vineri, 20 septembrie 2024

3 cu 3

 48 de zile amânate

Pe calea spre Dumnezeu nu mai ești tu cel cu părere de sine ci ești cel ce încearcă sa se integreze pe calea spre Dumnezeu deci dacă cauți ceva la tine caută la Dumnezeu ca vei găsi calea desăvârșirii pe care trebuie sa te avânți pentru a ajunge la mântuire si oricât ai înainta doar după moarte vei ajunge pentru ca timpul e ca apa unui izvor care curge de la Dumnezeu pentru cei ce merg pe calea spre ei iar dacă nu mai sunt oamenininsetati de Dumnezeu viața pe pământ se va opri de aceea biserica va sta in picioare pana când ultimul om care îl caută pe Dumnezeu sa îl găsească acasă

In ziua de azi tehnica si lumea caută sa te tragă de la neștiința in păcat dar dacă tu cu voie serioasă alergi după Dumnezeu mintea se va deschide ca sa vezi binele si sa adaugi binelui bine si la rău sa renunți si sa se usuce in nestire

Dacă vom cunoaște bunătatea fireasca pe care a lăsat o in vorbea vieții drept mostenire in viața omului nu vom mai urma păcatelor care sunt cutii goale in care moartea sta ascunsa si așteaptă sa ne otrăvim cu ea plăcerea desfrânării este de fapt bucuria necunoscuta de a iubi aproapelui si bucuria de a iubi copii născuți din dragoste deplina si dătătoare de viața curată ca o mostenire a iubirii un dar al iubirii care înmulțește iubire in spatele lăcomiei este bucuria de a dărui si de a primi cu dragoste un dar din iubire cu atenție in spatele fiecărui păcat e o cădere in gol dar care in rânduiala vieții duhovnicesti are alt dar dătător de bucurie si de viața

Atunci când cineva ne supăra este pentru ca neputințele noastre sunt scoase la iveală de Greșelile aproapelui de aceea virtuțile sunt calități ale unui suflet întreg si sanatos iar răutățile aproapelui se stralecoara prin crăpăturile neputințelor noastre si dam vina pe el ca ne a făcut rău când de fapt nu am cerut ajutor de la Dumnezeu in neputința noastră si nu manierat greșeala aproapelui care s a împiedicat de neputințele noastre si a căzut in circumstanțele păcatelor noastre pentru care nu am avut tărie in credința sa nu cădem de aceea nu e doar vina aproapelui ca poate cu nevinovăție a fost împins ca sa ne greșească când de aflam sensibilizați si neprotejați din cauza despartirii de Dumnezeu din cauza păcatelor care l-au respins pe Dumnezeu de la noi ca po un om curat de unul mort care miroase si se descompune in plăcerile aducătoare de moarte ale lumii

Nu este nevoie sa vorbim pe cineva de rău pentru ca tot omul vede pe celelalte nu este nevoie sa mințim despre noi pentru ca toate sunt la vedere cel mai bine este sa nu răspundem cu vorbe sau fapte la ispite ci sa păstram statornicie demnitatea si liniștea inimii prin tăcere si statornicie in calea cea dreapta pe care slava lui Dumnezeu o cunoaștem dar ne e greu sa stam pe ia de frica răutății aproapelui dar dacă Dumnezeu a biruit lumea prin bunătate răbdare si jertfire atunci tot in numele lui ne păstram integritatea sufletului pentru a cu cădea din brațele lui Dumnezeu

Odihna in Dumnezeu este întoarcerea acasă la dătătorul de viața iar rătăcirea lumii este disperarea de a fi pierdut in viața fără scop si obiectiv si liniștea de a cunoaște rostul ci calea vieții cu nădejdea in Dumnezeu care ne așteaptă la capătul drumului 

Deci credința nu e doar o povara silnica pentru a trai bine ci este însăși disciplina de pe calea cea dreapta a Mântuirii si mărturisirii ca Dumnezeu este stăpânul vieții noastre si la el ne găsim nădejdea si rostul vieții

Lepădarea de păcate este ca lepădarea de lume crucea este urcusul din prăpastia păcatului spre Dumnezeu iar iertarea lui Dumnezeu este lepădarea de păcate si adoptarea in sânul lui Dumnezeu pentru a birui spală curați si dezrobi omul din lumea păcatului si nașterea lui in lumea duhovniceasca unita in Dumnezeu de aceea lumea păcătoasa nu se confunda cu lumea duhovniceasca pentru ca sunt doua lumi diferite care nu se ameste ca si nu se confunda una trăiește doar in hristos si adevarul si viața lui Dumnezeu care a biruit păcatul pentru a l elibera pe om bin b stăpânirea lui iar lumea păcătoasa rămâne in suferinta ei cea de moarte fără lumina 

Credința in Dumnezeu poate muta munții pentru ca ultima persoana divina de care a ascultat acea piatra a fost la creație si pana si piatra asculta de Dumnezeu cu neclintita iar vocea omului credincios este îmbibată de îndumnezeire sau unire cu Dumnezeu in cuget credința purtare transfigurându si sfințind firea umană cu Dumnezeu prin împărtășire si asumare a chipului si asemănării cu Dumnezeu de aceea apa îl ținea pe Dumnezeu pe ea precum la reacție se purta pe deasupra duhul sfânt de aceea după rugăciune Dumnezeu treimic conlucra cu duhul si cu tatăl prin fiul pe care natura îl purta ca pe un Dumnezeu dar Dumnezeu venise pentru om ca sa vadă lumina cea Gaborova care a luminat Creația ca un dătător si creator de fire si viața dinainte de crearea luminatorilor cerești dinainte de întunericul cel despărțit de lumina divina 

Petru s a lepădat pentru ca nu avea puterea nădejdea iertarea si credința curățirea de moartea jertfa învierea înălțarea si Pogorârea Duhului sfânt

Cuvântul lui Dumnezeu trebuie citit ca si cum in Scriptura Dumnezeu așteaptă sa fie redescoperit ca adevărat in rânduiala istoriei si a vieții de pe pământ din creație pana la Întrupare iar descoperind pe Dumnezeu in Scriptura așteaptă sa fie împlinit in viețile noastre de aceea nimic fără Dumnezeu ir in viața noastră Dumnezeu nu poate exista fără cruce de aceea de la botez pana la cruce Dumnezeu a cuprins tot rostul si vindecarea si scopul omului pe panant adică reimpacarea omului cu Dumnezeu prin mântuire  ca in psalmi la Dumnezeu căutându se scăparea si dreptatea in toată fapta vieții așa si in facere Dumnezeu conlucrează si se afla prin cuvânt si porunca in interiorul firesc al naturii in lumina cea dinainte de luminatori care este reprezentata prin prezenta rațiunii vieții cea lucrătoare si dătătoare de viața in lume care lucrează ca o sămânță ascunsa ce urmează sa răsară in fire ca un firesc al vieții de aceea si Adam si eva au primit porunca înmulțirii pana in cădere si ei s au înmulțit si au umplut pământul de fii pana la cădere iar după cădere au început oamenii sa se înmulțească sau poate ca o sămânță care creste un pumn de sămânță care creste un alt lan si nu încrucișează cu nimic sămânță așa o fi fost si la oameni care nu aveau in sine încă moartea care a corupt si relația spre lucrări nefiresti între oameni si in rezultatul lucrarii omului

Minunea din oameni o descoperi când nu îți ocupi mintea cu defectele lor de aceea nuca o găsești sub coaja tare a percepțiilor care te împiedica prin propria rautate sa descoperi oameni minunați

Eu ma identific cu dorinta de a trai liniștit fără a irosi viața timpul si resursele proprii si cele dătătoare de viața

Dacă pana si oamenii evita oamenii care le fac rău de ce Dumnezeu nu ar evita oamenii rai dar nu ii părăsește pentru ca așa cum Dumnezeu așteaptă de la noi blândețe îndurare iertare si iubire pentru a ne întoarce la el trebuie sa urmam calea acestora pentru a ne întâlni la jumătatea drumului

Mai bine sa pătimește făcând binele decât sa pătimește făcând răul de aceea piatra capul unghiului piatra de mormânt sau piatra jertfelnicului sau poarta si piatra care s a deschis împărăția cerurilor adică hristos arhiereul ceresc a fost piatra de poticneală a arhiereilor lumești templul cel făcut din pietre nu a putut sa îl cuprindă pe cel ce locuiește in templu si sa făcut piatra cea care nu au dagato in seama dar vâre s a pus in capul unghiului cei care aveai grija de templu nu au primit pe stăpânul templului in casa sa nu au primit pe moștenitorul viei cei care au lucrat via de aceea cine va înțelege pe cel ce găsește rost si plăcere in viața supunându-se de buna voie nevoii si plăcerii fumatului sau altor obiceiuri care Creează dependentă si rost si sens vieții prin repetitivitatea consum plăcere si satisfacție acest cerc vicios îl overa si Dumnezeu si el Creează dependentă si el oferă plăcere si el oferă sens vieții dar cei   Care caută plăcerile acestei lumi sacrifica munca si sensul vieții pentru nesătulă poftelor si plăcerilor lumești care devin din ce in ce mai scumpe dar la Dumnezeu izvorul vieții si dătătorul de viața tot ce trebuie este un bob de credința in mărturisire si fapta si iubire si toate bucuriile lumii vor părea praf in vând pe lângă iubirea si plăcerea de a l cunoaște si de a fi aproape de Dumnezeu pe gratis doar prin cuvânt fapta si adevar in cuget drept si neviclean 

Nu am certitudinea propriei credințe dar parca nu as platinpretul vieții pentru propria incertitudine

Credința e una universala orto Dox dar fiecare om crede pe întelesul limbii lui de aceea si darul sfântului duh care vorbea despre Dumnezeu pe întelesul si pe limba fiecăruia si credeau adevarul in inimile lor si se botezau la auzul dreptei credințe dar ce vom spune despre maica domnului care prin educație si slujire pana la vârsta înțelegerii a stat cu părinții apoi a slujit templului pana la trezirea. Simțurilor trupești care le a oferit drept cruce si ascultare Duhului sfânt iar maica a luat ascultarea de maica si fecioara in inima credinței dar si cu fapta firii femeiești si a purtat-o in slujirea lui dumnezei si i a slujit lui Dumnezeu si ca mama si ocrotitoare si purtătoare de grija dar si rugatoare pentru cei ce se roagă ei prin firescul unei mame de a ocroti si iubi copilul din firea si sinea ei apoi ca mama de Dumnezeu fiul pe pământ întrupat apoi care a trăit ca mama moartea si învierea fiului si Dumnezeului ei ca tron pe care a șezut in Copilăria sa Dumnezeu făcătorul lumii prin cuvânt care încă răsuna in creație si încă vorbește despre Dumnezeu iar cei ce cred aud glasul lui Dumnezeu in firea vieții si îl aud reflectat in chipul lui Dumnezeu din ei si doresc asemănarea si urmarea acestui cuvânt pana la mântuire si indumnezeire a chipului si asemănării lui Dumnezeu din om pana când si firea uita cele ale firii căzute si urmează firii neatricacioase a lui Dumnezeu păstrând mireasma taina curăția si sfințenia chipului vieții veșnice a omului primite in rai

Orice păcat are o rasplata pe măsura lui căderea din slava cereasca e măsura păcatului săvârșit din cele a lui Dumnezeu fără prihana dăruite cu buna inima si credința se ridica la Dumnezeu fără prihana ca o jertfa toate păcatele sunt scoase spre mistuite in afara lui  cetatii lui Dumnezeu unde păcătosul si Adam si aprimit moartea si din care moarte Dumnezeu l a adus înapoi la viața in cetate si s a întorc ca un grădinar spre grija creatiei lui credința este intrarea pe calea cea dreapta a lui Dumnezeu cu nădejdea Mântuirii si cunoașterea drumului cel drept către Dumnezeu

Florile sunt folosite de femei pentru a înfrumuseța casa pentru a arată ca o grădina frumoasa si înmiresmată a raiului in așteptarea mirelui sau grădinăritul iar băieții le cumpara pentru fete pentru aduce Frumusețea raiului pentru cea care face rai din viața lor iubirea din iubire oferă Frumusețea raiului in inima omului

P s and repetat 

 Trupul cel fără de moarte feciorie întreaga la minte si dezlegarea intru libertatea fireasca a vieții


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu