwrsonale nesatisfacute neidentigicate si irational nejustificate in ambientul familial


Pentru un desfranat egocentrismul satisfactiei nu trece si nu se transfera catre pwnsoana care devine obiect inanimat folosit si uzat si abuzat si extorsionat de trairi sentimente straine neimpartasite de aceea unirea in desfranare nu se recomanda pwntru a se sfarsi in casatorie pwntru ca premwditarea abuzului se continua in taina familiei care urmeaza sa fie stirbita de drepturile si tainele ei fundamentale grija reciproca impartasiri sentimwntale a unor bucurii la bucurie prien ematie taina familiei devenind un aluat care creste din impartasire in bucurie si dei bucurie in impartasire pentru ca toate bucuriilw nu mai sunt egocentrice risipitoare si abuzatoare de bunurile puse in sanul familiei si irosite in exterior sau egoist ci toate sunt impartasite in ytaina unirii si a bucuriei de comprezenta deci nu exista persoane potrivite ci premwditari ale unei colaborari de incredere a investitiilor cu dobanda garantata si ramburs infinit pentru toate investitiile emktionale si materiale in scopul unitatea si prosperitatea familiei . Asa e si in biserica si in teologie bucuria si protectia sunt fericiri comune si kntrinseci dar cu bunuri protejate fata de abuzuri externe de aceea in imprasrierea generala toate apar mai cu valoare pentru ca sunt capcane si plase si momeli care atrag relatiile abuzive si irositoare ale unor placeri individuale dar care risipesx resurse care in mod normal in familie se regenereaza natural si sunt exluse unui flux si evolutii si progres natural in familie impartasite in timp ce in relatii disfunctionale valorile sunt transplantate in placeri egoiste si abuzive


Diferenta dintre cartire legamant porunci si juramant postul eliberarii din robie eobia si poftele din robie cartirea impottiva lui dumnezeu in lipsuri epdeapsa pentru cartire mincinoasa in scopul satisfacerii pofyelor denigrarea lui dumnezeu ca nedrept cand poporul isi amintea de lipsa placerilor lasate in urma din robie preferau robia si injosirea in schimbul libertatii si de pofte si de patimi deci ca popor ramaneau robi unor porunci eliberaryoare care asigurao o moralitate opusa uneia distructive era una ce isi asigura autenticitatea vietii ca recunostinta pentru realitatea si exitenta bucuriilor si balorilor existente cum ar fi respectil fata de parinti care asigura continuitatea iubirii parentale apoi dreptul de a detine o familie nestirbita de poftele straine dreptul la viata asigurat de dumnezeu dreptul de a fi protejat de insusi legea divina șa nu ucizi dreptul la proprietate sa nu furi dreptul la integritate fata de imoralitatea aproapelui sa nu juri stramb de fapt aceste porunci sunt asigurari ermetizate in societate a unor drepturi fundamental umane astfel prin dumnezeu se asigura aceste reguli dar si prin juramant ai apartenenta aceste reguli devin intrinseci ca prezenta si asigurarr ca aceste valori sunt gasite promovate respecyate si nestirbite din biserica. Apoi si fericirile sunt o stare intrinseca a comportamentului dumnezeiesc bun milostiv impaciuitor iertator care asigura o fericire intrinseca personalizata de propria personalitate si constiinta ca dumnezeu promite fericire unor astfel de actiuni atat timp cat acestea sunt explimari naturale ale pornirilor sufletesti pe fundamente de apartenenta religioasa la apartenenta cu dumnezeu


Talk low talk slow and never too much. Do not sau the forst thing the mean the second the right but the tord agree and move on. Do not react bad to a mistake do not reacy good movebon and focus on the objectif of the day


[24.09, 14:21] Neagu Valentin 48: Savarsirea Tainei hirotoniei la fel ca alte taine au un rol de a curati pacatele.

Ca la Taina botezului: curatitor

Taina spovedaniei:pentru iertare 

Taina sf. maslu: vindecare 

Deasemenea taina casatoriei si ea curata si vindeca unele pacate chiar daca constiinta nu se impaca cu ideea curatiei de acele pacate ale tineretii pentu unirea in curatie a celor doi.

Daca voi merge pe calea asta a hirotoniei vom fi impreuna implicati in taina si in responsabilitatea de a respecta integritatea preotiei ca savarsitor al tainelor. 

In ceea ce priveste vrednicia de dinainte de casatorie a celor doi pentru taina hirotoniei, daca dumnezeu a lasat lege ca cele dezlegate vor ramane si in cer dezlegate si cele legate si in cer sa ramana legate.

[24.09, 14:26] Neagu Valentin 48: Deci urmand aceasta cale accepti responsabilitatea fara ascunzisuri de a te ruga pentru iertarea acestor pacate ba mai mult curatirea lor prin supunerea la aceasta taina si misiune de a sluji pentru iertare si curatire, responsabilitati specifice tainei.


Deci accepti responsabilitatea fara ascunzisuri de a te ruga pentru iertarea acestor pacate ba mai mult curatirea lor prin supunerea la aceasta taina


Daca nu ierti vei suferi de acest pacat ca si cum al fi al tau permanentizat daca ierti te vei elibera de acwst pacat si cu si pe complice de toate consecintele acestui pacat


Deci orice impotrivire vontra firii ca e pacat sau nu tot un act provocator ramane aceasta impotrivire fiind un act care inconstient in subconstient abuzeaza firescul iesind din normalitate realitatea creind neanturi in care ordinea si sinceritatea si implinirea sunt sustrase din normalitatea realitatii

E o problema ca eu nu ma ierr pe mine pentru cele facute constient fiind ca tori din jur s au absolvit de aceste consecinte. Dar in calitate de abuzator inca mai sufwea o victima. Ce sa ii ofer iertare neconditionata pentru auto abuzul la care ma supun cand nu accept ca alti oameni au slabiciuni si sunt nepuninciosi nu eu sunt dator sa ieet si daca nunpot sa iert si ca nu am putut si ca nu am fost acceptat pentru a fi partas la ajutor propria ipocrizie fiind ca eu sunt cel neputincios si ca gandul meu e unul impotriva firii inconstient de asta dwvin un abuzator i cercand sa ajut cautand propriile interese 

Care este adevarata consecinta renuntarea la integritate a unui acuzator care nu doar ca se auto incrimineaza dar renunta la propria evolutie sociala pentru a se dezintegra in scopul unei declasificari a unei persoane ce pretinde sa apartina la un staut sub forma de ipocrizie renuntarea vizibila la trecut si increderea in iertarea lui dumnezeu dar si protectia si luarea apararii pentru cei ce s au pocait au cerut iertare si si au reluat rostul vietii conform rostului dat de la dumnezeu acest abuz auto impus e o legatura pe care o vindeca dumnezeu daca dumnezeu a vindecat si pe cei care au fost partasi si i a izbavit moral din punct de vedere al constiintei si au urmat un canon si au regretat astfel de actiuni si de pkrniri ca abateri nepermanente de la firescul vietii si si au recuperat integritatea si sanatatea si timp de 7 ani cel putin s au despartit fizic si moral de astfel de fapte neincrederea in cine ne pune in imposibilitatea de a reveni la normal oare si pacatul increderii in iertarea prea usoara a lui dumnezeu inselandul ca ne vom pocai fapt ce a permanentizat mustrarea constiintei neincrederea in complicele voit sau involuntar la cele intamplate neincrederea in puterea vindecatoare a lui dumnezeu pentru dezlegarea complicitatii voluntare sau involuntare cat avem incredere in dumnezeu cunoscand potentialul denigrator asupra institutiei dar imaginea institutiei e dumnezeu si dumnezeu e imaginea bisericii pentri ca vindeca si iarta unde se opreste aceasta vindecare si iertare la latitudinea preotului de a dezlega sau lega cele pamantesti pentru a fi dezlegate si in cer. Atunci este o datorie sa urmez calea pentru a forta o taina care iarta sau o ipocrizie pentru a ma k tegra intr o ierarhie careia nu ii apartin vrednic viind de acuza de nevrednicie 


Cel ce e dovedit ca a faptuit sa nu fie promovat daca din greseala a fost promovat sa fie exclus daca se casatoreste cu una sa nu fie unul 

Asta dovedeste ca frica fata de cei care se dedau unor astfel de activitati se supun ne integritatii caracteristice a unor astfel de persoane precum la noe cel ce expune rusinea nu e doar fara scrupule nu doar nu accepta sau doreste sa die oertat de o astfel de fapta dar o expune ca avuzatoare a unor astfel de prsoane care pretind cu buna cunostinta


 

Cel ce este. Dovedit . Dar care a fost? Si s a pocait


?Cel ce s a lepadat de credinta si calea sa urmand pacatului se numeste apostat


Caterisire in cazul in care se abtine de la nunta carne si vin nu pentru infranare ci pentru ca le considera lucruri rele


Serafim de la casiel langa dej


Ioan de la sihastria raraului campulung


Ioanichie de la mn surpatele valcea


Macarie de la schitu muntiory vrancea


If you meke love and it doesnt feel like a love sobg is it stil love


Intranetul bfor bisericii si activitatilor filantrope de organizare ong colportaj pelerinaj si pangar. Sau banca bădutei ortodoxe care functioneaza cu carduri alimentare precum cele sodexo sau de deconturi turistice sau de cariera clericala

Pr8n aceasta centralizare economica filantropica ortodoxa sse doreste centralizarea activitatilor culturale si econkmice si de controlul calitatii produselor alimentare si culturale si de adaos comercial local ca nivel de parohie episcopie manastire sau asociatie de pelerinaj sau nonguvernamentala sau de filantropie cu batranii sau cu persoanelle nevoiasa sau cerseyoei


iDar calea cea dreapta a lyi ioan botezatorul arata ca toti trebuie sa ne indreptam privirilw la dumnezeu fara ocolisuri sau ascunzisuri ci toti cu un obiectiv comun clar si mergand pe aceeasi cale catre singurul dumnezeu nu fiecare dupa preferintele lui ci dumnezwu este o lege comuna deplina aceeasi pentru fiecare si fiecare dupa rolul lui participand cu asumare la scopul comun in prezenta lui dumnezeu acelasi pentru fiecare nu mai dur pentru unii si mai delasator pentru altii ci pentru toti un dumnezeuniubitor si iertator de pacate pentru cei ce cauta calea cea dreapta liber marturisitoare si afiliata crefintei tuturor in dumnezeul comun pentru toti


O recolta e doar o gramada de grau sau porumb dar daca ne gandim la galeata sau la jumatatea de sac pe care am plantat o in pamantul rece primavara si care a asteptat in soare noptu calde ploi vans sa creasca pana acum totul a parut doar o purtare de drija dar o impartim in randuri in musuroaie in saci in remorci si in kilograme si in cati bani pe chilograme si uitam ca din acelnintreg mancam la comun impreuna si gainile si purceii si catelui si soriceii din pod si porumbeii vecinului si pasarile cerului


Inainte mergatorul vorbeste de pregatirea cararii catre imparatia cerului sa fie dreapta fara serpentine lina sa se vada clar calea si mantuirea lui dymnezeu astfel si noi sa punem legea lui dumnezeu inainte pana la capatul vietii fara ocolisuri umbre vai sau dealuri sau gropi ci lina si dreapta fara ascunzisuri si ocolisuri inaintea lui dumnezei dreapta lina si vizibila ca oglinda ape8 pana la capatilul pamantului in zi de sarbatoare


Homo hominis lupus


Daca indreptarile unui popor si legislatia este educata general comunitatii atunci si cel mare si cel mic au acces la acelasi pachet legislativ de educatie standardizata drepturi libertati si raspundere egala in fata comunitatii iar acest lucru asigura o continuitate legala educationala dar si acces la educatie cobtinua creand statoenicie exonomuca dar si apartenenta la un grup care isi asigura si conserva un pachet sigir de valur care pune populatia pe un standard social peste mediu asigurand integrarea economica si intelectual politica in orice stat cae se considere superior saubinferior administrativ dar statoenicia poporului care isi pune valorile teocentric adica de neabrogat de puterea sociala sau economica face ca orice stat cotropitor in monebte de criza sa devina dependent de un grup strayegic constant in valori si principii


Daca in v t sarpwle de arama vi deca de veninul serpulor ce imprastiau veninul deznadejdii astazi cand veninul hulei impotriva bisericiu oare sa ne fie rusine in sinea noastra sa facem semnul crucii care este semn al jertfei biruintei si nadejdii si blazon reprezentativ al cedintei si prezeintei vendecatoare a lui dumnezeu oare sa nu ne facem semnul crucii dun fruca sau sa il urmam pe hristos pe golgota si sa ne asumam credunta sa nu fim vintime si sa biruim si saninfruntam ispitele si hulele lumii


Dumnezeu va judeca si va birui pe cei ce au urmat faradelegii pentru ca lege a lasat in om de la creatie si omul nu este facut pwntru faradelege dar libertatea si dreptatea a lasat o dumnezeu in om ca cel ce biruie sa se asemene cu dumnezeu si cel ce se lupta cu dumnezeu urmand faradelegii si rupand dun sanatatea lui dumnezeu dumnezeu nu doar ca osandeste pe pacatos la propriile pacate dar cand il va judeca va birui avand si cuvantul care l a lasat sprenpazire nu ca lege pentru eob ci ca vesmant stralucitor pentru cel ce e stapan pe viata sa si pe creatia care i a lasat o dumnezeunin grija


Daca un copul va lucra impotriva grijii parintelui si va cadea in ilusii proprii sau facilitate de ceva strain va observa ca sufwrinta parintilor i a topit si indepartat strainii au ramas strain si resursele proprii nu au nici un rezultat fara un ajutor si un spriijin solid si neconditionat precum cel al parintilor


 Nu trebuie viata de viata facatoare lasata de dumnezeu cu o mila fata de pacatosi care se dedau pacatului impotriva naturii pentru ca asa cum lucreaza ei impotriva vietii si viata va fi ca o soarta nefasta care va lucra impotriva lor de a inainta in viata ca o normalitate si vor vedea cum viata trece pe langa ei lasandu i in urma ba chiar viata le va fi potrivnica precum un panant arid otravit si neroditor in care viata nu se poate prinde decat cu spini si animale otravitoare pradatoare si veninoase


Daca dumnezeu este atot puternic si atot prezent de ce s ar limita sa iti ofere o singura sansa unica ireversibila si irepetabila si nesimilara cand lui dumnezeu ii apartine existenta si in el traim si el este izvorul vietii si izvorul datator de viata dar asta nu inseamna ca atunci cand ignori nevoia unui om si tie ti l aduce in cale tu poti sa il ignori datorita multitudinii de sanse de la dumnezeu ci pe calea ta incepand de la 0 in fiecare zi aduna valorile vesnice ale faptelor si nu te dezlipi de sansa vesniciei pe care o ai la indemana pentru alta pe care poate nu o vei mai avea sau va fi sub alta forma de aceea toate momentele trebuie traite la adevarata lor valoare si nu trebuie sa renunti la nici unul din ele deapartin du te de bucuria impreuna lucrarii cu dumnezeu


Sfintele sfintilor adica cele sfinte se dau celor sfinti nu doar celor curati iar daca postesti 40 de zile ca sa te curatestisi insanatosestii oare nu astepti si pe dymnezeu sa te ierte 40 de zile si sa te sfinteasca pwntru a fi vrednic de cele sfinte


Si nu ne duce pe noi in ispita sa nu uitam ca dumnezeu inca nu se jertfise si cea mai mare ispita urma sa fie sa il vada rastignit pe cruce judecat de pacatosi si omorat cu rusine dar care este diferenta dintre aceasta ispita de al vedea pe dumnezeu neputincios si ispita din pustiu cand oamenii erau muscati de deznadejde si hula si doreau sa se i toarca in robia mortii de pe calea imparatiei cerurilor iar dumnezeu le a dat din nki pe sarpele cel datator de moarte ca moartea gandurilor sa o omoare si sa vada puterea mortii si duerea si sa isi intoarca ochii la dumnezeu iar ispita ce le a pus o dumnezeu inainte a fost sa 

Le puna tot moartea inai te adica un sarpe le un lemn sa se yite la moartea fizica si sa renunte la moartea vesnica precum in rau sa nu accepte moartea vesnica de la sarpe si sa il creada pe dymnezeu neputincios si de data asta dumnezeu nu ne mai interzice sa gustam din pomul bietii ci ne pune moartea lui inainte si ne cheama sa gustam din viata vesnica urman dul pe el prin jertfa renuntare la pacat moarte si invier


eApoi extremismul ce nu deroga micile compromisuri semiobligatorii ale civilizarii sociale


Obedienta marturisire verticalitate pocainta smerenie si apologetica marturisitoare verticala un echilibru psihic o statornicie fizica si o integritate si integralitate marturisitoare bucuria crefintei curate depline si necompromise apoi tentatiile ispititoare derogatoare de la dreapta credinta fericirea de a fi deplin in sentimwnte si fericit in libertinajul sentimentelor prin compromiterea integritatii credintei 


Cand nu accepti invitatia lui dumnezeu de a ramane la masa sau rugamintea de a duce pe cineba acasa degeaba te duci pe calea ta ca tot la asculyatea lui dumnezeu iti era calea asa si cu brocul daca yoa zis sa te duci inseamna ca acolo trebuia sa fii ca pe calea ta mparte vei gasi


Care este simbolol insectei calugaritei

Iubeste o intelege o dar nu te lasa mancat de universul ei haoti


cAsina pe care valaam a intrat in ierusalim si a va,ut pe ingerul stand inaintea ei si fiind batuta nu a mers mai departe pentru ca ingerul urma sa taie cu sabia pe valaam iar asina primind vorbire de la dumnezeu a spys lui avraam ce ce vedea si de ce era batuta astfel si cu asina pe care statea ase,at dumnezeu la intrarea in ierusalim de florii stia ceburma sa se intample si ce binecuvantare urma sa primeasca poporul care ca pe vremea lui valaam cucerea tot ce statea dupa iesirea din egipt si cei 40 de ani in pustiu pentru a se muta in tara fagaduita 



P.s. totul merge bine dar gandul pleaca la ce ar fi sau ar fi fost sau trebuie sa fie bine




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu